Na al langere tijd klant te zijn geweest met zeer regelmatig huren, ging het enige tijd geleden dan toch flink mis! Ik bracht een Mazda terug en parkeerde op ong een anderhalve meter achter een bakwagen met laadklep. Absoluut zeker was de Mazda zonder meer schade dan ontvangen. Korte tijd later kreeg ik te horen dat ik mijn borg kwijt was en moest betalen voor de huur. Er zou door mij schade zijn gereden aan de motorkap. Op het moment van inleveren is de Mazda NIET bekeken door personeel. Er was dan ook geen formele inname. Het frappante was wel, dat de schade overeen kwam met schade welke zou kunnen zijn ontstaan door de laadklep van de bakwagen. Ik heb vanzelfsprekend niet extra betaald en dankzij bemiddeling van mijn leasebedrijf heb ik niets meer gehoord. Wel ben ik gestopt met klant zijn bij Inqar
Beste John, Allereerst bedankt voor de moeite die u heeft gedaan om een review te schrijven, we moesten even zoeken toen wij uw review lazen, maar u spreekt hier over iets wat 9 maanden geleden is gebeurd, de review heeft u blijkbaar nogal veel moeite gekost. En daarom zijn mogelijk sommige details voor u niet meer zo vers? Zo betaalt niemand borg als het vervangende vervoer via zijn leasemaatschappij is geregeld. Daarnaast hebben wij de juistheid van onze schadeclaim kunnen aantonen bij de leasemaatschappij en hebben zij het beperkte eigen risico betaald. Of zij dat bedrag ook aan u hebben gefactureerd weet ik niet. Maar om terug te komen op uw verhaal, u bent/was inderdaad een gewaardeerde klant die in 16 jaar tijd ongeveer 30 keer een auto heeft gehuurd. In 2018 en 2019 huurde u zelfs best heel regelmatig een auto. En vaak kon u de auto de avond tevoren gratis ophalen en volgens mij hebben we nooit problemen gehad in die 16 jaar? Na de zomer van 2019 heeft u niet meer gehuurd, maar dat kan goed te maken hebben met het verkrijgen van een leaseauto. Dan 9 maanden geleden. Er waren problemen met uw leaseauto en deze werd aangeboden bij onze Profile vestiging, Het vervangende vervoer ging daarna via onze rental afdeling. Bij het uitgeven van het vervangende vervoer voor uw leaseauto was u nogal een pietje precies, U heeft mijn collega zelfs op heel kleine poetsbare krasjes gewezen. Iets wat we trouwens prima vinden, we vinden het ook bijvoorbeeld beslist niet erg als mensen zelf foto’s maken van de auto bij vertrek. Mede gezien uw kritische blik, is bij het vertrek 100% zeker dat de twee deuken in de motorkap er niet in hebben gezeten bij het vertrek. Want voor de aanwezige/afwezige schade bij vertrek heeft u onze app getekend. Toen u terugkwam met de huurauto om uw eigen gerepareerde leaseauto op te halen, heeft u de sleutel van de huurauto op de balie van de Profile gelegd en uw eigen auto weer meegenomen. U wilde blijkbaar niet wachten op de inname door mijn collega van de verhuur. U alleen weet of dat een bewuste keuze was. Mijn collega van de verhuur die aan de andere balie bezig was met een klant, kreeg de sleutel dus pas nadat u al weer met uw eigen auto vertrokken was, dan wordt het lastig om de auto te controleren waar u bij bent. Hij constateerde maximaal een half uurtje later dat er dus twee nieuwe deuken bovenop de motorkap zaten, samen met wat krasjes, wat er op lijkt te duiden dat er mogelijk iets op de rechterbovenhoek van de motorkap is gevallen en er weer vanaf is gegleden. Mogelijk dat dat ergens gebeurt is waar u tijdens de gebruiksdagen geparkeerd heeft en dat u er geen weet van heeft gehad. Om er 100% zeker van te zijn dat de schade niet bij ons is gebeurt hebben wij de beelden van de camera's bekeken en de auto was in dat half uurtje niet (aan)geraakt. Dus dat kunnen we uitsluiten. Daarnaast was deze schade ook onmogelijk te maken met een bakwagentje of andere auto, de schade zat namelijk boven op de motorkap rechts en dan bij het raam. Maar we nodigen u van harte uit om ons te laten zien hoe deze schade kan zijn ontstaan door een bakwagentje waar u over sprak. We hebben de foto’s, we hebben de auto's en een meetlint. We zijn benieuwd. Kortom we horen graag van u. U kunt mij mailen op [email protected]
De gereserveerde bestel bus was niet beschikbaar door schade. Alternatief dat geboden werd was kwalitatief veel beter dan de eerste keuze.
