prettige service

Prettige service , fijne auto De opgegeven prijs was zonder BTW dus dat kwam er nog wel bij

Vriendelijk personeel.

Goeie service thanx,

goed!

goede auto, en vriendelijke service

Prima kwaliteit vervoermiddelen

Goede communicatie

Gewoon goed

Vriendelijk

Nette verhuurbedrijf

Alles verliep soepel

Van A tot Z weer perfect

Op het laatste moment kon ik terecht voor een bestelbus voor een zeer redelijke prijs. En vanaf het moment van reserveren tot afhandeling was alles uitstekend. Wederom een goede ervaring met INQAR HuurMij en de medewerkers.

Heldere uitleg

Alles weer goed en vlot geregeld

Gehuurde vrachtwagen sochtends vlot mee, goede uitleg en schade review op de auto. Alles volgens afspraak gereed en coulant in de afhandeling van een vraag over aftanken. Je kunt je eigen auto in het weekend op loopafstand parkeren gratis. Vrachtwagen kan ook buiten kantoortijden worden ingeleverd. Duidelijke afhandeling en geen verrassingen. Betrouwbaar verhuurbedrijf, goed geprijsd. Aanrader.

Ik kreeg een fijne, nette en grote bus tot mijn beschikking. Reed goed en lekker, alles makkelijk te bedienen. En de service was top. Volgende verhuizing regel ik weer vervoer bij jullie

Zeer goed prettig en professioneel

Nette duidelijke afspraak correct behandeld Geen moeilijke toeters of bellen Afhandeling borg correct

Top service , wou wouden de auto verlengen dat was geen enkel probleem

Snelle reactie op mijn per mail gestelde vraag, goede en uitgebreide uitleg en vriendelijke personeel

Snel geregeld en goed geholpen

De klant is koning!

Prima ontvangst, snel weer op weg met de huurauto en zeer snelle afwikkeling van al het papierwerk. Bravo. Ik kom zeker weer terug.

goede service nette auto , alles op tijd borg op tijd terug

heel goed

Flexibele en klantgericht bedrijf

Vriendelijk personeel, flexibel, luisterend en klantgericht.

Heel fijne bediening

Mooie schone auto, goed bekeken en bestaande schade toegelicht voor afgifte. Makkelijk weer in te leveren buiten openingstijd door de sleutelkluis. Snelle afwikkeling van het bijbehorende papierwerk.

Vriendelijk

Vriendelijk personeel

Snel en gemakkelijk

Snelle reactie bij de reservering, vriendelijk personeel, snelle en gemakkelijke afwikkeling bij het afhalen en brengen van het busje. Borg stond de volgende dag op maat in rekening. Top service

Altijd prettig als ik even een autotje wil

Prettig toeren in een betrouwbare auto

Very good

Very good and easy

Perfect geregeld

Alles goed geregeld, vriendelijk en efficiënt. Snelle terugstorting van de borg

Vlotte afhandeling bij afhalen busje, goede service-instelling personneel!

Een vlotte 9 (van 10)

Pesthuislaan 8