Professioneel

Professioneel Vriendelijk personeel

Professionals

Goede service vriendelijke medewerkers

Snelle service en een betaalbaar alternatief voor transport.

Ik werd prima en uiterst correct geholpen door een mederwerker van Huurmij. De auto kon ik binnen een uur komen ophalen. Het zou alleen nog meer prettig zijn wanneer ik mijn E-bike binnen zou kunnen zetten tijdens de verhuurperiode van de auto.

Top dienstverlening

Er stond een nagenoeg nieuwe bakwagen voor ons klaar. Snelle service en goede uitleg.

Vriendelijke mensen, gewoon goed!

Prima geholpen.

Goede afspraken en snelle afhandeling.

Super! tevrede

Heel vriendelijk telefonisch te woord gestaan en vervolgens heel fijn geholpen. Medewerker zeer behulpzaam/denkt mee en heeft mij een (grotere) auto verhuurd tegen het tarief van een kleine auto. Zowel het huren als het inleveren verliep heel soepel. Duidelijke uitleg. Kan dit bedrijf in Alphen aan de Rijn iedereen aanraden!

Last minute een auto kunnen huren

Nadat bleek dat de prive auto langer in de garage moest blijven last minute een auto kunnen huren. Eerder terug kunnen brengen dan (ruim) afgesproken was.

Snel/makkelijk/goedkoop vriendelijk personeel

Makkelijk en snel geregeld

Ik had een auto nodig voor in ieder geval 1 week en misschien 2. 's-Avonds geregeld en de volgende morgen stond de auto al klaar. Een week later toen ik hem toch 2 weken nodig bleek te hebben was dat binnen 10 minuten soepel geregeld.

Top bedrijf met behulpzaam personeel.

Werdt vriendelijk ontvangen en alles werdt goed uitgelegd. Goede service van ophalen tot het weer terug brengen van de auto. Kom zeker terug bij Huurmij om weer een auto te huren!

Alles volgens afspraak en professionele aanpak en afwikkeling.

zeer goed ontvangen en geholpen

Zeer professioneel bedrijf, twee hele vriendelijke en behulpzame jongens aan de balie gehad die mij snel en professioneel hebben geholpen. Later ook naar huis gebracht, zeer gewaardeerd!

Nette bus gewoon goed

Vriendelijke en professioneel

Aanrader, snel en professioneel.

TOP BEDRIJF

Goed voorbereid Netjes aangesproken Perfect begeleid met de schadeopname.... in het donker Heerlijke rit gehad Bij terugbrengen alles weer tiptop geregeld.

Uitstekend.

Flexibel en meedenkend personeel.

prettige service

Prettige Service

Prima geregeld

Vriendelijke service, soepele werkwijze en systemen, meerdere typen & formaten vervoer beschikbaar.

Uitstekende service en auto

Uitstekende service, geweldige bus elke keer ! Aanrader dit bedrijf en de zeer vriendelijke en uitstekende heren in de zaak !

Handig reserveren, snel ophalen, goede ronde om de auto gemaakt, alles digitaal vastgelegd.

De gevraagde bus niet beschikbaar, nieuw voorstel ontvangen. Netjes geholpen bij afhaal. Top service

Plezierige ervaring

Netjes en geïnteresseerd