Voor herhaling vatbaar

Soepel met de veranderde online reservering, klantvriendelijk, en geen probleem om even op het terrein te parkeren ipv het parkeerterrein ver weg!

Prims

Prima service!

Zie boven. Ook erg klantvriendelijk.

• Medewerkers

Het verhuur loopt op rolletjes

Alles verloopt volgens afspraak en gaat soepel. Geen ingewikkeld gedoe.

Goede service!

Vanwege problemen met mijn bedrijfswagen heb ik de afgelopen weken diverse auto’s gehuurd. Eerst een personenwagen, daarna een bestelbus voor één dag en toen weer een personenwagen. Zeer behulpzaam, vriendelijke en professioneel personeel. Niet één keer langer dan 10 minuten gewacht, ook al stond er een aantal klanten voor mij in de rij. De ene medewerker zet de klant in het systeem, wat echt snel gaat in vergelijking met andere verhuurbedrijven uit het verleden. De andere medewerker gaat met de klant naar de auto die verhuurd wordt. Écht een absolute aanrader!

Zoals gewoonlijk, goed!

Vriendelijk personeel. Goede auto’s. Misschien wel een idee ; mocht er weet eens zoveel sneeuw komen als afgelopen week misschien of winterband onder de auto’s of gratis eigen risico omlaag!

Soepel geregeld

Ik heb nu een paar keer via HuurMij een auto gehuurd, en het is elke keer soepel verlopen. Ik ging vroeger meestal naar Avis, maar het is toch een beetje onhandig dat die helemaal in Den Haag zitten.

Excellent service!

The service was fast, car was in good condition & clean! Reasonable price.

• Medewerkers

Busje gehuurd. Prima busje, eenvoudig reserveren en terugbrengen. Wat bovendien top was, dat toen ik bleek dat ik een andere dag moest verhuizen (leegruimen flat overleden Oma), het geen probleem was om de reservering naar een andere dag te verzetten

• Medewerkers

Snelle, heldere en gedegen communicatie en service.

Een auto reserveren via de website gaat gemakkelijk. De website is helder als het gaat om het aanbod, de voorwaarden, en de kosten. De reservering wordt snel omgezet in een bevestiging van de huur. Bij het ophalen van de auto wordt er ook duidelijk uitgelegd hoe de auto werkt, wat de afspraak voor terugbrengen is. Door het digitaal vastleggen van de schade aan de auto voorafgaand aan vertrek, krijg je het vertrouwen (terecht) dat je niet voor verrassingen komt te staan. De auto's rijden perfect, en het inleveren van de sleutels na sluitingstijd is erg handig.

Prima ervaring

Prima service en auto

Al vaker bij INQAR een auto gehuurd. Goede en snelle service. Prima auto's in alle soorten en maten.

• Medewerkers

Goede ervaring in het hele proces met één klein verbeterpuntje

Goed ervaring over het internetgedeelte, prima behandeling door medewerkster, snel, kordaat en vriendelijk. Alleen heb ik nog geen factuur gekregen. Wordt ongetwijfeld nog opgestuurd per email na dit verzoek.

• Medewerkers

Snel, duidelijk, en goede service

Last minute is geen problem en nette autos. Fin. Dat je de aantal kilometers mee kan nemen zodat je geen onverwachte kosten maakt.

• Medewerkers

Very good experience, nothing negative

Easy to rent and good price. Nothing negative to remark.

• Deskundigheid N.v.t.

Super geregeld allemaal

Zoals hier boven staat

Prima.

Goede service.

• Medewerkers

Prima ervaring/ verliep allemaal soepel en goed

------

prima service en uitleg.

Op tijd staat de auto klaar. De papieren zijn in orde gebracht. De controle bij de inlevering van de auto gebeurt professioneel. De afrekening is snel afgehandeld inclusief terug betaling van de borg.

• Medewerkers

Snel geholpen en de auto was perfect ik had hem een dagdeel maar na twee uur was ik klaar maar betaalde voor een dagdeel dit was minder leuk

• Medewerkers

Zoals sinds jaar en dag wederom positief en probleemloos

Het huren via de site is vrij eenvoudig. Alles wijst zichzelf ook als je niet zeker weet welke capaciteit je nodig hebt. Er wordt voldoende informatie geleverd om de juiste keuze te maken. Ben je te laat met reserveren dan is er (in mijn ervaring)vaak nog wel een werkbaar alternatief

prima service

op zaterdag gebeld en op zondagochtend busje opgepikt; kantoor open op zondagochtend, zeer efficient, maar 1 dag huur nodig. keurig geholpen en zondagavond geretourneerd en sleutel in kluisje gedaan. Maandagochtend vroeg afrekening al per email ontvangen

• Medewerkers

Alles uitstekend geregeld. Alleen het schadeformulier is verwaarend: er stond een nieuwe schade op maar dat was niet een schade die ik veroorzaakt had: de schade was al aanwezig toen ik de bus 's ochtends kwam ophalen. TiP: maak het schadeformulier wat duidelijker, het woord "nieuw" is verwarrend. En als de berijder geen schade heeft veroorzaakt, stuur dan dit schadeformulier niet op.

• Medewerkers

Vriendelijke medewerker, en alles word goed uitgelegd

• Medewerkers

Dicht bij mij in de buurt goed geholpen ,volgende keer als ik een busje nodig heb ga ik weer naar hu

Voor mij de beste optie in de buurt, hebben wat ik nodig heb, namelijk een auto of busje met trekhaak.

Pesthuislaan 8

2333 BA Leiden