Snel, vriendelijke service

Snelle, vriendelijke service. Grote keuze

easy and good rent, always again

Easy to book, very helpful stuff for pickup and return, great to rent. To improve: we did not got the car we did reserve (which could create issues) -but now bigger but for the former agreed price. Cleanliness of the car could be better. Besides that – always again.

Flexibel en snelle service

Uitermate ervaren en vriendelijk personeel, we hebben de bus veel eerder teruggebracht en dat was geen enkel probleem.

Huur bestelwagen snel geregeld.

Prima wagen kunnen huren en redelijk snel geholpen. Enige wat minder snel ging was de terugbetaling; binnen 3 werkdagen zoals wordt gemeld maar mij lijkt dat dat sneller kan.

Allemal was prima

snelle service, vriendelijk personeel, goedkope prijs

Service = Super + Zeer Vriendelijk

Wat valt hieraan nog toe te voegen?

makkelijk geregeld, prima bestelbus

alles ging lekker vlot: het huren, registreren en de check van de bus die heerlijk reed en bij terugkomst ging het net zo.

prima service en top personeel

Heb bestelbusje gehuurd voor verhuizing. Was prima in orde en de servuce was zeer vlot, en de mensen zeer kundig en vriendelijk

Vriendelijk en competent!

Elke keer als ik in Nederland ben huur ik bij Huurmij. Ik ben iedere keer weer heel tevreden!

Fijn en meedenkend personeel, dit was niet mijn eerste keer en zeker ook niet de laatste.

Fijne ervaring, goede auto

Wij hebben een 6 persoons Ford Transit bus gehuurd voor onze vakantie. Het ophalen en weer terugbrengen van de bus verliep erg prettig. Alles werd rustig en goed nagelopen, onze vragen werden netjes beantwoord. De bus zelf reed erg prettig en was in prima staat. Voor onze vakantie volgend jaar komen we zeker terug!

Is een geweldige bedrijf

Alles vlot verlopen en prima bestelwagen

Bestelwagen gehuurd en alles was prima in orde. Zowel de bestelwagen als de service. Vriendelijke en vlotte ontvangst. Enige kleine nadeel is dat er geen eigen parking is … anders gaf ik 5 sterren!

Fantastische service en fijne mensen

Inmiddels ben ik vaste klant. Ik ben altijd heel tevreden over de auto's en hoe schoon ze zijn. De mensen die er werken zijn heel vriendelijk, denken mee en beantwoorden geduldig de vragen van alle klanten. Zelfs als iets niet helemaal gaat als gepland (kan gebeuren bij zo vaak huren), springen ze snel in en zorgen ervoor dat je toch een fijne ervaring hebt.

Best!

Autoverhuur zoals het hoort :)

Goede auto, fijn geholpen, geen negatieve verrassingen

Zie boven

Keurig, netjes en korrekt!

Prima zoals gewoonlijk!

Vriendelijke service

Ik huur regelmatig een auto en ben altijd blij met de vriendelijke service en snelle reacties en afhandeling van het huur proces.

Strak geregeld. P0

Vriendelijke medewerkers. Snel geregeld.

Je word altijd netjes geholpen

Stipt en professioneel

Afspraken helder, vriendelijke mensen. Alles liep als gepland.

Super betrouwbaar

Super fijne en betrouwbare organisatie.

Correct, hulpvaardig, vriendelijk , concurerende tarieven

Faire prijs - goede kwaliteit service en truck

Reserveren gemakkelijk. Afhalen vlotjes en ook inleveren vlotjes. ‘t was wat vol bij inleveren ten aanzien van plekje om voertuig te parkeren maar lukte toch .

Pesthuislaan 8

2333 BA Leiden