Fijne tandem, goede prijd

Lekker dagje voor een mooi prijsje een tandem gehuurd in Leiden. Snel de borg terug en mooi dat de fiets na kantoortijden ingeleverd kon worden

Fijne auto, goed contact

We kregen een mooie nieuwe auto mee en alles was verder heel duidelijk

Onvriendelijke behandeling

Ik wilde een busje huren in Haarlem. Dat kon niet omdat het busje in leiden stond. Enige optie was dat wij deze zelf haalden in Leiden. Bij ophalen vroeg ik of de extra km Leiden- Haarlem dan wel van mijn vrije km af zou gaan. Het antwoord was: u heeft er zelf voor gekozen om deze bus in Leiden op te halen. Ik heb dus als extra kosten: trein haarlem - Leiden, 40kmextra betalen en voor 40 km extra brandstof. Bij terugbrengen in Haarlem heb ik dat verteld. De man achter de balie gaf aan dat hij de reactie van zijn collega in Leiden eveneens erg onaardig vond. Hij zou de extra km van de rekening afhalen. Dat is niet gebeurd.

Prima praktische service

Prima service. Alleen jammer dat er voor betaling met visa extra kosten worden gerekend

Iets meer geduld met mensen die boos zijn, zou in mijn ogen geen kwaad kunnen. Maar toch goed opgelost.

Prima verhuiswagen, prima service.

In alle opzichten uitstekend.

Zeer tevreden over bus en service.

Tevreden over zowel de bus als de service.

Altijd positief en oplossingsgericht

Een positieve ervaring al sinds jaren.

Goed geregeld

De bus huren was geen enkel probleem in alle opzichten. Snelle service, betaalbaar , heel duidelijk en concreet geregeld allemaal. Duidelijke uitleg en een zeer moderne transporter , een diesel maar reed heerlijk.

Vriendelijke dames bij incheck- en outcheck counter

Geweldige service, zeer vriendelijke medewerkers. Uitstekende service. Al met al een heel prettige ervaring. Keep up your exellent customer service. Thanks!!

Zeer positief

Altijd vriendelijk met aanbevelingen en goede oplossingen!

Super eenvoudig.

Goede service en snel geregeld. Mooie auto.

Je wordt hier fantastisch geholpen. Fijne auto's.

Flexibel

Meer dan goed en vriendelijk

Helaas een minder prettige ervaring.

Alles netjes geregeld bij aankomst na online te hebben gereserveerd. Voor de huur auto moest ik wel afhalen bij een andere vestiging dat was in principe geen probleem. Maar meteen na het wegrijden met de huur auto hoorde ik een raar krakend geluid tijdens het remmen. Mijn dochter moest die dag naar het ziekenhuis dus ik ben doorgereden. Ik had al mijn belangrijke afspraken die dag gepland staan en daar had ik een auto voor nodig maar na het ziekenhuis bezoek maakte de auto zoveel herrie tijdens het remmen en bij her sturen naar links dat ik de auto terug heb gebracht en mijn afspraken moest afzeggen. Na contact met huurmij en alles uit te hebben gelegd kreeg ik een magere "exucuses. We gaan er naar kijken" daarna niks meer gehoord en volledige bedrag moeten betalen.

Ging soepel

Prima service en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goed klantcontact, snelle afhandeling en prima auto voor redelijke prijs.

Goede service door de baliemedewerkers.

Zeer goede service door de baliemedewerker zo wel aan te telefoon als bij het ophalen en terug brengen van het voertuig.

Alles verliep zoals bedacht en de bus was uitstekend

Goede service, duidelijke communicatie, zeer tevreden met de gehuurde bus

Goed Snel en efficiënt

Goed Snel en efficiënt

Prima service!

Vriendelijk geholpen en goede service.

Good experience

It was easy to book a car and the people at the car hire office were very helpful. The car went well and I was happy with the experience. I would use them again!

Makkelijk

Makkelijk om te reserveren en indien nodig ter plekke andere auto tenhuren.

Top!!!

Geweldige service....

Vriendelijk personeel, goed onderhouden materiaal, goed bereikbare afhaallocatie

Pesthuislaan 8

2333 BA Leiden