Auto was goed, de service was rommelig

De auto was in goede conditie, en de prijs/kwaliteitsverhouding is top. Puur op basis van de auto zou ik dus zeker terugkomen, maar bij het online reserveren en meekrijgen van de auto was er van alles aan de hand. In de reserveringsbevestiging zat een fout ten opzichte van het formulier dat ik had ingevuld online, waardoor er een extra huurdag bij kwam. Op locatie in de vestiging werd er nog een fout gemaakt ten opzichte van de reserveringsbevestiging, waardoor de huurperiode nog langer werd. Ook waren er andere extra opties die we hadden aangevraagd verwijderd (ik heb naderhand in mijn mail nog gecheckt of de fout niet bij ons lag, maar de automatische kopie van het formulier klopte perfect met wat de bedoeling was). Er werd geen tijd genomen om rustig door de opties te lopen om te checken of alles klopte, ook al was het erg rustig in de vestiging. Daarnaast hadden we aangegeven de auto in te willen leveren buiten sluitingstijd, maar liet de medewerker ons niet de sleutelkluis zien, zoals wel was aangekondigd in de mail. Gelukkig was dit ter plaatse makkelijk op te lossen.

• Medewerkers

Prima geholpen, goede bus.

Prima geholpen, goede bus

• Medewerkers

Als ik een busje nodig heb dan huur ik die eigenlijk altijd hier, het is gemakkelijk om online te reserveren en ophalen en wegbrengen gaat snel.

Een heel goede ervaring

Ik ziu de volgende keer weer bij jullie een auto of bus huren.

Goede prijs. Goede service

Prima geholpen

Midden in de coronacrisis stond het Inqar Huurmij team klaar om mensen te helpen. Ook ik had geen aanmerkingen op de service.

prima service

prima service...stomme enquete

• Medewerkers

Nette bus, keurig geregeld allemaal.

Straight forward

Extremely clear and straight to the point. Flawless.

• Medewerkers

Vriendelijk geholpen door beide heren.

Makkelijk geregeld, OK auto

Op laat moment nog makkelijk een auto kunnen reserveren. Het telefoontje om te vragen of ik nog kom was ook goed (anders was ik misschien wel te laat geweest). De auto was OK behalve dat er geen cruise control in zat, alleen een begrenzer. Een cruise control was mede een reden om een auto te huren.

Prima geregeld

Ik heb bij Huurmij een verhuisbusje gereserveerd. Ik werd zeer snel geïnformeerd dat de aanvraag in goede orde was ontvangen. Bij het ophalen kreeg ik voor dezelfde prijs een nog groter busje mee, wat alleen maar heel fijn was. Door de coronamaatregelingen ging de afgifte helaas erg traag, maar dat is met deze omstandigheden wel begrijpelijk. Ik vond het fijn dat ik het busje al 's avonds terug kon brengen en de sleutels in de kluis kon afgeven. Hierdoor hoefde ik die avond gelukkig geen moeite te doen om een parkeerplek te vinden.

Goede service Goede uitleg Halve dag mogelijk Prijzen zijn goed

• Medewerkers

Goed geholpen Mooie busjes Top service 1 min punt is dat het terug betalen van de borg best lang duurt..... met hedendaagse techniek zou dit niet langer dan 3 werkdagen hoeven duren (ik wacht nu 5 dgn incl weekend)

• Medewerkers

Een dag van te voren heb ik pas gereserveerd, kon allemaal gewoon per telefoon . Ik hou niet van online reserveren. Volgende dag de bus opgehaald en Floris en Floor van de vestiging Leiden waren zeer klantvriendelijk. Prijs ook prima en afhandeling / terugbetaling van de borg minus de kosten binnen een dag ! Top !

• Medewerkers

Ik heb online een reservering gemaakt. Een uur later werd ik gebeld om de reservering te bevestigen. De bestelbus die ik gekozen had was niet meer beschikbaar, maar ik kreeg de optie voor een grotere of kleinere bus. De volgende dag kon ik de bus ophalen, vooraf samen met personeel de bus bekeken ivm controle reeds bekende schade. De bus reed prima! De bus weer ingeleverd buiten openingstijden en de volgende dag krijg ik netjes de factuur opgestuurd. Zondag geopend, dat is ook top! Volgende keer kies ik zeker weer voor dit bedrijf.

• Deskundigheid N.v.t.

pleasant

Van was neat. I was able to call when i couldn't make it in time and this was nice

Goed! Vriendelijke hulp

Zeer duidelijke informatie, vriendelijke service (zowel om 8u 's ochtends als 18u 's avonds). helemaal te gek!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers

Goede ervaring en indien nodig volgende keer weer

Alles prima

Alles prima, en dat meen ik. Tot en met het extra ontsmetten, ivm Corona

Prima geregeld

Internet boeking simpel. Ophalen en terug brengen makkelijk en goede uitleg.

Prettig bedrijf

Huren ging makkelijk en snel. De werkwijze en voorwaarden werden allemaal duidelijk uitgelegd. Alles werd snel en netjes afgehandeld. Heb nu 2x naar tevredenheid gehuurd hier.

• Medewerkers

In corona tijd top in serviceniveau en veiligheid

Bestelauto gehuurd ivm kleinere verhuizing. Vaker gedaan, maar nu in coronatijd. Soepele en veilige uitvoering,snellee overzichtelijke afwikkeling.

Super fijne autoverhuur

Professionele mensen, goede bussen, vlotte verwerking

Voortreffelijk service

Gereserveerde auto stond op het afgesproken tijdstip klaar, waardoor het ophalen snel geregeld was. Ook bij het weer inleveren was alles snel geregeld.

Pesthuislaan 8

2333 BA Leiden