Fijne ervaring

Een auto of busje huren bij Huurmij gaat altijd gemakkelijk en snel. De voertuigen zijn goed onderhouden en zien er netjes uit. Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam.

Klantvriendelijk

Prettige en professionele uitleg en snelle afhandeling van de formulieren.

Goed en dichtbij

De auto was een vw caddy. Bijna nieuw. Reed als een luxe wagen en zeer zuinig. 40l voor 1000km. Afhandeling en het ophalen ging vlot.

Vanaf het begin, de aanvraag, tot het einde het terug storten van het geld, is allemaal snel gedaan. Ook de mensen die ons geholpen hebben bij met de auto, het afgeven en innemen, waren allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam

Prima ervaring, maar auto bleek niet afgetankt

Ik had 55 km met de huurauto gereden, maar bij het aftanken moest er ruim 7 liter benzine in. Toen ik dat hoorde (slechts 55 km), zei ik dat dat betekende dat ik de auto dus niet afgetankt had meegekregen. Volgens de baliemedewerker was dat juist, maar ik had het moeten zeggen voor ze de bon vaststelde.

Fijn geholpen. Goede en betaalbare auto.

Ben heel fijn geholpen. Correcte afhandeling en bijna nieuwe auto voor zachte prijs.

Goed voertuig, prettige service en correcte afhandeling

Top ervaring!

Erg vriendelijk personeel en de wagens zijn altijd netjes!

snel geregeld voor een auto op maat

ondanks het zeer jonge (en goedkoop) personeel, wordt je toch prima geholpen. Alleen is er altijd de eeuwige discussie over aftanken! Al heb je nog zo weinig kilometers gereden (<20km), dan word je toch gedwongen om er meer benzine in te gooien (zeker als je hem volledig aanvult) als dat je verbruikt hebt!

Efficiënt

Goede en duidelijke afhandeling zowel aan de telefoon als aan de balie.

Zeer accuraat bij afhandeling bij communicatie per mail snel antwoord

Zie bovengenoemde

Duidelijk en efficient

Betrouwbaar en voorkomend, prima

Wegens schade aan eigen auto was autohuur de enige oplossing. Sinds ik in Leiden woon, 34 jaar, regelmatig bij Huurmij een auto gehuurd. Prima.

Prima ervaring, zal zeker weer huren als nodig

De ervaring was prima, bij ophalen is er goed gekeken naar al aanwezige schade alles netjes gedocumenteerd. Wel heel erg jammer dat op de site van Huurmij bij de afmetingen van de vrachtwagen de binnen maten blijken te staan ipv de buiten maten. Ik had bewust gekeken naar een vrachtwagen met laadklep die ik bij All Safe naar binnen kon rijden. Bij ophalen bleek de vrachtwagen veel te hoog om naar binnen te rijden. Dit was wel heel erg jammer en maakte onze verhuis middag een stuk ingewikkelder! Ik zou een doorrijhoogte bij dit soort vrachtwagens zetten! Verder reed de vrachtwagen goed en prettig.

Great rental company and awesome people!

Doet wat het belooft

Bij de overdracht werd nog een nieuwe schade geconstateerd en keurig gerapporteerd. Alleen zet bij de afrekening een schaderapport en deze was dusdanig opgesteld dat het de indruk gaf dat ik verantwoordelijk was voor de nieuwe schade. Bij nabellen werd dat ontkent. Misschien kan dat verslag duidelijker.

Prima auto. Snel uitgeleverd met heldere uitleg laadklep

Uitstekende snelle service.

Vlotte service tegen een prima prijs

Na een soepele telefonische last minute boeking duurde het uitgeven en het na afloop innemen van de recente bus bij elkaar nog geen 10 minuten. HuurMij bood de flexibiliteit om de huurperiode te verlengen als dat nodig zou zijn en de prijs was heel beschaafd.

Top service vriendelijk

Denken mee, vriendelijk

Net personeel,goeie service en een nette auto meegekregen.

Goed bevallen, volgende keer weer

Vanaf het begin tot het einde was het een heel aangenaam ervaring. Zeer vriendelijk personeel.

Zoals altijd dat il huurde, top!

Huur hier al een aantal jaar naar volle tevredenheid.

Eigenlijk gewoon precies wat je zou verwachten

Ik had eigenlijk een probleem en dat is dat ik geen laadpas of iets dergelijks had dus niet wist hoe ik de gehuurde elektrische moest opladen. Had echter genoeg aan de accu zoals ik hem kreeg.

Geweldig service en meedenkende personeel!

Geweldig service en meedenkende personeel!

Uitstekend en adequaat geholpen

Snelle afhandeling van verhuur, vriendelijk personeel.

Pesthuislaan 8

2333 BA Leiden