Bij het brengen van de auto werd ik geconfronteerd met het feit dat de Electrische fiets kapot was en presenteerde men mij een andere fiets type postcodeloterij fiets. Daarna kreeg ik een telefoontje dat er extra kosten dienden te worden gemaakt, o.a. Remblokken en Remschijven op de achteras, terwijl daar geen enkele melding over gemaakt was bij de vorige onderhoudsbeurt, en ook geen melding verscheen in de auto, dat de remmen versleten zouden zijn. Ook was de receptionist niet op de hoogte dat ik een service contract bezat
.
Het bezoek voelde als een klein kind in een speelgoedwinkel…..super.
Prima dienstverlening, op tijd herinnering ontvangen van de gemaakte afspraak, vooraf geïnformeerd over de te verwachten kosten en de auto ik schoon en netjes weer aan mij overgedragen.
Uitstekend verlopen, complimenten voor Martin
Bedrijfsnaam | HT Interim Management |
N.a.v. een email van Wensink ivm oproep tot service afspraak gemaakt. Met de telefoniste doorgesproken dat de auto zelf geen service aangeeft. De dame gaf aan dat er toch echt service moet worden uitgevoerd. Afspraak gemaakt en aangeven dat de berijder blijft wachten. Bij aankomst gaf men aan dat er geen service nodig was. Bij check in het systeem bleek dat er nog een terugroep actie op de auto liep. Geen melding vanuit Wensink hierover gehad. Collega gaf aan er op te willen wachten. Ging gelijktijdig nog even een bestelling ophalen. Bij terugkomst na 1 uur, stond de auto nog steeds buiten en was er nog niets aan de auto gedaan. Uiteindelijk na veel druk is daarna de terugroepactie uitgevoerd. Zeer slechte service en communicatie.
Bedrijfsnaam | Welson BV |
Mooie zaak
Zie bovenste opmerking
Bedrijfsnaam | kolkman |
-
Zeer snel geholpen met mijn APK keuring
Vriendelijke klantenservice en prettige dealer/garage. Desalniettemin toch 3 punten ter verbetering: - bij ophalen bleek er 20km met mijn auto gereden te zijn. Blijkbaar had dat te maken met ‘het op temperatuur brengen van de olie’ om eea goed te kunnen beoordelen (rondje polder werd genoemd). Maar 20km is in mijn ogen wel erg ver om dat te kunnen beoordelen (met 10km is de auto ook warm), dan wel moet er uberhaupt mee gereden worden? Motor even laten draaien en de boel komt ook op temperatuur. Afin, nooit eerder zoiets meegemaakt en het geeft het gevoel dat er meer met de auto is gereden dan de bedoeling is (vertier want amg?); - gevolg is dat bij ophalen ook de tankstand op rood stond en ik gelijk naar de eerste de beste pomp kon rijden om bij te tanken. Even een paar liter bijtanken (al dan niet in samenspraak met de klant) zou in zo’n geval teleurstelling voorkomen en het serviceniveau omhoogbrengen; - tot slot, zou ik willen adviseren te stoppen met het plakken van ongewenste (en moeilijk te verwijderen) stickers van eigen garage op auto’s van klanten. Het is lelijk, ongewenst/ongevraagd en geeft het gevoel alsof ik reclame moet rijden voor jullie garage. Is voor een merk/garage als dat van jullie m.i. onnodig.
vriendelijk personeel
Alles zo als afgesproken
Prettige ontvangst en volledig geïnformeerd om op pad te kunnen met de nieuwe bolide
Goede feedback over de uitgevoerde- en uit te voeren reparaties. Vind het vervangen van een batterij van de afstandsbediening wel erg duur.
Prima geholpen. Goede uitleg. Alles op tijd.
Bedrijfsnaam | Me Prima |
Afspraak prima Gelijk geholpen.
Telefonische bereikbaar van Wensink is ronduit matig. Administratieve afhandeling is traag!
Bedrijfsnaam | Kemink Consultancy B.V. |
Perfect
Bedrijfsnaam | Skyviewbv |
Een deskundige reparatie en uitstekende service om de auto thuis op te halen. Echt geweldig!
Vanaf het moment van afspraak tot ophalen auto was alles keurig geregeld. De auto stond bij het ophalen er spik&span bij.
Onze auto werd teruggeroepen ivm mogelijke onvolkomenheden wat de airbag betreft. Deze werd vervangen. De gemaakte afspraak werd volledig gehonoreerd (betr, duur en tijdstip). Of de airbag goed functionneert? Dat zal nog moeten blijken! (We hopen het niet te ervaren!)
Bedrijfsnaam | K.J.Arkema |
Heb mijn MB sinds 2 jaar zonder grote problemen. Er is echter in December 2021 een andere accu ingezet en sindsdien is deze steeds sneller leeg. Nu binnen 4 dagen. Ze hebben bijna geen lekstroom kunnen meten dus ben ik in de middag zonder reparaties terug naar huis gereden. 3.5 dagen later wilde de wagen amper nog starten. Heb dit reeds per email gemeld aan de garage. Denk zelf dat de accu niet goed is want dit heb ik al eerder met een nieuwe Varta meegemaakt. Wel 13.1 Volt maar helemaal geen fut met starten. Startmotor draait amper rond. Mijn voorstel is om een nieuwe accu te plaatsen. Dit lijkt met goedkoper dan nog een keer de auto 3 of 4 dagen kwijt te zijn. Ophalen en terugbrengen kost ook veel manuren en geld.
Zorgeloos opgelost
Eenvoudig een afspraak te maken, uitstekende service, contact opgenomen over te maken kosten, vriendelijk geholpen.
Stephensonstraat 5 A
3846 AK Harderwijk
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.