Goed en efficient geholpen.

Uitgifte en regelen van auto door Julia en collega heel tevreden. Vriendelijk te woord gestaan, prima auto.

Goede behandeling, met service op maat!

Prima auto

Snelle afhandeling en goede communicatie

Prima service!

Efficiënte en snelle afhandeling, correcte en vriendelijke medewerkers. Snelle financiële verrekening. Aanrader.

Snelle service, aandachtig personeel en lekker karretje

Vriendelijke mensen, dicht bij mijn huis.

Vlot geholpen ,duidelijke site en goede alternatieven Prima service

Efficient en goed. Klein foutje maar goed opgelost

Alles ging prima en soepel. Klein foutje gemaakt bij schade opname voordat ik de bus kreeg, maar dit is bijna meteen hersteld.

Goede prijzen, duidelijke hulp

De medewerkers zijn vriendelijk en leggen alles duidelijk en rustig uit. De prijzen zijn goed en de wagens zelf zijn van goede kwaliteit.

Ronduit perfect

Vorige week heb ik een promo-auto gehuurd. Deze beviel uitstekend. Daarnaast werd er top service geleverd; het contract werd op een duidelijke manier uitgelegd en er werd met alle aandacht een schaderonde gelopen. Kortom: volgende keer weer!

Zeer betrouwbare verhuurder, denkt goed mee met de klant.

Zeer betrouwbare en overzichtelijke dienstverlening

Vlot een auto geregeld voor verhuizing, perfecte service bij halen en terugbrengen

Professioneel, snel en niet teveel onnodig papierwerk.

super!

Ik werd heel snel en vriendelijk geholpen. De auto was super nieuw, net uit de garage en reed heerlijk. De informatie op de website was ook heel duidelijk. De auto was heel snel geboekt. Ik kreeg het overige geld van de borg binnen een paar dagen teruggeboekt.

Onverwachts een busje nodig, kon gelijk terecht fantastische service, alles goed nagelopen en snel geregeld.

Ik heb de skoda scala gehuurd aanrader de auto was schoon en zag er nieuw uit De krasjes en dergelijke stonden duidelijk op het formulier Inleveren was ook heel snel en makkelijk Borg was binnen een paar dagen al terug. Heel fijn

Goede service, snel antwoord, nooit een probleem gehad

Altijd goed om een auto te huren voor korte periodes

Prices have gone up, but still the best deal and best service in town!

Always friendly, no hassles, flexible & accommodating ...

Altijd helemaal top

Altijd helemaal top

INQAR Leiden: uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Vlotte correcte afhandeling en een net, goed rijdend busje voor een zeer betaalbare prijs. Ik raad INQAR Leiden zeker aan. Naast/achter het station in Leiden.

Fijne ervaring!

Vlot en vriendelijk.

Uitstekend geholpen

Zowel via de email, telefonisch, aan de balie uitstekende dienstverlening. Erg vriendelijk personeel, klasse.

Prima service, op tijd geleverd

Busje voldeed aan de verwachtingen

Duidelijke uitleg en service

Auto op tijd klaar en schoon en keurig uitgelegd welke schade er al aan zat dus geen verrassingen achteraf

Pesthuislaan 8

2333 BA Leiden