Prima geregeld

Heel klantvriendelijk en duidelijk

Wat een nette jongens die dit doen. Gelijk een goed gevoel. Hier kom ik zeker terug.

Goede service en aardige mensen

Telkens goede service en zeer aardige medewerkers

Makkelijk, vriendelijk en snel geregeld

De ervaring dienik heb met locatie Alphen aan den Rijn is altijd positief. Ze zijn altijd vriendelijk, goed beschikbaar en denken mee. Altijd een fijne ervaring.

nette bus goed bedrijf

Mooie recente bussen , duidelijk welke schades er op de bus zitten en digitaal naar je toegestuurd zowel bij ophalen en na inleveren zodat er geen misverstand is top.

Super geholpen , keurige geholpen door heel goede en beleefde mensen.

met de juiste personen en keurig schone bus super geholpen. keurige en vlotte afhandeling.

Uitstekende service, bijna nieuwe wagen, wat wil je nog meer

snel geregeld, vriendelijke service, bijna nieuwe auto

snel geregeld door online te boeken, vriendelijk te woord gestaan en we kregen een bijna nieuwe auto mee.

Uitstekende snelle service

Uitstekende service en goede auto"s.

Vriendelijk en service

Keurig ontvangen en een schone auto met gekregen (is echt niet overal zo).

Perfecte service, zeer klantvriendelijk

Zie boven

Super goede ervaring!

Busje gehuurd voor de verhuizing. Alles netjes geholpen. Super vriendelijke personeel. Helemaal tevreden.

Goede en snelle service met mooi wagenpark

Zie joven.

Een fijn en betrouwbaar verhuurbedrijf.

De gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen. De auto was schoon bij ontvangst. Alle al aanwezige schade werd nauwgezet opgenomen zodat er bij teruggave geen discussie was. De financiële afhandeling verliep snel, accuraat en duidelijk.

Helemaal top!

Vriendelijke service. De bestelbus was 100% in orde. Prijs/kwaliteit dik in orde.

Alles prima geregeld

Goed geholpen, aardige jongens

Goed geholpen.

Alles was uitstekend

Van het reserveren tot de eindafrekening, alles is vlekkeloos verlopen. En ik wil met name ook de uitstekende medewerkers uitlichten. Topservice.

Altijd goed

Geweldige ervaring

Ik kan dit bedrijf aanbevelen omdat, allereerst, de klantenservice zeer professioneel is en de klantenservice zeer aangenaam en hartelijk is. Ten tweede werkte de auto die we huurden perfect, zonder incidenten, en ze leverden hem heel schoon aan ons af. Het was een kleine auto, een Kia Picanto, met een zeer fijne motor en zeer comfortabel.

Soepel

Goed geolied proces

Perfekt

Klantvriendelijk perfecte auto nee zonder meer goed bedrijf

Goed service

Goed service, auto klaar als aangegeven op reservering, persoonlijk begeleiding.

Topservice

Fijn dat er goed wordt meegedacht

Fijne mensen, goede afhandeling en service

Snel geholpen, duidelijke uitleg gekregen. Heel soepel verlopen proces. Voor herhaling vatbaar. Top!

Handelsweg 14

2404 CD Alphen aan den rijn