hulpvaardig en schone auto

al enkele malen een auto gehuurd en opnieuw voor herhaling vatbar

Perfect verzorgd !

Prima bus stond al klaar. Goede duidelijke uitleg. Mooie bus rijdt perfect en is schoon. Denken mee. Vriendelijke jongens. Niet duur. Perfecte service. Goed telefonisch bereikbaar. Ik kom zeker terug !

Netto auto, meedenken

Alles volgens afspraak, netto auto, meedenken over de kosten

Heel erg tevreden

Prima service en altijd behulpzaam, zeer klantvriendelijk.

Vriendelijke profs

fijne ervaring, goeie service en betaalbare prijzen.

solide bedrijf

Fijne ervaring met dit bedrijf. Altijd vriendelijk personeel. Verhuren goede autos ook!! Hebben me vorige week echt uit de brand geholpen met de verhuizing.

Service gericht.

Er wordt een duidelijk verhaal vertelt, zodat je weet waar je aan toe bent. Geldt ook voor de info die online gegeven wordt. Correct en vriendelijk behandelt zowel bij uitgave en inname van het voertuig. Zeker voor herhaling vatbaar.

Snel, behulpzaam en goed!

We liepen wat uit en hebben gebeld of we de huur van de bestelbus konden verlengen. Dat was geen probleem en zo geregeld.

Plesant

Vriendelijke behandeling. Duidelijke uitleg.

Vriendelijk, behulpzaam, correct!

Eerste ervaring met huren voor mij. Personeel nam de tijd mij uitleg te geven en alles was bij vertrek helder en duidelijk. Kreeg een kleine upgrade van auto, het wagenpark ziet er mooi uit, jonge auto’s. Vriendelijk personeel. Snelle service.

Meer dan uitstekend. Ik ben al jaren klant en altijd zeer tevreden geweest

Ik ben zeer tevreden. Topservice wat ze verlenen

Goede en fijne service

Mijn bus moest naar de garage en had vervangend vervoer nodig. 1 belletje en het was geregeld. Top. Nette en schone bedrijfsbussen. Aanrader.

Flexibel en gemak

Ik had me vergist in de datum bij reservering. Dit is ter plekke opgelost.

Alles prima geregeld

Goede service en een nette bus met veel ruimte.

Helemaal top!

Voor het eerst een busje gehuurd, was goed geregeld. Nette auto met alle toebehoren die nodig zijn. Ook het personeel was meedenkend en vriendelijk. Wanneer we weer een auto of busje nodig hebben, zullen we hier zeker weer terug komen.

Correct, duidelijk en een prettig voertuig.

Tevreden

Top service!

Snel, makkelijk, duidelijk en klantgericht.

Goed.

Ik kan daar niets aan toevoegen.

Bijna alles verliep vlekkeloos.

Over het algemeen heel tevreden. Alles verliep soepel. Het enige puntje van kritiek: ik was gedwongen een extra dag de auto te huren doordat Huurmij op zondag gesloten is en ik maandag erg vroeg een auto nodig had. Die moest ik dus zaterdag al ophalen en daar betaal ik ook voor. Dat was niet ideaal.

Perfecte service

Vriendelijke mensen en een top service.

Super vriendelijke service en perfecte bestelbus

Allemaal heel goed geregeld in Alphen aan den Rijn. Hele vriendelijke jongens die alle tijd voor je nemen.

Fijn geholpen en goede uitleg gehad Kom zeker terug hier

Snel en eenvoudig geregeld

Reserveren was eenvoudig en huren zeer flexibel. Ophalen en terugbrengen ging zeer vlot. Vriendelijk personeel

uitstekende service

Er wordt altijd goed voor me gezorgd. het team probeert altijd de beste optie aan te bieden die aan mijn behoeften voldoet.

Handelsweg 14

2404 CD Alphen aan den rijn