Snelle reactie op communicatie. Alles prima verzorgd.

Superauto en superservice

Ik huurde een Ford met een laadklep. Wat een fijne wagen en de service van de medewerkers van Huurmij is correct, meedenkend en snel. Top! Volgende keer weer.

Bij het ophalen van de auto mag iets meer uitleg zijn over hesjes e/o hulpmiddelen

Aan te raden bedrijf

Vriendelijk personeel Correcte uitleg Wel te weinig stoelen in de wachtruimte

Helemaal super

Ik hou het kort ,het is helemaal goed.

Makkelijk, snel en vriendelijk

De informatie op de website en in de mails is heel helder. In zo’n grote bus rijden vond ik best spannend maar door goede uitleg is het allemaal perfect verlopen. Dank!

Goed materiaal, vriendelijk en betrouwbaar

Ik huur al decennia bij HuurMij. Altijd tevreden geweest.

Zoals altijd top service en prima en schone auto’s.

Een aanrader in de Leidsche regio.

Everything went nice

Everything went nice

• Would you recommend us? Yes

Het afhalen van de auto ging zeer vlot. De auto was ook in een goed staat. Ook het terugbrengen ging snel. Totaal gezien een goede service

Goede zaak, doen wat ze beloven en meer.

Het personeel is super, ik werd gebeld met de mededeling dat omdat de auto al klaar stond ik hem op kon halen de dag vóór mijn reservering. Zonder extra kosten.

Uitstekende service.

Ik ben ontzettend tevreden met de geboden service, heel fijne auto gehuurd en alles ging conform afspraak. De communicatie is perfect met de betrokken medewerkers.

HuurMij Leiden was uiterst behulpzaam toen onze vlucht uit Praag werd geannuleerd en we een dag later pas na sluitingstijd in Leiden zouden aankomen. We konden zodoende toch nog diezelfde avond doorreizen met een huurauto.

Goede bus snelle service

Busje gehuurd voor de verhuizing. Paste veel in. Busje reed goed en reserveren, afhalen en terugbrengen ging soepel en snel. Enige nadeel in leiden is dat er geen parkeerplek voor tijdens het ophalen aanwezig is waardoor het lastig is met gebracht worden en opgehaald worden.

Geweldige ervaring.

Zeer goede ervaring gehad met huur mij. Duidelijke communicatie en een snelle levering. Kon de auto ook eerder terug brengen , de andere auto was eerder klaar. Ik zou iedereen huur mij aanraden qua service en de duidelijke communicatie. Erg vriendelijk personeel.

Goed verzorgd.

Goed verzorgd, alleen geen parkeerplekken.

Goede service en fijne prijs

Er werd met mij meegedacht hoe ik rondom de drukke feestdagen (waarop Huurmij dicht is) toch een auto tot mijn beschikking kom hebben. Auto mocht zelfs eerder kosteloos opgehaald worden! De auto zelf was klein maar had een verassend ruime indeling en reed prettig.

Prima service prima auto!!!!

Zeer tevreden over auto, Service en afhandeling

soepel, efficient werkend bedrijf; redelijke prijzen.

Zeer positief! Alles klopte en vriendelijk personeel

Alles stond klaar. Fijn dat ook de wagen gecontroleerd wordt voor en na. Geen verrassingen!

Positief

Klantvriendelijk en professioneel personeel

Accuraat en toch persoonlijk! Vlotte service

Zonder opsmuk, vriendelijk, zakelijk maar niet formeel. Persoonlijk en efficiënt, met voldoende keuze mogelijkheden qua tijden en voertuigen!

Goede service, makkelijk verlengen van huurperiode zo nodig.

Goed materiaal en flexibel.

Pesthuislaan 8

2333 BA Leiden