goede service, nette wagens en scherpe prijs

Ik had een ruime verhuiswagen nodig. op advies van Huurmij de grootste (22M2) genomen. kreeg ook de tip om voor een klein bedrag ok een steekwagen mee te nemen. Werkte snel en makkelijk. Alle schde aan de auto werd even doro genomen en staan in een app geregistreerd. Deze komen ook me in het aflever rapport. Erg duidelijk! Na gebruik inleveren snel en handig via de sleutelkluis

Prima bestelbus !

Reservering en bevestiging verlieoen vlot. Prima (electrische) bestelbus, goede uitleg en prima weggedrag. Alles netjes binnen dagdeel kunnen vervoeren door de vele deuren. Top bestelbus !

Mooie auto en vriendelijk personeel

Zowel ophalen als terugbrengen was een hele prettige ervaring. Ook het eerste contact was fijn. De auto was super met trekhaak voor onze caravan. Wij raden huurmij zeker aan.

Super auto en goede service

Van ophalen tot inleveren super goed geregeld, aardig personeel.

Klantvriendelijk en behulpzaam

Klantvriendelijk en behulpzaam…aandacht, correct en gewoon aardige mensen.

Geweldig bedrijf

Werd goed en snel geholpen

Boven verwachting

Ik ben ontzettend aardig geholpen door Huurmij Leiderdorp. De caddy die ik aanvankelijk gehuurd had was volgens Huurmij te klein. Ik kreeg zonder meerprijs een grote bus mee. Van tevoren werd de bus goed nagelopen op eventuele schade. Het aftanken kon indien gewenst door Huurmij worden gedaan. De tijd van terugbrengen was ook geen probleem dat het wat later werd. De prijs van een caddy bij Huurmij is goedkoper dan een boedelbak. Prijs/kwaliteit en service/vriendelijkheid van de medewerkers is echt top.

Goede service, uitleg en prijs

Er werd tijd genomen voor uitleg, en flexibel omgegaan met de reservering waarbij nog meerdere opties waren voor gunstige afrekening. Kregen een upgrade van bakwagen voor dezelfde prijs. Deze reed ook zeer goed en comfortabel.

Opel Astra met 5 man en bagage rijdt niet zo fijn als de Ford focus st, maar deed wel gewoon z'n werk

Makkelijk en goede kwaliteit!

We hebben een hele goede ervaring met HuurMij. Ook persoonlijk contact en erg gemakkelijk in de communicatie. Mooie bus dus zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt

Vriendelijke accurate service

Vriendelijk en meedenkend personeel. Prima auto! Vlotte afhandeling ook bij inleveren auto.

Gewoon goed

Alles goed geregeld

klantgericht, meedenkend, goede service, betrouwbaar

Alle medewerkers die wij spraken dachten mee om de voor ons meest ideale manier van huren te vinden. Konden makkelijk switchen qua lengte van de huur, bij eerder terugbrengen kon het huurcontract gewoon herzien worden. Ook flexibel aangaande de manier van betalen. Personeel is vriendelijk en rustig..

Beste wat ik ooit heb meegemaakt

Ik had heel vaak een auto nodig en het was super goedkoop en de medewerkers hielpen mij graag en perfect. Ik belde om 10 uur voor een auto en heb het 1 uur later om 11 uur het gelijk kunnen ophalen. Jullie organisatie heeft geluk met zulke medewerkers Top bedrijf.

Goede service.

Goede communicatie. Uitleg over de auto voor dat ik weg reed.

Goed geholpen en duidelijk proces

Vriendelijk geholpen bij het filiaal en het huurproces liep vloeiend en duidelijk. Bij het aftanken bleek dat de vorige huurder de tank niet helemaal had volgegooid maar dat werd goedgemaakt met korting op de huurprijs.

Top verhuur bedrijf

Al best veel auto’s gehuurd bij huurmij. nooit problemen.

Huurmij is flexibel en denkt mee

Huurmij gaat de extra mijl

Snel en accurate afhandeling

Gewoon goed

Goed, maar toch enkele aanmerkingen.

Ik ben vriendelijk en netjes geholpen bij het verkrijgen van telefonische informatie en het reserveren van de bestelbus. En de telefonische informatie (o.a. de te verwachte kosten) werd ook toegepast in de overeenkomst, ondanks dat er een foutje in mijn voordeel was gemaakt. Keurig. Ook de administratieve afhandeling bij het ophalen van de bus was vriendelijk en netjes, maar ik was niet vooraf geïnformeerd over het feit dat ik 2 identiteitsbewijzen moest tonen. Ik vond het proffesioneel dat mij alle beschadigingen aan de bus werden getoond (aan de hand van een elektronische vastlegging, ondersteund met foto's), maar jammer dat ik deze vastlegging niet toegestuurd heb gekregen. Ik kreeg wel de vastlegging van de situatie bij inlevering. Al met al ben ik tevreden.

Prettig

Klantvriendelijk personeel

Prima!

Snel en goed geholpen! Fijne auto.

prima service en vriendelijke behandeling.

Gevraagde bus was niet beschikbaar, maar opgeschaald naar een grotere voor dezelfde prijs. Niet "nee" verkopen maar meedenken met de klant en een oplossing bieden. Heel veel beter dan de Boe-rent om de hoek. Daar reserveer je op de website en een dag later krijg je een onsympathieke mail met sorry, er is geen auto beschikbaar. Zo groot, zoveel filialen , maar de klant mag het zelf uitzoeken.

Auto stond al klaar. Keurig de controle gedaan. Prima.

Goede service.

Fijne auto