Goede service...auto was ook gode kwalilteit. Wat niet zo goed was ik had een navigatie besteld want ik had het echt nodig. Het accu zou niet in de auto opladen dus ik kan het niet gebruiken. Navigatie is en must.
Goede service,vriendelijk personeel
Goede kwaliteit/prijs verhouding, prettige behandeling.
ervaring was goed, jammer alleen dat ik achteraf een rekening kreeg die bijna twee keer zo duur dan was afgesproken, na contact op te nemen met het bedrijf was er een foutje gemaakt dat er ipv een dagdeel een hele dag was aangeklikt, en nog een foutje dat er een eigen risico aangeklikt was en dat dat altijd gevraagd werd terwijl er niks aan mij gevraagd werd. ik had zelf al een eigen risico verlaging elders afgesloten dus hoefde het natuurlijk niet, maar toch is dit zonder iets te overleggen wel afgerekend. er zijn voor mij net te veel \"toevallige\" fouten gemaakt voor het simpelweg huren van een busje, volgende keer ergens anders uitieindelijk wel mijn geld terug gekregen, maar dit had gewoon niet mogen gebeuren
Het verlagen van het eigen risico kan nooit elders worden afgesloten, omdat de klant niet de eigenaar is van het voertuig. Alleen bij betaling met een creditcard kan in sommige gevallen de creditcardmaatschappij het risico van het eigen risico overnemen, maar dat was in dit geval niet ter sprake. Bovendien is het contract bij uitgifte doorgenomen en door beide partijen ondertekend.
Verhuisbus een dag van tevoren kunnen huren. Vriendelijk personeel en transparante prijzen.
Ik ben klant van Huurmij al meer dan 20 jaar. En altijd erg blij met de persoonlijke, goede zorg. Ik ben blij dat dit niet is veranderd nu het Inqar is..
Snelle service. Heel klantvriendelijk!
Alles prima geregeld en vriendelijke personeel 👍🏼
Altijd positieve ervaringen gehad met dit bedrijf en vind het altijd fijn om gebruik te maken van de diensten van dit bedrijf.
Ik ben heel vriendelijk en professioneel geholpen door uw medewerkers. Wat voor mij een grote plus is, want dat doet lang niet ieder (verhuur)bedrijf tegenwoordig. De bevestiging van mijn reservering belandde in mijn spambox, wat niet zo handig is. Maar toen ik even belde was het snel opgelost. Ga zo door!
Erg vriendelijk en snel geholpen. Duidelijke uitleg over het gebruik van het voertuig. Bij uitval van computersysteem de uitlevering pragmatisch opgelost.
Perfect
Ik zal er nog eens goed over nadenken voor ik in Leiden bij huurmij een auto huur. Met de service is niets mis, maar het geeft me geen goed gevoel als bij het terugbrengen van de auto door een medewerkster een schade wordt geconstateerd die er al gezeten moet hebben voordat ik de auto huurde en bijna niet zichtbaar is en daardoor waarschijnlijk door andere medewerkers over het hoofd gezien. Fijn voor het bedrijf dat er iemand rondloopt die zelfs een mug op een vuile velg kan onderscheiden, maar voor de klant die zich van geen kwaad bewust is en zeker weet dat hij geen schade heeft gemaakt, is het niet erg geruststellend. De leidinggevende had kennelijk begrepen hoe de vork in de steel zit, maar dit soort overijverigheid is niet erg klantvriendelijk. Ik vind het moeilijk om een score in te vullen aangezien het bedrijf o.h.a. wel degelijk klantvriendelijk is en de dame met de goede ogen het goed wilde doen, zonder zich te realiseren hoe vervelend dit is voor een klant. Misschien net begonnen? Om het hele bedrijf af te rekenen op één medewerker gaat me ook wat ver. Vandaar de nvt\'s.
Prima
werk in andere werkomgeving al jaren met Inqar Huurmij en kan alleen maar tevreden zijn, ook dit keer weer (al ontbrak het navigatiesysteem, maar dat heb ik ook zelf)
Prima! Snelle service, nette busjes.
Dit is de tweede keer dat we een auto gehuurd hebben bij jullie, en als het nog een keer nodig is komen we weer bij jullie terecht, goede service en klantvriendelijk
Ik heb al jaren een deelautocontract bij Huurmij, tot volle tevredenheid. Afhandeling is altijd vlot, eventuele problemen worden prettig en klantvriendelijk opgelost.
Het zijn eerste klas oplichters ze pakken je borg van je af en laten je zomaar staan. Mensen geen auto huren bij dit bedrijf ze vertellen je dat ze afspraken met je maken mondeling wat achteraf achriftelijk anders blijkt te zijn. Dit betekend dat je de kleine letters goed moet lezen. Anders ben je jou 350 euro borg lekker kwijt
Mondeling en schriftelijk overeengekomen zou de klant om 8.00 terug zijn, maar kwam pas rond de middag. Voor de klant die al stond te wachten hebben wij elders een bus moeten inhuren en deze kosten zijn doorberekend. Overigens was dit niet het volledige borgbedrag.
Prima, erg behulpzaam
Prima
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.