Geweldig personeel

Hele vriendelijke gasten, alles word duidelijk uitgelegd en staan open voor vragen. Het was voor mij weer een leuke ervaring in de renault megane!

Prima service!

Prima service! Vriendelijk, snel, duidelijk!

Good van and good service

Very nice personnel and very good Mercedes Sprinter.

Prima service, vriendelijk personeel

Erg plezierig. Busje stond om 8 uur al ijsvrij klaar. Vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Goede en betrouwbaar bedrijf

De jonge mannen vertelde rustig en namen de tijd voor alle uitleg.

Zeer eenvoudig huren

Het is zeer eenvoudog om een bestelbus te huren. Daarnaast werd ik ontvangen door een vriendelijke medewerker en had ik geen onvoorziene kosten. Top!

Keurige behandeling ( cijfer 9 )

Eerste keer een personen auto gehuurd, zeer tevreden en zeker de volgende keer naar INQAR Alphen aan den Rijn

Goed, snel en duidelijk

Altijd vriendelijk, snelle reactie, goede afhandeling

Duidelijke taal, goed personeel

De jongens van HuurMij zijn uiterst professioneel en goed op de hoogte van zaken. Ik heb een nette uitleg over de auto gekregen en samen met mij hebben ze de bekende schades doorlopen. Zo wist ik zeker dat er niet achteraf 'opeens' en kras op mijn naam werd gezet. Ook de uitleg over het contract en wat we afgesproken hadden werd rustig doornomen. Het inleveren van de sleutel via het sleutelkluisje was ook geen enkel probleem. De ochtend daarna had ik meteen het binnenmeldverslag in m'n mailbox. Al met al een hele prettige ervaring.

Net als altijd, schone en nieuwe bus. Reservering klopte, en contact was prettig . Tot over een half jaar

Goed ontvangen, prima meegedacht en dikke plus! Op naar de volgende ronde

Prima!

Snelle afhandeling en geen gezeur en geen onverwachtse prijstoevoegingen, prima service!

Snel, vriendelijk en meedenkend

Ik had in de vooravond per direct een huurauto nodig. Het kantoor bleef langer open om mij van dienst te zijn. Alles werd soepel, duidelijk en snel geregeld. Kortom, fijne ervaring. Volgende keer ga ik hier weer heen.

Professioneel en vriendelijk

Boeking van de wagen was eenvoudig. Binnen een uur was er een bevestiging waarin duidelijk werd omschreven wat mee te nemen. Ophalen en brengen is ‘appeltje - eitje’ en de verrekening van de borgsom werd binnen enkele dagen gedaan. En het busje was helemaal in orde

Aardige mensen en goede service!

Aardige mensen en goede service! Snel geholpen en goede uitleg van alle opties.

De ervaring was...top!

Top ervaring. Ik had de bestelbus gehuurd om mijn zus te helpen met verhuizen. Prima bus, reed heerlijk, mijn zus was onder de indruk!

Alles zeer duidelijk uitgelegd . schone auto niets is te veel leuk allemaal jonge mensen. Het bedrijf zal ik zeer zeker aanbevelen groeten fam Brilleman

Fijne en snelle afhandeling

Ik moest een auto snel hebben ivm auto pech. Met een telefoontje geregeld en binnen een uur had ik de huurauto tot mijn beschikking. Terug brengen gaat ook super makkelijk en snel. Digitaal worden alle afrekeningen verstuurd. Bij vragen word je netjes en duidelijk te woord gestaan.

Prima voertuig, schoon en fijne service.

Snelle en nette afhandeling. Fijn voertuig, helemaal in orde en schoon.

Keurig en snel geholpen door vriendelijk personeel.

Snelle service en goed tarief!

Bestelbus goede staat en afhandeling netjes door fijne kerel!

Alles was super geregeld

Super aardig personeel, en een nette huur auto

Handelsweg 14

2404 CD Alphen aan den rijn