Uitstekend en adequaat geholpen

Snelle afhandeling van verhuur, vriendelijk personeel.

Mooie auto

De auto was keurig en vrij nieuw. Service was uitstekend. Afmelden buiten openingstijden ook.

Goeie service en nette schone auto

Voor de 2e keer weer een goede service

Fijne service

Voor mijn verhuizing had ik een busje nodig om de laatste spullen te verhuizen. Daarom heb ik bij INQAR een afspraak gemaakt. Service was erg goed en het personeel was vriendelijk

Altijd fijn om een voertuig te huren. Alleen daarom zou ik er zelf geen aanschaffen

Fijne service, fijn personeel, snelle afhandeling

Prima service!

Niets op aan te merken!

Service is prima. Jammer dat in de prijslijst de prijzen niet inclusief btw vermeld staan.

Het gehele process van reserveren tot het retourneren van de wagen liep vloeiend. Medewerkers waren vriendelijk en professioneel.

Professionals

Professionals

Simple, good service, polite

Very friendly and service minded staff. Simple booking and good cars.

Eerst mijn reservering geplaatst in Alphen. Omdat daar de bus niet beschikbaar was kwam huurmij zelf met een oplossing. De bus was beschikbaar in Leiden. Geen idee extra mail of communicatie nodig. Alles werd geregeld. Op de betreffende dag stond de bus dan ook klaar in het filiaal Leiden. Vriendelijk, service gericht.

Goed en snel geregeld.

Gevraagde auto was er niet. Andere, iets duurdere, gehuurd. Afhandeling was efficient en netjes geregeld.

Nette bus

Nette bus. Goede communicatie vooraf over de reservering en bij de afhandeling. Groot minpunt van deze locatie is dat er geen parkeerplaats is.

Goed busje, makkelijk geregeld

Alles was duidelijk en de verhuizing liep er erg vlot door

Aanrader

Vooraf contact gehad per email, heel vriendelijk en snelle reacties. Busje gehuurd, op dag van ophalen ging alles vlot en professioneel. Fijne bus. Na terugbrengen ook snel weer alles netjes afgehandeld.

helemaal tevreden en de auto heeft aan zijn doel beantwoord

goed en vriendelijk behandeld

Prima service, prima auto

Prima service, prima auto

Snelle en betrouwbare afhandeling

Reservering ging soepel, het juiste type auto voor het vervoer van een antiek cilinderbureau en een koelkast, auto reed lekker en aflevering plus afhandeling betaling buiten kantoortijd gingen prima. We komen, indien nodig, graag terug.

Snelle en vriendelijke service.

Op zondagmorgen snel en vriendelijk geholpen. Hadden auto met elektrische laadklep gehuurd. Prima en schone auto. Al vierde keer naar tevredenheid gehuurd!

Alles goed geregeld. Wist alleen niet meteen hoe de Mercedes bus startte. Medewerkster heeft het me uitgelegd.

Tot nu roe zijn mijn ervaringen zowel met Leiden als Leiderdorp Top

Goede service en efficient

Makkelijk te boeken. Auto was klaar en schoon. Check-in en drop off was makkelijk. Enige punt was dat de auto een aantal beschadigingen had. Was wel eerlijk doorgegeven dus niet een probleem. Bokeing formulier kom geen buitenlands adres aan, misschien een verbetering. Anders echt wel een 10 als score.

Goed meegedacht met de klant

Huurmij kon de door mij gewenste bus niet leveren, maar dacht goed mee over het aanbieden van alternatieven.

Goed en efficient geholpen.

Uitgifte en regelen van auto door Julia en collega heel tevreden. Vriendelijk te woord gestaan, prima auto.

Goede behandeling, met service op maat!

Pesthuislaan 8

2333 BA Leiden