Prima auto, jammer van de afhandeling
Bij terugbrengen van de auto geeft werknemer aan dat het Ok is zo en neemt de sleutels in. Vervolgens krijg ik een inname formulier toegestuurd en staat er tot mijn verbazing een schade op vermeld, met een foto waarop het mijn inziens niet duidelijk is wat die "schade" dan moet zijn.. (bijzonder, door 2 matrassen, maar dat terzijde). Als ik schade maak, zal ik de laatste zijn die dat niet door geeft. Hierna ben ik terug gereden naar het filiaal en wordt er door een medewerker gezegd dat dit een het iets met de app is, en dat het vaker gebeurd. Moet dan bijzonder vervelend zijn om al die klanten te woord te staan die dan terugkomen bij jullie. Het wordt dan een welles nietes verhaal waar niemand beter van wordt.. Nu hoef ik de zogenoemde schade ook niet te betalen, maar het gaat hier om een principe. Als een medewerker een auto terug neemt, moet hij aangeven dat we samen de auto even nalopen en geen haast moet hebben om samen met een collega (behoorlijk hard) in een elektrische smart weg te rijden.