perfect

vriendelijk geholpen en om dit mijn eerste was , een goede uitleg hoe het allemaal ging perfect .

Erg goed

Huren ging eenvoudig en snel, auto (VW Polo) was in goede staat bij ontvangst (slechts wat rommel van vorige huurders in vakje achter passagiersstoel). Voor de rest was de auto modern, schoon, goed onderhouden en met prima banden. Terugbrengen ging ook snel en eenvoudig, afhandeling helemaal prima en schade van eerder gebruik werd goed bijgehouden. Overweeg zeker om nog eens te huren.

Zijn echt klantvrindelijk

Altijd prettig

In het weekend, 9 persoons busje opgehaald voor een kinderfeest. Zeer prettig te word gestaan, auto snel om heen gelopen, schade check, brandstof check, alles helder uitgelegd en besproken. Busje was niet perfect schoon, lag nog een flesje water erin, maar was wel verder prima. Toen met terugkomst moest ik wel melden dat het deur van het busje van de rail vloog tijdens het in en uitstappen. De medewerker die mij toen geholpen heeft, gelijk bezorgd en excuses aangeboden en het busje zou direct worden nagekeken. Dit is de 3e keer dat ik hier een busje huur, en zal dat zeker blijven doen. Ga zo door!

prima service, stipt op tijd, heel tevreden

idem

Prettig rijdende moderne bus (alleen even letten op voorwaarden)

Ik heb deze bus twee dagen gebruikt en het was een prettige ervaring qua kwaliteit en prijsverhouding. Alleen wel even opletten met de voorwaarden die helaas achteraf wat anders lijken dan op huurbevestiging staan aangegeven (iets over hoogte van de bus en een hoger risico).

Ik heb goede ervaring met Inqar/Huurmij

Voor het huren van een auto kom ik al jaren bij Inqar, prima service, aardig personeel

Praktisch

Snelle levering en afhandeling!

Prima service grote keus

Ben al bijna 30 jaar klant bij dit bedrijf. Flexibele service. Geen rompslomp. Grote keus in bedrijfs en personenwagens

Waanzinnig!

Ik had last-minute een busje nodig en ik werd top geholpen om op een zondag in de ochtend nog een busje te krijgen. Snel en gemakkelijk. Erg fijn!

prima service

Een verhuiswagen gehuurd voor 1 dag, in ochtend snel opkunnen halen, met een goed tarief en duidelijke voorwaarden en communicatie. Prima vrachtwagen, met 101 km gereden net 1 KM te veel gereden (tot 100KM vrij), maar daar werd niet moeilijk overgedaan. Dezelfde dag weer ingeleverd, inspectie ging snel, geen punten. Al met al een uitstekende ervaring.

Eigenlijk was alles goed (zoals altijd). Kon zelfs nog op de ochtend zelf een dagje bijboeken!

Prettig en behulpzaam

De huur van een busje en een personenauto was snel en goed geregeld. Voortijdige be-eindiging van de huur is goed verlopen.

Service die verder gaat.

Wegens stortregen besloot ik mijn weekend huurauto vrijdagmiddag wat later te halen. Door een telefoontje van de servicebalie van Inqar Huurmij vernam ik dat het kantoor binnen een half uurtje ging sluiten en of ik de auto nog kwam halen. Toch maar even een paraplu gepakt en gauw de auto opgehaald.

Flexibel met halen en terugbrengen van de wagen

Ik heb de wagen een dag gehuurd. Het iets eerder kunnen halen (net voor einde van de dag voorafgaand aan de huurdag) en later terugbrengen in de avond (via de key-drop-box) is zeer prettig. Wagen was nieuw. Goed voor de betrouwbaarheid van de wagen, maar wel risico voor mij om een eerste beschadiging te veroorzaken. Prettige bejegening door personeel. Had graag gezien dat er niet betaald hoefde te worden voor de kilometers. Zou daarom in het vervolg toch weer elders zoeken voor een voordeliger alternatief, ondanks de prima service die HuurMij heeft geleverd.

Prima geregeld

Alles prima

Good experience

Convient, good experience. Check outs could be a bit faster. When only renting for 5 hours, 20min to check out matters.

Geweldig service die je krijgt.. En je word netjes gebeld, als je een auto hebt gekozen, die niet op voorraad is. Men kijkt naar een passende auto voor jou.

Zeer nette goeie bus

Alles top, alleen waren ze de bestelde hulpmiddelen vergeten

Snel en makkelijk

Wagen gehuurd voor het verhuizen. Medewerkers zijn klantvriendelijk en denken met je mee. Zeer tevreden en prijs was voor mij gewoon netjes.

Flexibel

Gloednieuwe auto. Einige nadeel: schuifdeur liep niet soepel en achteruitrij camera en/of sensoren zou handig zijn.

Goede en snelle service, nette bestelbus

Correcte afhandeling, goede service, vriendelijke medewerkers.

Always friendly, efficient, affordable and accommodating!

I've been a loyal Huurmij customer for over 20 years, and have never been disappointed!

• Would you recommend us? Yes

Vriendelijk personeel die me ook een geschikte tarief gegeven heeft om wat minder te betalen, bedankt!

Belde in de ochtend en kon dezelfde middag direct een bus huren!

Pesthuislaan 8

2333 BA Leiden