.
Ontvangst wat koel, automatische deur deed het niet om 7:57 dus even wachten, daarna niet meteen aangekeken of toegesproken. Verrast met video advies per email, was niet aangekondigd en zag deze bij toeval. Paar minuten later gebeld met advies, was goed onderbouwd echter het vervangen van een slang wist ik dat al gebeurd was en bleek idd bij nazoeken in werkplaats archief te staan, jammer dat dit bijna onnodig dubbel gebeurde. Auto bleek gewassen, mooie verrassing Rekening van te voren besproken maar wel erg hoog. De ruitensproeier vloeistof staat op rekening en had ik zelf recent bijgevuld, bij navraag zou deze fles dan in de auto liggen maar was niet het geval.
Bedrijfsnaam | - |
Niet nodig: bovenstaande zegt al genoeg.
Super goede service, zelfs mijn auto gewassen!
Ik heb ervaren dat je meer bent dan een klant. Diverse keren is mij gevraagd of ik geholpen werd of nog vragen had. Willem Oxener heeft mij in het koopproces prima begeleid en ondersteund.
Bedrijfsnaam | Nox |
Ben vriendelijk gecontacteerd geweest met de problemen die er waren aan mijn auto. Mijn auto werd mij mooi gewassen terug bezorgt met zijn onderhoudsbeurt zoals voorzien.
Hij loopt weer als een zonnetje
Ik ben netjes te woord gestaan, zowel per mail als tijdens het ophalen van de auto. Overal is goed de tijd voor genomen en dit heb ik als er prettig ervaren.
Ik werd bedankt voor dat ik bij Wensink ben geweest. Dat viel me op, heb ik nog niet eerder gehoord. Toch blijft er een brug tussen klant en medewerker. Indien u het contact wil verbeteren zou men meer met de klant moeten mee veren, verplaatsen in de klant.
Navigatie update noodzakelijk.
Mijn auto is goed nagekeken en ik ben op de hoogte gehouden over de kosten. Alles prima!
eerste contact was vriendelijk mercedes gekocht na 10 dagen begon de motor te roken volgens anwb een pakking wat olie lekt wensink gebeld van Maastricht naar Deventer gereden onderweg storing egr auto achter gelaten van 8 tot 5uur. volgens monteur alles vernieuwd terug weg naar Maastricht Boxmeer weer rook gestopt weer gebeld niemand in de werkplaats doorverwezen naar mercedes hulplijn zolang geen lampen branden doorrijden dag erna wensink gebeld verkoper gereden naar Helmond de auto opgehaald en een leenauto gekregen 3dagen later is mijn auto helemaal naar Maastricht gebracht opzich nette service oorzaak bleek een losse slang na een weekje in de weekend aangezien doordeweeks weinig tijd is om te rijden begon de auto weer te roken. wensink gebeld doorverwezen naar de mercedes garage in Heerlen vandaag auto gebracht in afwachting
Bedrijfsnaam | kandrouch |
Goede service en mijn auto was snel weer klaar voor gebruik
Bedrijfsnaam | Geen |
Betrof een software-update. Ging gratis en snel. Thankx mensen van Wensink.
Klant vriendelijke behandeling
lekkage na onderhoud Ford Kuga . Afdichtingsring lekte, als het goed is nu opgelost . verder wel aardige mensen , als het maar goed komt .
Snel repareren en goed en netjes weg geleverd
Mijn ford Ka is afgekeurd voor de APK omdat het motortje van de koplampafstelling niet werkt. Dieptriest, een stelschroef is voldoende. ga zo door Ford met het opleggen van overbodige accessoires zogenaamd om de kwaliteit te verhogen !!! Ik ga naar weg hier.
Vlot en prima geholpen
Goed overleg, goede uitleg, vriendelijke medewerker
Afspraak is afspraak. Goede service aan de balie. En de auto weer keurig schoon. Ik kom wat dat betreft graag bij deze dealer.
Bedrijfsnaam | Strukton worksphere |
Klasse
Ik was zéér ontstemt toen ik een afspraak voor de APK-keuring wilde maken. Ik belde met het gebruikelijke nummer ( in ons telefoonboekje) van Ford Deventer. Er nam een medewerker op. Op mijn vraag of ik nu verbonden was met Ford Deventer, werd geantwoord dat ik met de garage in Deventer sprak. Ik moest mijn kenteken doorgeven van de auto waar het om ging. Dat deed ik, waarop, tot mijn verbazing, werd geantwoord dat wij niet bekend waren in het systeem! Ik ontplofte bijna, omdat wij al zo’n 40 jaar klant zijn van Ford Deventer! En dan zegt mij nu een medewerker aan de telefoon dat we niet in hun archief bekend zijn???? Ik voelde me zó enorm geschoffeerd! Er werd zómaar tegen mij gelogen toen ik vroeg of ik met iemand van de garage Ford Deventer sprak! Want dat was helemaal niet zo! Ik sprak met een medewerker van een of ander callcenter! Ben nu nóg boos over hoe er met een hele trouwe klant wordt omgegaan! De score komt op een 4 uit vanwege het technische deel van het contact wat we hadden. Dát was wel goed.
Bedrijfsnaam | Olsman-Bruins |
Originele beoordeling
Ik was zéér ontstemt toen ik een afspraak voor de APK-keuring wilde maken. Ik belde met het gebruikelijke nummer ( in ons telefoonboekje) van Ford Deventer. Er nam een medewerker op. Op mijn vraag of ik nu verbonden was met Ford Deventer, werd geantwoord dat ik met de garage in Deventer sprak. Ik moest mijn kenteken doorgeven van de auto waar het om ging. Dat deed ik, waarop, tot mijn verbazing, werd geantwoord dat wij niet bekend waren in het systeem! Ik ontplofte bijna, omdat wij al zo’n 40 jaar klant zijn van Ford Deventer! En dan zegt mij nu een medewerker aan de telefoon dat we niet in hun archief bekend zijn???? Ik voelde me zó enorm geschoffeerd! Er werd zómaar tegen mij gelogen toen ik vroeg of ik met iemand van de garage Ford Deventer sprak! Want dat was helemaal niet zo! Ik sprak met een medewerker van een of ander callcenter! Ben nu nóg boos over hoe er met een hele trouwe klant wordt omgegaan! De score komt op een 4 uit vanwege het technische deel van het contact wat we hadden. Dát was wel goed.
Bedrijfsnaam | Olsman-Bruins |
Zonder afspraak bij Ford Wensink te Deventer binnen komen vallen met een motormanagement storing in mijn Ford Focus. Ik werd enthousiast en hartelijke ontvangen verwelkomt door de medewerker Wouter. De storing werd direct uitgelezen. Kreeg een kopje koffie aangeboden tijdens het wachten. Goede terugkoppeling en uitleg gekregen door Wouter. Toen ik vroeg naar wat ik ze verschuldigd was werd er geroepen: Service van de zaak! Hier kunnen andere autobedrijven een voorbeeld aan nemen. Topservice Wouter, nogmaals bedankt!
Kon direct terecht.
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.