Top service!

Super service & snel geholpen!

Goed en net geregeld.

Bus gehuurd voor een dag. Stond een mooie nieuwe bus klaar. Alles deed het. Netjes geholpen door de werknemers. Kom er zeker weer terug als ik een bus nodig heb.

Prima auto, prima service!

De bus die ik huurde was nieuw, schoon en reed prima. Het invullen van alle papieren ging soepel, net als controle van de bus; de mannen gaven goede uitleg en waren zeer vriendelijk.

Aardige medewerkers en verder gewoon goed.

Mooie bus met laadklep.Duidelijke uitleg en verder gewoon goed.

Razendsnel, vriendelijk en alles goed geregeld

Goede communicatie, klantgerichte medewerkers, die ook belangstelling voor je hebben als mens

Leuke ontvangst, duidelijk uitleg.

We werden goed en leuk ontvangen, de uitleg was zeer duidelijk. Het verrekenen van de borg en de kosten mag wat sneller.

Goed bedrijf met personeel wat aandacht voor de klant heeft.

Fijn bedrijf om n auto te huren. Aandachtig personeel. En auto's zijn gewoon goed.

Fijn advies, goede service!!

Goed meegedacht, op het laatste moment nog kunnen wisselen, een aanrader. Ik ben uiterst tevreden.

Nette bus en vriendelijk personeel

Het personeel is behulpzaam en vriendelijk de bus die ik had gehuurd was zeer netjes.

Persoonlijke service !

David heeft mij persoonlijke klantgerichte service gegeven. Veilige auto. Auto rook lekker

mijn ervaring is dat de flexibiliteit en klantenservice erg goed is

Duidelijk snel en service gericht

Vriendelijke medewerker vlot geholpen duidelijke uitleg

Uitstekend!

Heb een twee keer hetzelfde busje gehuurd. Beide keren erg goed geholpen.

Goed en betaalbaar

Een promotie auto gehuurd voor een week. Gloednieuwe auto, reed als een zonnetje. Vriendelijke snelle service bij halen en brengen. Eindafrekening afgerond in mijn voordeel. Het enige wat jammer is, is dat er niets te klagen overblijft.

Prima service en meedenken.

Prima service van te voren. Meegedacht en goede auto geleverd t.o. bestelde auto. Keurig bij ophalen. Duiidelijke begeleiding/instructie.

Prettig en vriendelijk personeel. En nette wagen mee gekregen.

Zaterdags een bus voor de zondag opgehaald. Alles ging heel soepel, het personeel was heel vriendelijk. We kregen een mooie (bijna nieuwe) verhuiswagen mee die dus ook prime reed en de verhuizing super snel ging.

Vriendelijke medewerkers en keurige, schone en veilige busjes

Vriendelijke medewerkers, die ook samen met jou voor-en achteraf de busjes inspecteren. De busjes zijn netjes, schoon en in prima staat.

Goede service, vriendelijke.

Zonder te reserveren kan je indien mogelijk gelijk een huurauto meekrijgen, zeer fijn

Goed georganiseerde club

Snel en goed geholpen, de zaken waren goed op orde

Tevreden en snel

Reageren snel en leveren goede service

Goede wagen, goede service

Korte en duidelijke omschrijving van de service. Fijn dat ik de wagen ‘s avonds laat kon inleveren. Prima prijs-kwaliteit

Alles duidelijk en goed geregeld.

Alles duidelijk en goed geregeld.

Goed geregeld

Voertuig in prima staat op tijd gereed !

Super service, als vaste klant word ik altijd top geholpen!

Uitstekend bedrijf.

Vriendelijke mensen, prima service, goede prijs - kwaliteit verhouding.

Handelsweg 14

2404 CD Alphen aan den rijn