Snelle service en behulpzaam personeel

Alles was supersnel geregeld en het personeel was behulpzaam.

Prima auto, jammer van de afhandeling

Bij terugbrengen van de auto geeft werknemer aan dat het Ok is zo en neemt de sleutels in. Vervolgens krijg ik een inname formulier toegestuurd en staat er tot mijn verbazing een schade op vermeld, met een foto waarop het mijn inziens niet duidelijk is wat die "schade" dan moet zijn.. (bijzonder, door 2 matrassen, maar dat terzijde). Als ik schade maak, zal ik de laatste zijn die dat niet door geeft. Hierna ben ik terug gereden naar het filiaal en wordt er door een medewerker gezegd dat dit een het iets met de app is, en dat het vaker gebeurd. Moet dan bijzonder vervelend zijn om al die klanten te woord te staan die dan terugkomen bij jullie. Het wordt dan een welles nietes verhaal waar niemand beter van wordt.. Nu hoef ik de zogenoemde schade ook niet te betalen, maar het gaat hier om een principe. Als een medewerker een auto terug neemt, moet hij aangeven dat we samen de auto even nalopen en geen haast moet hebben om samen met een collega (behoorlijk hard) in een elektrische smart weg te rijden.

Alles verliep goed !

Fijn telefonisch contact, prettig ophalen van de bus, goede interactie en goede kwaliteit/prijsverhoging!

Prima!

Goed geholpen. Prima ervaring

Prima Sevice!

Vriendelijke medewerker, denkt goed met je mee vwb de grote van de bus. Ook voor wat de mogelijkheden dagdeel of heel de dag huren van de bus. Punt van aandacht is de afhandeling. Ik zie niet wat de totale kosten zijn geweest. Alleen de afschrijving.

Gewoon lekker simpel en netjes

Lekker simpel en netjes

Goede service!

Hoewel ik een dag te vroeg kwam hadden ze toch een busje voor me. En ik vroeg om een bezem om het busje schoon te vegen maar dat hoefde ik niet te doen. Deden zij wel. Top!

Goede en snelle service!

Onwijs fijn geholpen bij het huren van een bus!

Servicegericht bedrijf!

Uitstekend!

Vriendelijk en goede auto's

Prima ervaring en snelle uitlevering van (vrij) nieuwe auto's die goed uitgerust zijn. Kortom prima huurlokatie.

Mooie goede wagen vriendelijke mensen

goed geholpen

Ik werd prima geholpen

Een hele fijne wagen

de medewerkers leggen alles goed uit en ik kon zo wegrijden.

Hele goede ervaring

Heldere voorwaarden en snelle afwikkeling na terug brengen huurauto. Het was een nog jonge auto met voldoende comfort.

Altijd direct een auto beschikbaar

Bestellen ophalen afleveren altijd snel en duidelijk.

Heel aardige mensen en een goede ontvangst.

Wacht helaas nog op de afrekening. Gaat helemaal automatisch, maar zou toch graag een bericht/faktuur willen ontvangen

Goede service, prima wagen (Sprinter) en goed meegedacht.

Goede service, aardig personeel

De keren dat ik hier een voertuig gehuurd heb altijd goede service gehad. Deze keer moest ik even wachten omdat de bus die ik gehuurd was nog bij een bedrijf in de buurt opgehaald moest worden. Maar verder vriendelijk te woord gestaan en nette service gehad.

Alle medewerkers heel goed geholpen

Zeer vriendelijk personeel met een uitstekende service

Deze mensen denken mee en snappen wat service is ... dus voor mij geen ander verhuur maatschappij afspraak is gewoon afspraak.

Klantvriendelijk en goede prijs/kwaliteit verhouding

Goed service, vriendelijk en hulpzaam personeel

Goed service, vriendelijk en hulpzaam personeel