Vlot geholpen, flexibel met optie nemen en snelle afwikkeling. Prima bussen gehuurd

Een perfect bedrijf!

Vriendelijk en vakkundige medewerkers. VW Canter automaat: een TOP bus! (en schoon!)

very proffecionel

evrything was promp, car was ready, personnel explained the use of the GPS and set the car in English for me would have been nice to give us a lift back to the hotel!!!

• Would you recommend us? Yes

Reserveren ging eenvoudig Medewerkers vriendelijk

Very good

Very easy, well prepared, flexible service. I would offer more options for driving more than 100km/day (for a short term lease)

• Would you recommend us? Yes

Super goede service!

Voor mijn verhuizing een busje gehuurd bij HuurMij en ontzettend tevreden.

Prima bedrijf!

Alles goed en snel geregeld!

klantvriendelijk en professioneel

Snel en correct, ook da na-afhandeling.

Altijd nette, schone auto's en heldere communicatie

De auto's zijn altijd netjes schoon van binnen en van buiten. Je gaat altijd weg met een volle tank en het is duidelijk hoe je de auto moet inleveren.

Vriendelijk personeel Correcte afhandeling

!!!!!!!!

!!!!!!!

Contact en reservering soepel, prijs laag, auto prima

Contact en reservering soepel, prijs laag, auto prima

Goeie service

Flexiebel, snel, goeie service, goeie afhandeling

Altijd zeer tevreden

Ik heb al meerdere malen een bestelbusje gehuurd bij Huurmij Leiden. Altijd geholpen door vriendelijke medewerkers. Het bedrijf is open en eerlijk over reeds bestaande schades aan de voertuigen. Je krijgt een uitgebreid rapport van de schades die er al zijn, dus je komt niet voor verrassingen te staan. En als je het aan het einde van de dag net niet red om op tijd terug te zijn met het busje, is dat geen probleem, mits de auto niet direct na jouw tijdslot is verhuurd. Die flexibiliteit is zeer prettig. Kortom, hier huren is aan te raden!

Prettig bedrijf!

Duidelijke uitleg voorafgaand aan het huren, snelle afname van de bus, vriendelijk personeel

Fijne service, auto netjes en goed huur proces.

Fijne service, auto netjes en goed huur proces.

Zowel vlotte reservering, uitgifte/inname en (financiële) afhandeling in één woord: TOP,

Vriendelijk en efficiënt

Vriendelijk en efficiënt

Positief

Huur wel vaker hier, altijd vriendelijk, bereid om mee te denken. Locatie mooi centraal, zelden een wachttijd.

Snel te regelen en fijne auto

Heel makkelijk te reserveren en goed bereikbare afhaal plaats. Auto was er niet toen ik kwam maar heb kosteloos een upgrade gekregen zonder gedoe. Zou nog een keer hier huren

Oplichters

Ik heb diverse keren een auto gehuurd bij Huurmij Leiden en nooit problemen gehad tot deze ene keer. Auto gehuurd en enkel op de snelweg gereden en de auto heeft nooit ergens onbeheerd gestaan. Bij het terugbrengen werd een klein krasje geconstateerd boven de achterbumper. Naderhand kreeg ik een foto van een schade waarbij de halve bumper eraf lag en ik was mijn totale eigen risico kwijt. De BOVAG ingeschakeld maar die konden ook niets doen. Ik heb sterk het gevoel dat ik een poot ben uitgedraaid en dat de foto van een andere auto is (nummerbord is niet zichtbaar). Zeer slecht gevoel over deze afhandeling en ga in het vervolg naar een ander verhuurbedrijf.

Hele prettige vriendelijke medewerkers

Altijd correct, behulpzaam en vriendelijk.

Prima service en eerlijke prijs!

Online kon ik alleen een tijdslot van 4 uur boeken, maar had het busje 1 a 2 uur nodig. Geen probleem, werd gezegd, en toen het achteraf precies een uur was werd dat ook gewoon netjes berekend. Heel fijne service!

Alles loopt gesmeerd.

Alles liep gesmeerd.