Dit jaar 10 jaar klant, tot volle tevredenheid!
Positief, ik had verkeerde maat banden doorgegeven . Wensink zorgde ervoor dat de juiste band toch nog op tijd geplaatst kon worden . De auto was ook gewassen. Kortom een uitstekende service!
Wij hebben al jarenlang een positieve ervaring met Wensink Mercedes-Benz Harderwijk.
Klacht over lekkage via dakantenne niet verholpen. Ook mijn verzoek om bij vervanging banden voor de nieuwe banden achter te plaatsen en de banden achter op de voorwielen te zetten tijdens de laatste beurt van mijn GLK (92-XDF-90) is niet gevolgd. Beide gevallen werden niet teruggekoppeld.
Zeer tevreden over de service die Wensink Harderwijk levert. Was hier voor een update van de audio 20 en de navigatie software. met de laatste gegevens van Garmin is de navigatie 2018 aanmerkelijk beter dan die van 2016
Tot nu toe redelijk
Service is goed en de koffie is er lekker.
Prima gedaan door MB Harderwijk. 10 punten Alleen veel te late levering, volledig tegen afspraken in. Arrogante houding MB NL
die zijn erg prettig en professioneel
Met een onderhoudscontract weet je waar je aan toe bent.
Goed meegedacht met de klant, vriendelijk en servicegericht geholpen en kwaliteit vakmanschap geleverd.
Zeer kundig en plezierig personeel
Ronduit geweldig. Ik zou willen dat iedere garage zou zijn als wensink harderwijk.
De factuur was 220 euro hoger dan was afgesproken
Deskundige medewerkers, klantvriendelijk, opdracht wordt naar volle tevredenheid uitgevoerd
Wensink(Harderwijk) schijnt tegenwoordig een ‘doe-het-zelf’ zaak te zijn! Afgelopen najaar koop ik een occasion(MB A-klasse). Hier ontbreken drie van de vier wielnaafdoppen. Beloofd wordt echter dat dit bij de overdracht in orde is gemaakt. Teven wordt ons nog een bos bloemen beloofd enz. enz. De (nota bene Mercedes!) blijkt voorzien van imitatietroep. De wielen schijnen niet origineel te zijn(nota bene bij de merkdealer…!!!). Er wordt vanalles beloofd. Inmiddels zijn we een half jaar verder en heb ik er onderhand zèlf meer achteraan gezeten om het in orde te maken dan dhr. Wensink. Vraag aan dhr. Wensink: De euro’s die ik u betaal, mankeert daar soms iets aan? Is daar soms een randje van afgeknipt oid? Of zijn het misschien halve euro’s?? In dat geval kan ik het begrijpen: halve euro’s = half werk. Ik heb mijn eigen auto in onderhoud afgeleverd. Voor de APK keuring moesten er twee banden worden vervangen. Prima. Ik geef echter aan dat ik dan graag twee winterbanden op mijn huidige ‘zomervelgen’ wil. Twee weken later blijkt uit de factuur dat er tòch twee zomerbanden zijn gemonteerd… Ik wordt afgekocht met de prijs van één band. Nu zit ik dus met twee banden die ik niet wilde hebben. Vijf jaar lang heb ik mijn winterbanden elders in bewaring gehad. Ik heb nog maar een jaar mijn winterbanden bij dhr. Wensink in opslag. Het kost mij echter dubbel zoveel geld en levert mij dubbel zoveel ergernis op… De fout wordt echter consequent bij mij neer gelegd, want ‘dhr. Wensink’ verstond toch duidelijk ‘zomerbanden’ toen ik winterbanden tegen hem zei… Òf het is in Harderwijk zo dat men daar het verschil niet goed weet tussen een zomerband en een winterband. Dat zou natuurlijk ook kunnen… De nieuwe wielnaafdoppen(die ik dan dus maar zèlf heb opgezocht, gekocht en betaald) geef ik mee met de auto van m’n vrouw wanneer deze voor een garantiebeurt in de garage staat. Ik vraag ’s morgens nog bij het brengen van de auto of deze gemonteerd kunnen worden(zoals Wensink mij dit in september al beloofd had!! ’s Avonds tref ik de doppen onaangeroerd op de bijrijders stoel aan… De beloofde bos bloemen zal inmiddels wel een droogboeket zijn… Ik eb weinig animo om straks in het juni het voorgenomen onderhoudscontract van de A klasse in te laten gaan. Ook mij eigen onderhoudscontract zou ik liever stopzetten. En och, die C-klasse die ik op het oog had,….. Ik kijk nog wel even verder. Er zijn géén woorden die mijn ontevredenheid in deze op een bevredigende manier kunnen weergeven. Ik stel géén prijs op telefonisch contact. Reageren via de mail is mogelijk.
Geachte heer Dees, Erg vervelend om te lezen dat u een negatieve ervaring heeft met Wensink. Uiteraard vinden wij uw feedback erg belangrijk en we nemen dit direct in behandeling. Wij nemen hierover nog contact met u op. Met vriendelijke groet, Mirjan (Wensink Mercedes-Benz)
Stephensonstraat 5 A
3846 AK Harderwijk
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.