Uitstekend!

Heel vriendelijke service, auto ophalen en weer afleveren zonder problemen. Zelfs de extra kinderstoeltjes doe we nodig hadden voor 3 kleine kinderen waren geen probleem.

uitstekend

prima service. zit wel te wachten op programma deeltijd auto

Auto stond klaar, personeel was behulpzaam en snel. Auto reed prima.

Zeer goede ervaring, de volgende keer dat ik een bestelwagen nodig heb, kom ik weer.

Goed, wel veel borg tegenwoordig maar was ook snel weer teruggestort.

Bus stond netjes klaar, heldere uitleg, goede controle op schades. Prima!

Vriendelijke dienstverlening.

Goede dienstverlening op alle terreinen.

Goede service en duidelijke uitleg

Huurauto stond klaar. Inspection op gebreken en contract getekend. Auto voldeed aan de wensen. Voor her haling vatbaar

Prima bedrijf, goede service

Goede ervaring. Aardig personeel, auto prima in orde. Fijne service. Kom hier zeker terug!

Quick and professional

Very friendly stuff, quick reservation process, nice and clear car. I really recommend!

• Would you recommend us? Yes

Volgende huurauto weer bij dit bedrijf

Fijne auto, schoon. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Redelijke prijzen. Ik heb wel eens elders goedkoper gehuurd maar toen kreeg ik een auto die misschien niet eens door de keuring zou komen.

Goed geholpen, alles volgens afspraak

Nooit gedoe en altijd vriendelijke mensen!

Eerlijke verhuur, kom er steeds terug als ik een een bestelbusje nodig heb.

excellente ervaring

Stipte communicatie met verhuurder. Prima weergave van kosten en afrekeningen.

Super service en betaalbaar

Ik had een auto gehuurd voor 7 dagen. Helaas was dit te kort en kon ik de auto zonder gedoe met een week verlengen. Even lang gereden om te verlengen en geregeld. Auto was in zeer nette staat, vriendelijk personeel en goede service.

Fijne ervaring

Prima geregeld qua aanvraag-proces, uitgifte, emails met bewijzen van reserveringsaanvraag, uitgifte en factuur, het was een schone auto, vriendelijk personeel, prima auto. Ik bracht de auto door omstandigheden eerder terug (binnen 1 dag, terwijl ik 2 dagen had gehuurd), en daar deed men niet moeilijk over: gewoon slechts 1 dag in rekening gebracht: top! Jammer dat op mijn initiele (wat kort dag gemaakte) online aanvraag niet binnen 4 werkuur (die men zelf belooft) werd gereageerd, dat toen ik ging bellen die aanvraag niet bekend was op de vestiging, de online aangevraagde auto niet beschikbaar was, en vervolgens op de avond voor ophalen van de auto ook de andere aangeboden auto niet, maar kan gebeuren: ik kreeg uiteindelijk voor hetzelfde geld een auto die voor mij voldeed.

Prima service aan balie en een perfect busje voor deze klus

Goede service vooraf en achteraf en een fijn busje om in te rijden. De volgende keer weet ik goed waar ik terecht kan!

Geweldige service.

Heel snel een verhuisbus geregeld in nog geen uur. Nette bus. Zeer professioneel.

Goed-Zeer goed

Altijd goed, tevreden terugkerende klant

Vriendelijk en goede auto's

De auto die je nodig hebt, niet te duur en alles soepel afgehandeld

Wat zou je meer willen? De bus stond mooi op tijd klaar, alles is goed geregeld, mensen zijn vriendelijk en voor dat alles betaal je in mijn ogen niet teveel. Betrouwbaarheid en vriendelijkheid vind ik erg belangrijk. En dat krijg ik gewoon elke keer, dus ik kom terug.

Goed en snel geregeld!

Vorig weekend een grote bus gehuurd voor een verhuizing. Zoals gewend goed en snel geregeld!

Zeer klantvriendelijk en een nette auto

Netjes, duidelijke uitleg. Uitgebreide inspectie van de auto. Ik was iets te laat terug maar werd toch nog geholpen omdat het personeel nog niet naar huis was

prima geholpen en bus was zo goed als nieuw.

Niet zo vaak gehuurd hier maar altijd prima geholpen en recente auto's die het verhuizen een stuk dragelijker maken ;-)

Snelle oplossing voor mijn probleem

Een prima autoverhuur bedrijf, denken snel mee. Vriendelijk personeel

Handelsweg 14

2404 CD Alphen aan den rijn