Goede service !!!!!

Ik wordt altijd super snel geholpen.

En altijd vriendelijk ontvangen, met borg op mijn credit card.

Prima bus

Goed en snel geregeld!

great

all went very smoothly, nothing to complain about

• Would you recommend us? Yes

Fijne dienstverlening. Komt afspraken na.

Alles was goed

Ik heb een bus gehuurd voor een verhuizing, ondanks dat ik niet vooraf had gereserveerd. De medewerkers waren erg vriendelijk en hielpen me tijdens het hele proces, ondanks dat ik het in het Engels deed.

Prima gelopen!

Goede ervaring! Makkelijk te boeken via de site en een snelle respons. Vriendelijke mensen op locatie, snel geholpen en een goed voertuig.

Erg tevreden over de bus en de goede service van de medewerkers.

Ik word als klant prettig behandeld. Er wordt de tijd genomen voor uitleg en nalopen van gehuurde bus/ auto.

Je word altijd netjes geholpen

Goede service en altijd vriendelijk mensen die je helpen

Veel rijplezier voor een schappelijke prijs.

We voelen ons altijd welkom. Duidelijke communicatie. Elke keer worden we vriendelijk geholpen.

Goed! Vriendelijk personeel

Goed! Vriendelijk personeel

Inqar Huurmij levert een uitstekende service.

Vriendelijke ontvangst, gezamenlijke controle rondom de auto. De huurauto reed prima. Vlotte afhandeling bij terugkomst. Snelle terugstorting van restant borgsom.

prima service

net en degelijk, fijne auto kia picanto!

Great service!!!

Great service, highly reliable, and always hassle-free. Highly recommended!

Behulpzaam en accuraat

Behulpzaam en accuraat

Prima auto en dito service.

Heel goed bevallen en voor herhaling vatbaar.

goede service, fijne medewerkers!

goede service, fijne medewerkers

probleemloos een auto huren

probleemloos een auto huren tegen een schappelijke prijs

Alles was eenvoudig, van het reserveren tot het aftanken van de gehuurde bus! INQAR Huurmij Leiden is voor mijn de ideale partner voir het huren van een bus! Ook de prijs was goed!

Meer dan prima: efficient en vriendelijk

Laadklepwagen gehuurd voor een dagje verhuizen. Boeking twee weken van tevoren geplaatst op hun kantoor. Ging vlot allemaal, met duidelijke communicatie. Wagen zelf was verrassend soepel, een MB automaat (had ik niet verwacht) en in goede conditie. Afgetankt op 100 meter van de huurlocatie. Later op de dag sleutel weer in de kluis gestopt (want zondagmiddag) en op maandag lag al een kloppende factuur in mijn inbox. Kortom, zeer aan te bevelen!

Smooth experience

Voldoende keuze aan type bestelbussen. Vriendelijk personeel. Schappelijke kosten.

Was niet de 1e keer dat ik hier een bus huurde. Van begin tot eind fantastische service, klantvriendelijk en attent. In de toekomst nog een bus nodig? Voor mij wordt het wéér INQAR Leiden!!!!!

Nette auto's

Nette auto's,staat klaar zoals afgesproken. Makkelijk en snel reserveren.

Pesthuislaan 8

2333 BA Leiden