2x Per jaar kom ik voor een wielenwissel. De ene keer gaat mijn vrouw de andere keer ik, zoals ook deze keer. Wat mij opviel, en dat was mijn vrouw ook al eens opgevallen, de ontvangst. Ik sta voor de balie, de medewerker staat achter zijn bureau en is wat aan het schuiven met de muis op zijn PC. Hij staat dus haaks op mij. Er komt echter 1 minuut lang geen enkele reactie naar mij. Een blik, een knik of een groet was al voldoende geweest. Dat vind ik raar. Mijn vrouw, zelf receptioniste, heeft dus dezelfde ervaring gehad en vindt dit dus klantonvriendelijk. Maar de werkzaamheden, helemaal prima.
Prima service, werkzaamheden goed en vakkundig uitgevoe4d
Bedrijfsnaam | Eggenkamp |
Prettige samenwerking
Prima
Bedrijfsnaam | Arendsen |
Verder heb ik geen klachten, personeel is vriendelijk.
Bedrijfsnaam | Visser |
Een eerste keer komen voor een wielenwissel, de wielen zijn niet uit het bandenhotel gekomen, staat verkeerd in het digitaal systeem. Wachttijd 3 kwartier. Hoezo, je weet toch direct dat je je klant onverrichter zake naar huis moet sturen. De tweede keer, ik kom maar niet de gewenste 10 minuten van tevoren, wachttijd toch nog een uur. Bij Max Verstappen is 4 seconden al lang, waarom moet Ford Wensink hier 900% langer over doen? Zijn ze niet tevreden met 4 á 500 %? Dan wil men graag direct afrekenen, ik weet van de vorige wielenwissel dat ik een rekening krijg van het bandenhotel. Komt dus vreemd over en ja hoor de fout is nog steeds niet aangepast in het digitale systeem. Dit is dus de 2e wielenwissel waar ik 2 keer voor moet komen. Graag geen 3 keer aan deze steen stoten.
Men was zo opmerkzaam dat er een lamp stuk was. Die is gelijk vervangen. Klasse.
Winterbeurt, gevraagd naar grote beurt en advies gekregen voor 2022 vriendelijke receptionist
Bedrijfsnaam | Schorfhaar advies |
Prima.
De van te vorengemaakte afspraken zijn correct uitgevoerd, incl. de "Haal-/breng"-service
Netjes behandeld fijn dat de auto is gewassen.
Fijne website met een goed boekingssysteem voor het inboeken van de onderhoudsafspraak. Vooraf de kosten al helder, mocht er onverhoopt iets extra's moeten gebeuren wordt je hierover gebeld. Over de kwalititeit van het onderhoud kan ik niet oordelen maar ga ervan uit dat dit ook goed is. Ook wordt de auto nog even gewassen, erg fijn.
Je wordt er snel, prettig en prima geholpen.
Netjes behandeld en kundig
Bedrijfsnaam | Rems |
Wel vraag ik me af, waarom er telkens een rekening wordt bijgevoegd, terwijl ik all jarenlang een pitstop abonnement heb. Na mijn melding wordt me steeds gezegd: oh, we zullen er direct een melding van maken. Dit is mij no8u al 4x overkomen. Ook ligt er geen ijskrabber klaar zoals in de uitnodiging van Pitstop is beloofd.
Bedrijfsnaam | Stam |
goede garage alles netjes korte wacht tijd en koffie + krant
Prima
Prima service zoals gewend
Bij het wisselen van de zomerbanden naar winterbanden is er iets misgegaan van uit het bandenhotel zijn de verkeerde banden (verkeerd kenteken) geleverd. Hier door moest ik een paardagen wachten. Het is alsnog goed gekomen.
Bedrijfsnaam | Wensink Ford Deventer |
Fijne service, alleen had ik zelf moeite om het kinderstoeltje weer zelf te monteren die ze op de achterbank los neergelegd hebben.
Bandenwissel werd snel uitgevoerd, onder het genot van een goed kopje koffie was het klaar binnen 40 minuten.
Nette ontvangst en prettig geholpen. Een aantal vragen die ik had zijn allemaal met aandacht beantwoord en heb goede tips gekregen . In goed overleg is de update van het sync 3 systeem niet uitgevoerd en heb bruikbare tips gekregen om deze zelf uit te voeren.
Ik ben steeds op de hoogte gehouden van extra werkzaamheden en de te verwachten kosten.
Vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg.
Het betrof hier een terugroepactie. Afspraak voor binnen 1 week gemaakt. De reparatie zou 45 minuten duren dus ik heb er op gewacht onder genot van een bakkie koffie. Binnen de 45 minuten was de auto weer klaar. Afspraak is helemaal nagekomen. Das fijn!
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.