Goed verhuurbedrijf

Goed verhuurbedrijf

Attent en service gericht

Prima. Ook op zondag ochtend open.

Prima bus, aflevering en inname

Het reserveren van een bus via de website is eenvoudig en de keuze qua grootte is enorm. Dus voor iedereen wat wils bij een klus. Prijzen zijn redelijk en het proces tijdens afleveren en inname verloopt soepel en snel. De bussen zijn prima onderhouden en zien er netjes uit. De betaalde borg werd binnen 2 dagen op mijn rekening teruggestort (onder aftrek van de gemaakte kosten). Personeel was vriendelijk en adequaat.

Mijn ervaring is zeer positief, goede uitleg over alles, nette auto kortom alles was top

Fijne mensen, uitstekende service

Recent twee keer vanwege een verhuizing een bus gehuurd bij HuurMij. Zeer tevreden over de service, die heel voorspelbaar en precies volgens afspraak is, in een prettige sfeer. Als je een vraag hebt, snel en duidelijk antwoord. Toen mijn reisgenoot na buiten kantoortijd inleveren van de bus telefoon in de auto bleek te hebben laten liggen merkten we dat er als er wat is, er snel en adequaat wordt gereageerd. Fijne organisatie. Dank!

Je word vriendelijk en snel geholpen.

Super goede service!

Goede service, altijd vriendelijk personeel en goede auto’s. Personeel denkt ook met je mee en is een voertuig niet beschikbaar, dan wordt indien beschikbaar een alternatief geboden. Netjes dat de afrekening plaatsvindt door verrekening van de borg! Kunnen veel verhuurbedrijven een voorbeeld aan nemen!

Altijd efficient en positief.

Altijd mijn eerste keuze voor een huurauto!

Perfect!

Fijn autoverhuur bedrijf, uitstekende service, moderne voertuigen!

correct, good service

Highly recommended team and services.

Fijne auto voor een goede prijs

HuurMij Leiden is telefonisch goed bereikbaar. Fijne service en een goede auto voor een redelijke prijs.

Uitermate prettig

Prima auto, duidelijke afspraken. Ophalen en terugbrengen erg makkelijk door locatie dicht bij Leiden Centraal

Super slecht en veelste duur

Voor sigarreten geur €140 van de borg afgehaald

Makkelijk reserveren, snelle en betrouwbare afhandeling. Prima auto.

Fijne auto, goede afhandeling bij inleveren en snelle verrekening van kosten/ voorschot.

Goede service en betrouwbaar

Busje gehuurd ! Afspraken nagekomen!

5 stars service

Fantastic service. I rented a caddy for a move for a half a day. The reservation system was smooth and easy to use. The staff was really quick to prepare the car, made the necessary inspections and provided me with all the information I needed. Extremely recommended!!

Snel, betrouwbaar en vriendelijk

Na mijn reserveringsaanvraag kreeg ik snel een bevestiging. De auto stond op het afgesproken moment klaar. De auto was schoon en reed fijn. De mensen die me hielpen waren vriendelijk als altijd.

Vriendelijk personeel,

Uitstekende service, altijd alert

Snelle en vriendelijke afhandeling. Meedenken waar nodig. Prima wagens.

Prima wagen

Snelle overeenkomst, prima afhandeling. Dus tevreden klant. 1 dingetje: bij terugkomst op zondagavond bleek het heel moeilijk de auto te parkeren. Op jullie terrein stonden andere auto's (personen-auto's) waardoor je de bus bijna foutief moet parkeren. Is het mogelijk de bus terug te zetten op het Pest terrein? En zo ja, dan had ik het prettig gevonden dat te weten.

Zeer professionele firma.

Het huren en de administratieve verwerking verloopt allemaal heel vlot. De auto zag er meteen goed uit. Even samen controleren en klaar.

Altijd correct en netjes

Huur vaak een auto bij Huurmij. Word snel en correct geholpen.

Ze zijn goed bezig

De bestelbus is helemaal in orde

Pesthuislaan 8

2333 BA Leiden