prima
Bedrijfsnaam | Rowat bv |
netjes geholpen
Nareen bezoek wilde ik de factuur direct betalen, dat kon helaas niet ivm een storing. Dat kan uiteraard een keer voorkomen, de factuur zou naar mijn woonadres gestuurd worden. Na een week contact opgenomen waar decafactuur bleef, normaal heb ik deze met een dag. Hij was onderweg was het antwoord. Vreemd want normaal zie ik hem in de PostNL app langskomen. Ook geen e-mail ontvangen. Tot een week of 3 later ineens een herinnering, want ik had niet op tijd betaald.. Dit kon ineens wel per e-mail. Ik heb in mijn hele leven nog nooit een factuur te laat betaald, en vind dit daarom ook uitermate onprettig overkomen. Als ik mijn gevoel moet volgen zal ik hier niet meer terugkomen.
Er is duidelijk geprobeerd extra omzet te maken. Vervangen van blokken en schijven terwijl de indicatoren nog niet oplichten. De vorige keer dat dit aan de orde was en de vervanging is uitgesteld totdat de indicatoren oplichten heeft nog ca. 8.500 km geduurd... Idem voorbanden. Met wat slijtage aan de wangen maar een profieldiepte van 4,5 mm (!) lijkt vervanging nog niet van toepassing. Jammer!
Ik ben goed geholpen, zelfs de fiets was een goede oplossing Althans heen, terug was afzien de accu liet me in de steek Een van de monteurs wist dat de accu niet goed was en dat vond ik toch wel jammer, ik moest toch 4 km heen en 4 km terug fietsen Het was voorbij afzien, jammer Maar de auto doet het weer goed en daar zijn we blij mee Gr. Anneke van Milligen
De nieuwe mensen die bij de receptie zitten zijn een verademing voor jullie bedrijf. Je wordt netjes en snel te woord gestaan, je hebt nu echt een gevoel dat je klant bent.
Bedrijfsnaam | Van Thiel Transport BV |
Remblokken versleten, binnen enkele dagen een afspraak waarmee we voorkwamen dat de remschijven aangetast zouden worden.
Bedrijfsnaam | Dijkstra |
Snelle afhandeling van mijn schade, binnen 2 werkdagen geregeld.
Bedrijfsnaam | Of Ginno's Home |
Goede service, de kosten vielen wat tegen.
Storing direct opgelost! Heel fijn..
Geachte heer/mevrouw, Op advies van de ANWB is mijn auto afgesleept en bij uw vestiging in Harderwijk aangeleverd. Het oordeel was een defect aan de regeleenheid ELV, welke alleen door de dealer vervangen kan worden. Het vervangen van deze regeleenheid bleek erg kostbaar waarbij er ook nog een wachttijd bij kwam van 3 tot vijf werkdagen voor de werkplaatssleutel ELV. Na enig onderzoek ben ik erachter gekomen dat het hier een, vaker voorkomende, slijtage van het motortje in de regeleenheid ELV betreft. Dit motortje blijkt zeer eenvoudig vervangen te kunnen worden. Bij vervanging van alleen het motortje in de ELV module zijn de kosten significant lager en de reparatietijd aanmerkelijk korter. Het verbaasd mij dan ook dat uw werkplaats deze simpele manier van reparatie niet wilde uitvoeren, omdat zij dit niet zouden mogen!!! Tevens werden er enkele drogredenen opgegeven waarom het beter was om het motortje in de ELV module niet te vervangen. Aangezien de auto met het geblokkeerde stuurslot lastig te verplaatsen was, ben ik met tegenzin akkoord gegaan met de door uw werkplaats voorgestelde dure reparatie. Wat ik ook bedenkelijk vindt is het feit dat de vervangen ELV module onder statiegeld terug naar Mercedes wordt gestuurd. Het waarom geeft te denken. Omdat ik vermoed dat boven genoemde situatie ontstaat door opgelegd beleid, neem ik het uw medewerkers persoonlijk niet kwalijk. Echter qua organisatie spreek ik u wel aan! Het betreft hier namelijk niet een verschil van tientallen euro's maar honderden euro's die u uw klant onnodig in rekening moet brengen. Te weten een werkplaatssleutel a € 170,00 ex en een regeleenheid ELV a € 331.81 ex. Versus een nieuw motortje a € 35,00 ex!!! Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Rob Borsboom
Er was geen probleem met de batterij van de sleutel. Deze is toch vervangentijdens werkplaatsbezoek voor A beurt op maandag 23 mei j.l. Daarna melding: batterij sleutel vervangen. Gebeld maar wegens drukte een terugbel verzoek gedaan. Pas na 8 dagen teruggebeld. Intussen zelf maar weer naar garage met deze melding. Nieuwe batterij in de sleuten, maar tot nu toe nog steeds dezelfde melding. Daar we vakantie hadden besproken toch maar vertrokken.We zitten nu in Finland. Dus nog geen actie verder, Wel nog steeds de melding: batterij sleutel vervangen.
