Snelle oplossing voor mijn probleem

Een prima autoverhuur bedrijf, denken snel mee. Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel en een nette auto

Vriendelijk personeel en een nette auto

Easy peasy

Super vriendelijk personeel, de auto's in goede staat en een zeer schappelijke tijd, zeker als je een promo auto neemt. Ik maak toch wel graag reclame voor ze.

Goede dienstverlening

De bus die wij besteld hadden was er niet en voor zelfde prijs kregen we een grotere. Fijn dat je dagdeel kunt huren. Fijn personeel

Prima bus gehuurd

Vlot geholpen, flexibel met optie nemen en snelle afwikkeling. Prima bus gehuurd

Goed en snel

Bus uit gewenste huurklasse was niet beschikbaar, ik kreeg voor dezelfde prijs een bus uit een klasse hoger aangeboden (woendag avond reservering geplaatst, vrijdag namiddag ophalen). Vlotte en vriendelijke communicatie via e-mail en bij ophalen en inleveren, bestaande schade inzichtelijk, kreeg mail dat bus eerder klaar stond, bus was helemaal in orde, alsook de afrekening. Kortom, ik kan de bestaande positieve beoordelingen alleen maar bevestigen!

Makkelijk. Snel. Klantvriendelijk

Op de dag van regelen was de auto al beschikbaar

Snel geregeld!

Had een bus diezelfde dag nodig en ze hadden gelukkig nog een wagen over. Kon hem zo snel mogelijk ophalen en na sluitingstijd netjes in een sleutelkluis inleveren. Aanrader!

Flexibele en eerlijke service!

Ik huur regelmatig een busje en heb zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Ze zijn zeer dienstverlenend en de administratieve afhandeling is transparant en flexibel.

efficiente en snelle communicatie, goede uitleg en prettig bij afhalen

Je komt voor een huurauto en die is mooi en schoon, prima dus! De bemanning van deze locatie maakt het verschil! Wat wordt je hier prettig geholpen! Complimenten en tot de volgende keer!

Aardige gasten, Denken mee. Echt top. Wij zullen vaker even een bus(je) huren. Dank jullie wel.

De wagen stond klaar, het papierwerk was snel geregeld en de jonge medewerkers waren zeer vriendelijk en hebben mij goed geholpen

Het af tanken zou het niet moeten Het is beter als jullie zelf af tanken Verders is het heel goed geregeld

Alles top!

Altijd zeer nette en jonge auto’s, prima en snelle service en dan ook nog eens voor een redelijke prijs!

Prettig ontvangst, prachtige personenbus en snelle afhandeling

Prettig ontvangst, keuze snel gemaakt door prachtige nieuwe VW personenbus. na aftanken en inleveren sleutels in kluis gedeponeerd i.v.m. weekend. Maandagochtend snel opleverrapport per mail ontvangen, en afhandeling van borg en huur via creditcard dezelfde dag nog geregeld, Top!

Topservice!

Super snel een auto kunnen regelen via de website voor de volgende dag. In de ochtend vroeg al een reserveringsbevestiging ontvangen per mail. Afgifte en inname van de auto verliep super vlot. Hierdoor heb ik geen stress ervaren bij het huren van een auto en ga ik dit zeker weten nog eens doen in de toekomst indien nodig.

Goede, vriendelijke en snelle service

Uitstekende dienstverlening.

Vriendelijke mensen, goede service, vlotte afhandeling van de administratie, snelle communicatie, goede prijs - kwaliteit verhouding. Beslist aan te raden.

Prima Auto, vriendelijke ontvangst

Ongecompliceerde en snelle verhuur van een auto

AWESOME SERVICE

I'm an expat recently relocated to the Netherlands from Dubai. Service is great. Staff are friendly and attentive. Pricing is competitive. Vehicles are good as advertised. Highly recommended.

Goed geregeld!

Met een haal en brengservice zou het een 10 zijn! Mag best tegen betaling. Leuke frisse werknemers en goede prijzen.

Snel/goedkoop/geen gedoe

Perfecte manier om ff snel een busje te huren

Perfecte dienstverlening en volledig ontzorgt.

Perfecte dienstverlening en volledig ontzorgt.

Handelsweg 14

2404 CD Alphen aan den rijn