De gehuurde auto in nette staat. De aanwezige schade door medewerker laten zien, met een aanwezige schaderapport per e-mail ontvangen. Na inlevering weer een schaderapport per mail ontvangen. Medewerkers heel vriendelijk en behulpzaam.

Flexibele professionals met oog voor klantenservice.

Het personeel is vriendelijk en meedenkend. Alles wordt snel en goed geregeld.

Super service. Snel en duidelijk

Vriendelijke geholpen en een zeer nette auto ook goede advies omtrend het in leveren van de auto

Snel, duidelijk en vriendelijk

Gewoon goed

Goede service en goed onderhouden auto's!

Prettige ervaring!

Zeer professioneel

De jongens zijn zeer klantvriendelijk en geven duidelijk uitleg. Geweldige service

Goed, duidelijk en vriendelijk geholpen

Alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf stuur

Helemaal volgens afspraak geregeld

Zelfs meegedacht en wat kon soepelheid.

Snel geregeld top mensen vriendelijk

Snelle service alles snel geregeld vriendelijk personeel

Prima ervaring en correcte afhandeling

Prettig personeel. Je weet precies waar je aan toe bent. Afspraak maken ging telefonisch met een mailbevestiging. Alles verliep zoals je had afgesproken.

Snelle en nette afhandeling

Ik belde of er een auto beschikbaar was en dat was zo. Binnen 10minuten was ik op locatie en stond de auto klaar. Even de verplichtingen ingevuld en ook weer binnen 10minuten reed ik weg. Goeie prijs voor de auto en zonder gedoe weer ingeleverd.

Altijd mee denkende mensen, en duidelijkheid !!!

Goede service en verbeterpunt

De service rondom de reservering alsmede de service op lokatie bij het ophalen en terugbrengen van de auto zijn uitstekend. Duidelijke uitleg, snelle response op vragen via email en vriendelijk personeel dat de benodigde kennis heeft om te adviseren. Vooraf checken waarvoor de klant een auto huurt zou een mogelijk verbeterpunt zijn en een verdieping van de service. Voorbeeld: ik had een Peugeot 5008 gereserveerd omwille van het comfort van deze auto. Tijdens het ophalen stond er een Skoda Octavia Combo in een sport-uitvoering klaar, voor een rit van ca. 1000 km m.i. qua comfort niet helemaal vergelijkbaar met de Peugeot. Ik heb de Skoda dan ook als oncomfortabel ervaren. Een volgende keer zou ik vooraf checken welk merk en type auto er bij aflevering gereed zal staan. Bovenstaande is slechts een suggestie om de service te vergroten en zal mij er niet van weerhouden om een volgende keer weer bij INQAR Alphen aan den Rijn te huren.

Ruime bus voor een mooie weekendprijs

Voor het vervoeren van een meubelstuk een Caddy gehuurd. Het was zo geregeld en het was mogelijk om hem voor een uurtje te huren. Snelle service, vriendelijk personeel en schappelijke prijzen. Helemaal prima.

hartstikke goed!

Hele goede service, supergoede busjes met alles er op en er aan.

Een jonge onderneming die betrouwbaar aanvoelt

De werknemers zijn jong en zeer gedreven om iets goeds en betrouwbaar op te zetten. Van mond op mond reclame blink je uit, en dat is tijdloos. Dat is ook de rede dat ik daar terecht ben gekomen. Niet te duur en een goede auto om mee onderweg te zijn. Zegt het voort, zegt het voort...

Meteen goede indruk na eerste contact via telefoon.

Kreeg prima informatie. Er werd rustig tijd genomen om mee te zoeken naar mogelijkheden. Bij ophalen en terugbrengen busje zelfde vriendelijke benadering. Als het nodig is, kom ik hier zeker terug.

Vriendelijk, correct, snel

Snel en makkelijk contact, vriendelijke en correcte medewerkers. Prima auto.

Scherpe prijzen met een goede service

Ik beveel INQAR HuurMij Alphen aan den Rijn van harte aan. Bus stond op tijd klaar en de service was heel prettig en efficient.

Uitstekende service, netjes geholpen en snelle afhandeling factuten ba inname.

Was prima

Klantvriendelijk en duidelijke uitleg verhuur.

Fast and efficient transfer of the car, good contact, cars are clean.

Fast and efficient transfer of the car, good contact, cars are clean.

Super vriendelijke service

Aardige jongens en auto voor een goede prijs. De locatie maakt dat je de auto niet vaker huurt. 30 min lopen om 'm op te halen. Goeie tip: haal en breng service, hoeft niet gratis!

Handelsweg 14

2404 CD Alphen aan den rijn