Filters

9

ben uiterst tevreden.

tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Uitstekend

Afspraak is afspraak! Alles is perfect verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Uitstekend

Het contact was erg prettig en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
8

Uitstekend

Zeer goed gemaakt

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
6

7

Ik heb gevraagd of men naar mijn Navi wil kijken; deze geeft vaak niet de snelste route aan. Dit is onvoldoende gebeurd, de Navi is nog steeds niet goed afgesteld. Erg vervelend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
7

Goed geholpen maar het puntjes op de i ontbrak

Lekke band. Gebeld en direct geholpen. Top. Alleen de bandenspanning is niet gecheckt met de andere achterband, waardoor ik achteraf toch nog even naar een benzinepomp moest om de banden op de juiste spanning te brengen. Als dat gelijk was gebeurd was het een dikke 10 geweest.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
8

Werkplaats uitstekend.

Afspraak maken met call center geen succes . Begrijpen je niet helemaal en op de vestiging moet je als nog toelichten wat de bedoeling is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
10

x

y

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Ontzorgend

Van afgifte sleutel, het kopje koffie tot ontvangst sleutel. Een heerlijke ontspannen ervaring. Precies wat ik verwacht van Mercedes benz

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
9

Super

Anders kwamen we niet uit Hilversum naar Harderwijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Snelle prima service

Winterbanden wissel, keurig op tijd begonnen en snel en goed uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
8

Topgarage

Je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop van de reparatie. Geven goede uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

zeer goed

vakbekwaam, op tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
4

Afhandeling van verborgen gebrek na aanschaf andere Mercedes: Schandalig!!!

Na aanschaf andere Mercedes met kenteken 77-CRX-1 bleek in de linker bodembeschermplaat een groot gat te zitten. Dit uiteraard gemeld. Intussen heb ik zelf dit gat met tape dichtgemaakt ter voorkoming van verdere problemen. De auto is 2 maal teruggeweest ter constatering met de volgende opmerking: wie zegt dat je dit gat er niet zelf hebt ingemaakt!! Deze manier van doen vind ik zeer ongepast! Dit heb ik ook aan verkoper Jacob gezegd!

  • Aanbevelen? Nee
8

Alle acties lijken uitgevoerd, echter niet alle terugkoppelingen gekregen

Alle acties uit de garantie lijken uitgevoerd, alleen in de communicatie ervaar ik hiaten. Zoals de meldingen die het gevolg zouden zijn van een software bug. Ik heb geen schriftelijke terugkoppeling gekregen waar het aan lag en wat er is gebeurd om het te verhelpen. Zelfs niet nadat ik er per mail om heb gevraagd. Dat is jammer, anders had ik de volledige 5 sterren gegeven

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
4

Slecht

Wij hebben paar maanden geleden een auto gekocht vanaf het begin hoorden wij geluiden van buiten als we aan het rijden waren. Hiervoor zijn we meerdere keren langs geweest en uiteindelijk hebben we zelf voor nieuwe ruiten moeten betalen terwijl we de auto zo hebben gekocht en dit viel niet onder de garantie van 6 maanden is ons gezegd. Zeer slecht!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
9

Uitstekend en flexibel geholpen

Op zeer korte termijn geholpen voor spoedreparatie. Alleen op het laatste moment was er geen leenauto meer beschikbaar. Begrijpelijk want op de dag zelf, maar dit had het nog beter gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
4

Communicatie

Circa 4 weken voordat mijn auto voor groot onderhoud moest langs geweest voor een probleem met mijn widescreen. Ik dacht dat is handig dan kan dat misschien tegelijk met de grote beurt opgelost worden. Op dat moment was het niet mogelijk om te kijken wat er aan mankeerde? (Witte waas langs twee randen) het werd wel genoteerd. Maar goed afgelopen maandag mijn auto gebracht voor groot onderhoud. Daarbij gelijk de vraag om de wielen te balanceren. Bij afhalen niks bijzonders volgens receptie. Ik vroeg hoe verder met widescreen? Volgens de monteur niks te zien!! Terwijl het overduidelijk te zien is, daarop heb ik direct op de parkeerplaats een foto gemaakt en doorgemaild naar de receptie. Vervolgens de Mercedes ster weer omhoog gezet (door wasstraat naar beneden geklapt) en op weg naar huis. Ik bemerkte direct dat de auto meer trilde als voorheen! Direct gebeld met receptie, deze zou voor mij navragen aan monteur hoe of wat? Wel met de tip om de banden aan de auto te laten balanceren. Ik zou daarover bericht worden! Vandaag 4 oktober was ik het trillen zat en ben naar een bandenspecialist in Sneek geweest (tegenover wensink Ford) daar constateerden ze vrij snel dat de velg licht krom was. Aan de auto balanceren had dan ook niet veel zin. Wat ik betreur is vervolg widescreen, ik niet teruggebeld ben en dat de velgen / velg niet goed gebalanceerd kan worden doordat deze krom is en niet opgemerkt door monteur. Daarbij het voor de beurt had ik zeker niet zoveel last als nu.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Top garage, Goeie service

Hele fijne garage, altijd vriedenlijk en een goeie service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
8

tevreden

Tevreden Punt van kritiek: vervangende auto was een smart - basic ( zonder navigatie). Dit zonder enig overleg. Aangezien ik die dag een lange afstand moest rijden en midden in een stad mijn bestemming had was deze oplossing niet aanvaardbaar. Is opgelost door een Demo auto die ik meekreeg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
10

Uitstekend geholpen!

Korte lijnen, snelle opvolging, duidelijke antwoorden op mijn vragen en een vlotte en professionele afhandeling van het technisch probleem. Een dikke pluim voor de werkplaats en de organisatie!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
9

super bedrijf

Zeer Goed geholpen super bedrijf . Ondanks een heel lastig probleem toch super geholpen .

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede communicatie gelukkig

Fijn dat wij als Dierenambulace voor de Vito hebben gekozen wij zijn er blij mee betrouwbare auto en dat mag ook gezegd worden

  • Aanbevelen? Ja
10

Een vriendelijke en goede service.

De afgelopen jaren niet anders ervaren als klantvriendelijk en vakbekwaam. Geen onverwachte of onaangekondigde reparaties dus altijd het nodige onderhoud zonder vervelende nasmaak. Top dus.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede communicatie tussen klant en werkplaats

Prima tevreden over de service

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Stephensonstraat 5 A

3846 AK Harderwijk

0341 414 255

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.