Filters

10

Perfect

Zeer tevreden, Altijd netjes altijd goed geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek N.v.t.
9

Bij pech beter je eigen dealer inschakelen dan Mobilio.

Na een zeer zeer zeer slechte ervaring met Mercedes Benz Nederland Mobilio werd ik goed opgevangen door mijn Mercedes Benz dealer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens
8

Prima geholpen

Goede service wel weer prijzig!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

snel en vakkundig geholpen

snel en vakkundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens
10

Precies wat je verwacht van een Meercedes dealer

Het maken van een afspraak en de kennis van de medewerker is groot. Ondanks mijn soms vage aanduiding wordt meteen begrepen dat het om een grote servicebeurt gaat. Het is fijn om van te voren de tips en prijs te krijgen van het onderhoud aan de auto. Bovendien is duidelijk uitgelegd waarom de tip wordt gegeven. Zeer professioneel. De rekening is duidelijk en conform de afspraak. Mijn auto kon niet gewassen worden omdat er een fietsenrek op stond maar zelfs dat werd netjes opgelost. Tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Prima geholpen, werkzaamheden naar wens

Auto voor A1 beurt gebracht. Prima checklist ontvangen om werkzaamheden achteraf te controleren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
1

Service is beslist geen visitekaartje

Slechte afstemming tussen vestigingen, onnodig wachten en nog een keer terug moeten komen

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.
10

Klantvriendelijkheid.

Klantvriendelijk begon al bij het telefonisch maken van de afspraak , daarna het ontvangst en de afronding van mijn bezoek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
2

Potentieel te hoge rekening voor niet nodige reparaties

Ik bracht mijn auto (GLK) voor een servicebeurt B (grote beurt) en werd in de middag gebeld. Er was niets gebeurd maar wel een analyse uitgevoerd. Kosten: 4.150 euro. Ik heb nog wel een nieuwe afspraak gemaakt om de versnellingsbak te laten verversen (hoort niet bij grote beurt maar was nodig), en heb het subframe achter en de druksensor laten vervangen (garantie/coulance). De lijst met gebreken heb ik aan een andere garage doorgegeven. Sommige zaken moesten inderdaad gebeuren (remmen/schijven), maar vier reparaties waren niet nodig, waaronder een kapotte turboslang (twee monteurs naar gekeken) en een kapotte motorsteun. De auto staat al een tijdje op prive en heeft ruim 4 ton gelopen dus hij hoeft niet tip top te zijn en dat weet Wensink. Wensink heeft hem altijd goed onderhouden maar er zijn grenzen aan wat ik er aan wil verspijkeren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
4

Enkele missers gemaakt...

Volgens afspraak zou de auto om 9 uur aangepakt worden en uiterlijk halverwege de middag klaar zijn. Dat werd pas 17.00uur. De dop is men vergeten op de stuurbekrachtigingsreservoir draaien. Bij brengen van de auto gevraagd of ze op willen passen met vette vingers/ olie op de lak. Haal ik de auto op zie ik dat er gemorst is met een vloeistof op de motorkap (1/3 besmeurd). Jammer Conclusie: niet tevreden over het garagebezoek.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens
5

Matig/redelijk

Het opgegeven mankement (buitenspiegels klappen niet in bij het afsluiten van het voertuig) is wederom niet verholpen. Daarnaast is de telefonische bereikbaar werkelijk heel slecht en hebben de dienstdoende receptionisten geen idee waarover ze het hebben.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Geweldige service

Geweldige service en goede voorlichting. En meedenken over mogelijkheden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
7

Duurde lang

Er werd gezegd een half uur en het werd 1.5 uur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Gewoon goed

Naar verwachting

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens
10

Perfecte service

De service en medewerkers zijn uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Prettig geholpen

Ben prettig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

service volgens afspraak

ik kreeg een oproep voor een terugroepactie. zeer netjes voor een auto van 15 jaar oud. het onderdeel van de airbag moest worden besteld en ik zou worden gebeld als dat binnen was. helaas kreeg ik geen telefoontje en moest ik zelf gaan bellen. daarbij kreeg ik onmiddellijk excuses en een afspraak op een door mij gewenst tijdstip. in de werkplaats liep alles perfect met een zeer vriendelijke monteur, naam? dank voor de service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Vakbekwame medewerkers

Ook op het gebied van IT is deskundigheid zeker aanwezig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

heel plezierig geholpen!

Heel plezierig geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Top geregeld

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

v

v

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens
9

goed

Goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Snelle en uitstekende service

Ik kwam met mijn ML waarvan de accu kapot was. Er is gelijk een nieuwe accu uit het magazijn gehaald en gemonteerd in de auto. Keurig geholpen en was erg blij dat dit tussen door kon!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Bedrijfsgegevens

Stephensonstraat 5 A

3846 AK Harderwijk

0341 414 255

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.