Prima geregeld ,vriendelijk geholpen.

Zie bovenstaande ervaring

Creatief met oplossingen en handelen netjes!

Mijn busje was niet aanwezig dus kreeg ik netjes een grotere bus. Helaas was de accu later op de dag leeg. Maar dat werd binnen 10 minuten opgelost! Top mannen super service!

Goede auto en goede behandeling van medewerker

Snelle en betrouwbare service

Prima bedrijf om u verhuisbus te huren

Alles goed, voor eerste contact goed telefonisch te bereiken, duidelijk wb kosten , tijd van halen en terug brengen, heel vriendelijke mannen op de zaak. En bus voldeed goed waar we hem voor gehuurd hadden.

Prima service en auto!

Prettig contact met de medewerkers en snelle service.

Top bedrijf!

Onaangekondigd langs gekomen, direct en perfect geholpen door deze gasten.

Absoluut de beste auto erhuurder in de regio

Makkelijk reserveren, duidelijke informatie en erg hartelijke en betrokken medewerkers die er alles aan doen om je een comfortabel en veilig gevoel te geven. Complimenten aan het gehele team.

Perfecte en zeer vriendelijke service

Zie boven

Waren goed

Alles was prima goede auto goede service

Prettige ervaring

Een fijne ervaring bij dit bedrijf. Iedereen vriendelijk. Vlotte afhandeling. Geen addertjes onder het gras. Bij inleveren werd de borg onmiddellijk terug gestort na inspectie. Voor herhaling vatbaar om hier een auto te huren.

Goed geregeld en zeer beleefd

Zeer beleefd, mee denkend, service gericht

Het aanvragen en reactie ging prima...

Heb een bestelbus twee dagen voor aangevraagd. In de ochtend voor de huurdag deze bestelbus vastgelegd.

Ik werd uitstekend geholpen door heel professioneel opererend personeel

Top :)

Snel en correct een auto geregeld

Goede communicatie via e-mail, prettig klantcontact bij het ophalen en terugbrengen van de auto, ik zoek niet verder als ik nog eens een auto nodig heb.

Zeer goede service en goede prijs, prima auto

Ik werd snel en vakkundig geholpen bij het ontvangen en afgeven van de auto. Zeer vriendelijk personeel met veel verstand van auto's. De huurprijs was in orde (niet hoog).

Een jonge ploeg met veel enthousiasme, beleefd en behulpzaam

Buitengewoon vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk, snel, goedkoop en alles goed voor elkaar.

Duidelijke taal en snelle service

Ik ga huurmij zeker aanbevelen

Bus gehuurd op 19 oktober, goed en duidelijk geholpen door twee aardige gasten. Nette, bijna nieuwe bus, ramen trekkertje en blauwe parkeerkaart aanwezig. Snelle afhandeling van de teruggaaf van de borg. Ga huurmij zeker aanbevelen.......

Gewoon prima

Reserveren / ophalen en retour gingen prima en resterend borgbedrag binnen paar dagen weer op rekening.

Een klasse verhuurder

‘s Morgens om 8:00 uur de bus opgehaald en er stond al een hele rij ander gegadigden. Geen wonder; allemaal mooi en goed vervoer beschikbaar. Net personeel die goed uitleg geven. Mocht ik weer een auto nodig hebben dan weet ik waar een goede verhuurder zit!

Goede ervaring!

Fijne communicatie en hulp met mijn vragen

Sympathieke jongens. Correct en behulpzaam

Nette auto’s en heldere uitleg

Uitstekende service Netjes geholpen

Handelsweg 14