Perfecte snelle service

Wordt altijd snel geholpen zelfs op het laatste moment

Top en klantvriendelijk

Fijn en meedenkend bedrijf, top!

Vriendelijk en efficiënt

Je komt om een auto te huren en je wordt goed geholpen. Niet ingewikkeld, wel goed uitgevoerd.

Persoonlijk contact en telefonische reservering verliep goed

De foto's van de geconstateerde ( aanwezig voordat de auto opgehaald werd) en dezelfde foto's bij het inleveren van de auto gaf bij mij wat onduidelijkheid. Echter na kort overleg was is weer snel gerust gesteld.

Klantgericht

Zeer prettige medewerkers die snel werken en snel communiceren. Scherpe prijs en gloednieuwe bus.

Good value for money!

Ik kom altijd hier om een auto te huren. De prijzen zijn goed, de service is snel en vriendelijk en ik voel me hier echt een klant. Ik raadt huurMij aan.

makkelijk en goede service

Hele fijne service. Geen gedoe en netjes alles uitgelegd. Geld werd snel teruggestort en prima communicatie.

Prima en snelle service

Telefonisch geboekt en alles liep zoals verwacht. Gewoon goede service !

Prima prijs geen gedoe

Netjes geholpen.

Goede auto's, eenvoudige service, niet te duur

Zoals meestal de promotieauto gehuurd. Prima auto's, en logo's op de buitenkant storen mij niet. In dit geval een Hyundai i10 van alle gemakken voorzien. Geen grote papierwinkel om alles te regelen, geen verborgen kosten die je buiten de deur moet houden. En betaalbaar. Kostte me iets meer dan een retour met OV gekost zou hebben, maar niet veel meer.

Good value for money!

Snelle afhandeling, good value for money, vriendelijk en gewoon prettig om zaken te doen.

Vriendelijke mensen snel en goed

Goed geholpen en snel top

In 1 woord: soepel…!!!!

Had personenbusje nodig. Meestal huur ik een verhuisbusje hier. Maar dit ging net zo soepel. Aardige lui; duidelijke formulieren; mooi busje!

Super! en snel geholpen en afgehandeld

Schone en nette bus gehuurd

Altijd fijn geholpen

Goede service en klantvriendelijk

In één woord, TOP

Ik ben weer heel snel en goed geholpen.

Alleen een opmerking: Leg altijd even uit, hoe lichten en ruitenwisser werken. Dat is bij elk automerk weer anders, blijkt.

Werdt goed geholpen service was uitstekend!

Heb alles goed ervaren!

Super snelle service

Op heel korte termijn bleek het mogelijk om een busje te huren . Snel geregeld en het vertrouwen gekregen dat ook ik met zo’n grote bus kon rijden. Prima bus.

Gewoon top geregeld

Prima ervaring met dit bedrijf

Leuk

Ben helemaal blij met servies, aardig personeel en behulpzaam.

Snel professioneel en vriendelijk

Vriendelijke omgang met klanten bij zowel ophalen als inleveren. Busje was zoals besteld en voldeed ook prima. Iedere keer als ik bij hen huur loopt het goed.

Heel vriendelijk en behulpzaam

Was de laatste grote vrachtwagen en ik had een kleine nodig voor 3 uurtjes en kreeg de grote mee voor de helft van de prijs

Snel, betrouwbaar en jonge auto's

Snel, betrouwbaar en jonge auto's