Klasse

Keurige ontvangst met een heerlijk kopje koffie en snel op weg met de gehuurde bestelbus. Prima administratieve afwikkeling. Klasse. Kom graag weer terug.

Heel goed, heel goed geholpen

Ook de schade is heel goed geregistreerd, wordt met aandacht behandeld Borg snel terug Goede auto Gewoon waar voor je geld!

Punctual, car in perfect condition and very friendly and attentive service.

goede bereikbaarheid, nette auto en goede uitleg

busje voldeed helemaal aan mijn verwachting inleveren gaat makkelijk met sleutelkluis

Goed geholpen, fijne werknemers!

Oplichters

Vandaag even gebeld met creditcard omdat verhuurder 8% extra kosten zegt te betalen en 4 % doorrekenen aan klanten. Dit is een leugen en wettelijk niet toegestaan

Snel, servicegericht en no nonsense

Vlotte communicatie en goede service!

Gebruikersvriendelijk Soepele reserveringstool. Vriendelijke mensen.

Soepele service

Vriendelijk en snel

Alles prima en snel afgehandeld

Alles prima en snel afgehandeld

Van A tot Z uitstekend!

Prima ervaring gehad. Tiptop busje, vriendelijk personeel en snelle administratieve afhandeling. Van harte aanbevolen!

Tevreden

Prima geholpen en op weg geholpen en retour ontvangen. Alleen jammer dat ik de voor vertrek bekende schade`s die dus bekend waren nog een eer in mijn mail te zien krijg als of ik het gedaan zou hebben dus niet positief als je zelf dus geen schade veroozaakt of rijd.

Prima ervaringen

Geen onprettige ervaringen gehad met Inqar, communicatie is helder, behulpzaam personeel en prima prijzen voor wat ik nodig heb.

Top!! Goede communicatie en goede service!!

Huur hier vaak en ben altijd tevreden! Mooie auto's en behulpzaam personeel!

Ben al jaren klant nooit problemen en goede service

Plezierige ontvangst zowel bij ophalen en terugbrengen

To the print geen poespas en eerlijk

Goede service en vriendelijke mensen!

Bij Huurmij wordt ik altijd snel en goed geholpen.

Ik huur regelmatig een auto bij Huurmij. Vaak is dat een bakwagen met laadlift. Die heb ik nodig om met 6 tafeltennistafels en een ballenkanon op scholen lessen te verzorgen. Altijd leuk en succesvol. Laatst was mijn Renault Mégane station defect en heb ik voor 2 weken in een Volkswagen Polo gereden. Kort geleden nog een weekend een Peugeot 107 gehuurd.s Algemene lijn is dat het stuk voor stuk gaat om auto's in perfecte staat.

Vriendelijk

Heerlijke auto en erg vriendelijke medewerkers die duidelijk kunnen communiceren.

Alles prima, duidelijk en vlot in- en afgeregeld

Zo moet het zijn. Top service. Dank

Prima! Goede service en fijne auto’s . Wij zijn zeer tevreden

Prima! Goede service , makkelijk geregeld en fijne auto’s. Erg tevreden en we komen graag terug.

Snel en simpel geregeld

Net personeel en goeie service. Ik zeg niks mis mee‼️

Everything as advertised

Faultless

• Would you recommend us? Yes

Het is heel makkelijk om een auto of busje te reserveren en om te huren altijd snel geholpen en als je de auto of busje op haald ook vriendelijke en snel geholpen

Pesthuislaan 8

2333 BA Leiden