Zeer vriendelijk en prima auto

Keurig

Netjes geholpen voor een schappelijke prijs. Keurig wagenpark en vriendelijk personeel. Ik kom zeker terug.

Makkelijk om te reserveren en uitstekende service.

Uitermate vriendelijk en snel handelend personeel

Ik heb een auto gehuurd en alles verliep vlot, vriendelijk van ophalen tot tussendoor mailen tot het inleveren. Niks anders dan lof!!

Zeer vriendelijk, prima wagenpark

Zeer vriendelijk, aan de telefoon, op de vestiging. Alles wordt duidelijk uitgelegd. Alles klopt. Alle afspraken nagekomen.

Goed geregeld

Prettige service en snelle afhandeling van de administratie

Heel goed geholpen

Echt goed geholpen door mika

Alles volgens afspraak

Vriendelijke personen

Weer zeer tevreden

Makkelijk reserveren, zeer vriendelijke medewerker bij het opalen. En een mooie, ruime bus.

Heb hier al vaker auto gehuurd. Na aanvraag via internet krijg je bevestiging, op afgesproken tijd staat auto klaar, papierwerk is in paar minuten gebeurt en bij inlevering staat borg ook weer snel op rekening. Vriendelijk jong enthousiast personeel

Super snelle en betrouwbare dienstverlening

Telefoon wordt altijd opgenomen, mails snel beantwoord, uitgifte en inname makkelijk en snel en een heel scherpe prijs!

Zeer vriendelijk correct geholpen

Snel geholpen, nette auto, vriendelijk geholpen.

Vriendelijk personeel goed geholpen

Goed geholpen door vriendelijk personeel

Ik ervaar het bedrijf als zeer deskundig, vriendelijk en zij denken mee.. Hebben snel een oplossing.

Super goed geholpen door David en zijn collega's!

Top service!

Prima service goede bus!

Zeer klantvriendelijk!

Betrouwbaar

Een zeer betrouwbaar bedrijf, komen keurig hun afspraken na en vriendelijk personeel. Als wij de volgende keer weer een auto nodig hebben dan gaan wij zondermeer weer terug naar Huurmij. Ruud Dickhoff

Super service!

Vanaf het begin van de reservering heel duidelijk en snel contact gehad. Vriendelijke ontvangst en keurige afhandeling. Wij komen zeker nog een keer terug!

Aanbevelenswaardig

Snel geregeld, vriendelijk personeel en redelijk in prijs!

Vlot en makkelijk

Snel geregeld en het ging allemaal soepel.

Soepel en prettig

Soepele uitgifte en inname, ook al was ik 5 minuten te laat terug

Nette auto. Voor meerdere dagen gehuurd maar na 1 dag weer ingeleverd. De huurprijs is aanpast naar 1 dag huur.

Super klant- en portemoneevriendelijk

Fijn personeel. Leggen alles duidelijk uit en voor een kleine € 30.- heb je al een (promo) wagentje dat heerlijk rijdt. Ik ga hier zeker nog eens datzelfde wagentje (Hyundai i10) huren.

strak geregeld en prima busje

schone, nette, schadevrije bijna nieuwe bus en vakkundig en vriendelijk personeel

Handelsweg 14

2404 CD Alphen aan den rijn