Ik kon bijzonder snel terecht voor de huur van een personenauto, waar dit bij andere partijen lastig was zo op de korte termijn. Het contact verliep erg prettig en ik had uiteindelijk een erg fijne auto te leen. Top!
Ik had aan het einde van de dag toch een bus nodig om meubels te verhuizen. Gelijk naar Inqar in Zaandam gereden en daar werd voor mij een bus klaargezet. Supersnel, netjes behandeld. Vriendelijke medewerkers. Qua prijs en kwaliteit uitstekend! Ze denken 100% met je mee.
Prettige communicatie en afhandeling
geboekte auto stond klaar, ik had wat hulp nodig met in laden van een driewieler vouw fiets, dat werd zonder er om te hoeven vragen verleend. erg prettig
Super service! Snel geregeld. Nette bus mee gekregen voor het verhuizen. Communicatie verliep goed.
goed geholpen prima auto alleen communicatie had iets beter gekund. zondag auto retour op woensdag pas afrekening per mail
Beste Jan, Dank je voor uw beoordeling, onze excuses voor de late afhandeling. Tegenwoordig pinnen wij de meeste borgen gelijk terug als de auto tijdens kantooruren terug is. De rest factureren wij de volgende werkdag. Op maandag is het dan vaak toch nog heel druk met terug melden/aftanken, maar dinsdagmorgen moet dan toch echt wel lukken. Helaas glipt er dan soms toch nog een contract tussendoor. We gaan nog beter onze best doen. MVG Arno Jonk
Ook al kon ik er pas precies om de sluitingstijd zijn hielp Yasin mij nog uitgebreid
Top en erg vriendelijk
Vriendelijke medewerkers. Qua prijs en kwaliteit uitstekend!
Als ik eens auto nodig heb huur ik deze online. Wordt snel en duidelijk geregeld. Op afgesproken dag en tijd wordt je vriendelijk ontvangen en goed geholpen. Zodat je snel en fijn op weg kan gaan
Prettig bedrijf om goeie betrouwbare voertuigen te huren. Er wordt serieus meegedacht om zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. En tot nu toe heb ik bepaald geen klagen. Geen poespas ook.
Zeer goed bedrijf!! Na telefonisch contact kon ik 2uur later de auto ophalen ookal stond deze in een andere vestiging de auto werd opgehaald en was om afgesproken tijd op locatie. Hele fijne wagen en zag er erg netjes uit. Uitstekend bedrijf en voor iedereen een aanrader!!
Klantvriendelijke behandeling. Alleen op een vraag wat het verbruik van een 34 ( V) VW Polo is, bleek dat de persoon niet veel te interesseren. Ik probeer zo zuinig mogelijk te rijden en het verbruik bleek netjes: 1:21 Verder ben ik prima en vriendelijk geholpen door deze medewerker.
Goede service.
De wagen waar ik mee reed was top (15 m3 koelwagen). Nul ervaring met een dergelijke wagen, maar hij reed soepel, zelfs toen hij volledig was volgeladen. Daarbij was de dienstverlening ook goed, vriendelijk en kreeg ik steeds snel reactie.
Het personeel is altijd klantvriendelijk en oplossings gericht. Dit schet vertrouwen en zorgt ervoor dat ik graag gebruik maak van de verhuur auto's.
Al diverse malen een busje gehuurd bij dit bedrijf.En het is steeds goed bevallen,een duidelijke uitleg en snelle terugbetaling.Wat mij betreft een aanrader
alles makkelijk en snel geregeld, en goede informatie en meedenken met welke auto, vrachtauto ik het best kan gebruiken
Na een vervelende familie situatie ben ik uitstekend, snel en met begrip geholpen door het team in Zaandam! Sander en team Zaandam, enorm veel dank voor het wegnemen van zorgen en het mooie gebaar!
Goed en vriendelijk geholpen bij het ophalen in Zaandam. Fantastische bus. Schoon en zuinig. Heerlijk weekend met ons gezin voor vaders verjaardag.
Service is heel erg goed .
Goed geholpen en goede prijs-kwaliteit verhouding
Ik word hier altijd zeer vriendelijk en goed geholpen. Compliment aan de heren die aan de balie zitten en de bussen uitleveren en weer retour nemen. De bussen zijn van goede kwaliteit (voorzien van navigatie, sensoren en een enkele ook met camera) en rijden lekker. Kom hier graag terug. Martin
INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.