Uitstekend verhuurbedrijf

Duidelijke website, prima prijs, heldere en vriendelijke ontvangst en uitleg en ook een prima en nette verhuisbus.

Van eerste informatie tot inleveren: hier loopt alles vlot. Duidelijke uitleg en vriendelijke bediening bovendien.

Topbedrijf

Supergoed geholpen. Vriendelijke mensen met verstand van zaken. Goede service.

Altijd zeer snel geregeld ,ophalen en ook het inleveren met de sleutelkluis geen gedoe

Duidelijke uitleg en vriendelijke geholpen

Goede ontvangst en uitleg zoals het hoort. Voor en na inspectie van bus.

Helemaal super!

Prachtige auto, goed contact met inqar. Ze waren de blauwe schijf vergeten terug te leggen in de auto na schoonmaken, maar na een kort belletje is dit helemaal goed gekomen!

Prima auto!

Vriendelijk personeel

Keurige service

Zeer vriendelijke medewerker die ons heeft geholpen.

Fijn geholpen en fijne bus

Fijn geholpen bij het afhalen van de bus voor onze verhuizing. Bus met de laadklep was de juiste keus voor onze verhuizing. Ik had een traploper besteld maar die was er helaas niet maar kreeg gratis een steekkar mee en daar lukte het ook mee. Nog een korting gekregen ter compensatie, prima service dus!

Ik kwam daar om een auto op te halen en werdt daar vriendelijk begroet en goed geholpen. Hele fijne auto en ook super service.

Goede service en auto's

Goed geholpen niet duur en goede auto

Klantvriendelijk en top service!

Had last minute nog een bus nodig, de jongens Inqar hebben mij snel en goed geholpen!!

Betaalbaar en goede service

Ik ben een terugkerende klant omdat 't makkelijk en betaalbaar is bij Inqar en de staff altijd vriendelijk is

Fijne bus, goede service

Het reserveren van de auto was zo geregeld. De man die mij telefonisch door het proces loosde was vriendelijk en duidelijk. Op de dag zelf stond de bus al helemaal klaar. De bus was fijn, ruim genoeg voor mijn verhuizing. Rijdt zuinig. Ik ben heel tevreden over HuurMij en zou hier zeker nog een keer huren als ik nog eens een busje nodig heb!

Supper support goed

Ik heb het goed ervaren ik dou de zelfde auto zo weer huren

Prima service, Prima auto.

Het huren van de auto ging gemakkelijk. De service was prima, netjes te woord gestaan en goed geholpen toen ik een vraag had over de bandenspanning. De auto was ook netjes en lekker om in te rijden. Zo hebben wij een fijne vakantie kunnen ervaren!

Integer en klantvriendelijk verhuurbedrijf

Ik had een Mercedes Sprinter 13 kuub gereserveerd, ik kreeg een soortgelijke VW Krafter, nog bijna nieuw. Samen via hun app de bestaande beschadigingetjes doorgenomen, daarna duidelijke uitleg over voertuiginstructies. Afhandeling papierwerk was snel gedaan en de medewerkers waren zeer vriendelijk.

Snel & goed

Snel geregeld & goede service. Fijn busje om in te rijden en voldeed aan alle eisen.

Makkelijk

Prijs kwaliteit

Bestelbus geboekt een middag van tevoren. Nette auto stond klaar volgende ochtend. Goed ontvangen door medewerker en snel op weg. Bij inleveren hetzelfde positief ervaring.

Vlotte service en goede kwaliteit.

Ik had een busje gehuurd voor een halve dag. Alles was vooraf snel geregeld en het ophalen en terugbrengen verliep heel soepel. Geen verrassingen achteraf. Het personeel was heel vriendelijk.

Zeer prettige service

Fijne omgang en goede auto's en service

Auto schoon en reed super

8 geen 9 want vergeten boardcomputer te resetten. Collega bij uitgifte en inname super vriendelijk en duidelijk.

Snel en netjes

Ik ben netjes geholpen.

auto huren

keurige nieuwe auto. zeer vriendelijk personeel. Maar nee ik beveel niets aan doe ik nooit en bij niemand

Handelsweg 14

2404 CD Alphen aan den rijn