Mooie nieuwe auto en uitstekende service

De leenauto was spiksplinternieuw en stond netjes klaar. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen door twee keurige heren die me alles rustig uitlegden. Bij terugkomst werd ik eveneens aardig geholpen bij de afhandeling. Bovendien was de borg binnen een dag teruggestort. Geen enkele op of aanmerking, voor herhaling vatbaar!

Alles ging vriendelijk, snel en op rolletjes

Alles ging vriendelijk, snel en op rolletjes. En voor een aantrekkelijke prijs.

Good

Very nice company, where it’s possible to rent a car very fast. Guys explained and showed everything, were very friendly. Big plus is that that I didn’t need to have Visa to rent a car. If ever I will need a car, without a doubts I will rent only here.

Alles goed en snel geregeld.

Zoals hierboven vermeld staat, werd alles heel goed geregeld en verder geen enkele problemen mee gehad.

We huren al een aantal jaren een auto en iedere keer zijn we zeer tevreden en een ruime keuze aan auto's. Top geregeld iedere keer.

Netjes op tijd en goede service

Behoorlijk goed geregeld

Moest wel zelf achter mijn online reservering aan bellen, terwijl er staat dat ze binnen een uur na start openingstijd een bericht terug sturen of de gemaakte reservering definitief is of niet.

Gastvrij en deskundig

Aaa

Goede service en klantvriendelijk!

Prettig!

Goede service. Prima contact

Voldoen prima aan de wensen van de klant. Snelle borg terug gave. Kortom fijn bedrijf

Niets mis mee

Vanaf eerste tot laatste contact, perfect geregeld. Klant gerichte behandeling en een prima auto!

Perfect Goeie service

Professioneel & vriendelijk

Prettige samenwerking

Goede auto en uitstekende klantenservice

Probleemloos reserveren, ophalen en retourneren. Doordat alles toch in 1 keer in de boxwagen paste hoefden wij maar 1x te rijden en waren we in één dag klaar ipv geplande twee dagen. Op maandag even langs geweest en faktuur werd ter plekke aangepast. Perfect!! Auto was in prima staat en reed erg fijn. Kortom; zeer goede ervaring uitstekende prijs kwaliteitverhouding en uitmuntend personeel.

Ik had voor maandag een auto nodig, vrijdag gebeld en kon ik hem op zaterdag komen huren.

Vlot is niet altijd vriendelijk, maar hier ben ik zowel vlot als vriendelijk geholpen. Is het elders dat ik enkel de autosleutel overhandigd krijg, hier lopen we even een rondje om de auto en krijg ik kort een uitleg hoe de auto werkt. Zeer prettig.

uitstekend

keurig geregeld

Reageren snel, heel prettig geholpen, heerlijke auto!

Nette aardige mensen, klantvriendelijk

En prima auto! Ben er blij mee geweest.

Prima service. Vriendelijk personeel.

Prima service. Vriendelijk personeel.

Goede auto en schoon top top voor herhaling vatbaar!!

Niet duur, fijne medewerkers

In verhouding niet duur en zeer vriendelijke medewerkers. Goede service na een kleine klacht.

Nette auto’s/vriendelijk personeel

Voor een dagdeel een busje gehuurd. Zeer vriendelijk personeel. Alles snel afgehandeld. Enig minpuntje… telefonisch moeilijk bereikbaar voor vragen.

Prima service, vriendelijk personeel

Hele fijne manier van klantcontact, meedenkend, flexibel.

Top bedrijf in alphen

Goede behandeling, fijne auto’s en top personeel

Handelsweg 14

2404 CD Alphen aan den rijn