Terugroepactie voor mijn airback aan de bestuurderskant. Gebeld met wensink , vriendelijke dame aan de telefoon, doorverbonden om een afspraak te maken, duidelijk en correct zodat je weet waar je aan toe bent. Bij wensink Harderwijk ook snel en vriendelijk geholpen. Wij komen al heel lang bij wensink Harderwijk en niet voor niets. Ik rij een oudere auto en dat maakt voor hun service niet uit. Kortom een aanrader!
Een ander merk besteld maar levering werd steeds weer uitgesteld Na contact met uw verkoper binnen 14 dagen een nieuwe auto voor de deur
Bedrijfsnaam | schipper en wetser bouw bv |
Kom er al jaren met de camper en er wordt altijd goed gecommuniceerd over wat er moet gebeuren en een globale prijs, doorgegeven zodat je niet voor verrassing komt te, staan. Personeel in de garage zijn top monteurs.
Het wachten onder het genot van een bak koffie en praatje is goed te doen. En je wordt vriendelijk geholpen. En duidelijke uitleg over de kosten. Je weet precies waar je aan toe bent. Super.
geen
Bedrijfsnaam | mulderij |
Begin augustus 2021 bestelde ik mijn nieuwe auto bij Wensink in Harderwijk. Sinds dat moment heb ik regelmatig mail/telefonisch contact gehad met de zeer ervaren Mercedes verkoper van de betreffende vestiging. Een toegankelijke man met mensenkennis, oprechte interesse en een prettige dosis humor. Hij hield me tot aan de levering (10 maanden later) uitstekend op de hoogte. Zo werd 'wachten' zelfs een positieve ervaring. De bewuste overstap - vanuit een concurrent (terug) naar Wensink - is me uitstekend bevallen.
Komen afspraken goed na.
Bedrijfsnaam | Provincie Gelderland |
Grote onderhoudsbeurt. Uitstekend uitgevoerd, geen verrassingen
Kom al jaren hier voor onderhoud, altijd goeie en snelle service. Kan gewoon aan het werk terwijl ik wacht.
Ik heb een eerdere klacht neer gelegd en die zou beantwoord worden. Dit is niet gebeurd ik zou terug gebeld worden en ook dat is niet gebeurd. Bij de aanschaf van mijn voertuig met kenteken 6-ZFV-72 kwam ik er achter dat de accu 40 a 50% was dit vind ik voor een merkdealer schandalig. Ik heb in het verleden twee keer eerder een auto bij jullie gekocht. Willen jullie graag van jullie klanten af .? Deze indruk krijg ik een beetje
Bedrijfsnaam | Taxidiensten utrecht |
Gemiddeld. Auto is prima, contact goed. Auto zou Mercedes controle krijgen, niet gewoon bovak. Het eerste wat ik ontdekte is dat de ruitenwisser vloeistof niet was bijgevuld.
Achteraf kon ik op mijn auto wachten. Dat had ik graag eerder willen weten
Bedrijfsnaam | Creative Group |
Als klant wordt je nog met respect behandeld
Stephensonstraat 5 A
3846 AK Harderwijk
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.