Matig tot slecht! Afsluiten van de shortlease van een Mercedes Vito was prima en was blij dat er één beschikbaar was. Op de terugweg kreeg ik een helaas een lekke band maar kon nog een tankstation bereiken (BP A4 den Ruygen Hoek). Aangekomen op het tankstation tevergeefs gezocht naar een reserveband in de auto en daarna gelijk Inqar Leiderdorp gebeld. Zei vroegen ook naar de aanwezigheid van de reserveband of een \"lekspray\". Ze gingen ook kijken bij de Vito die nog bij de vestiging stond of daar eventueel een reserveband bij zat, mogelijk om met die band naar mij toe te komen, maar ook daar geen band. Tevens was er op die dag (zaterdag) ook niemand van de werkplaats die bij kon staan. Vervolgens kreeg ik het nummer van de EuroCross hulpcentrale waar ik hetzelfde relaas nog een keer kon vertellen. Daar kwamen ze tot de conclusie dat de Vito nog binnen de 24-uurs service viel van Mercedes en werd telefonisch doorgezet naar deze service. De Mercedes service medewerker voeg mij vervolgens naar de aanwezigheid van een reserveband én het onderhoudsboekje??? Omdat ik hier beide negatief op moest antwoorden werd mij vervolgens gemeld dat ze niks binnen de 24-uurs service konden bieden, maar wel tegen direct te betalen kosten! Ik was hier niet mee akkoord! Vervolgens wéér gebeld met Inqar Leiderdorp en kreeg daar te horen dat het verder met EuroCross geregeld moest worden. Dus wéér bellen en toen werd er een bergingsbedrijf (vd Vliet) ingezet die gelukkig redelijk snel ter plaatse was. Ik was in de veronderstelling dat hij met opgeladen bus direct richting Leiderdorp zou gaan maar werd helaas afgezet bij hun nabijgelegen dependence. Na wat papierwerk kreeg ik een vervangende auto mee, waarvoor ik moest tekenen, en ben daarmee naar Leiderdorp gereden omdat mijn eigen auto daar uiteraard nog stond. De vervangende auto daar terplekke telefonisch afgemeld en de sleutel afgegeven aan de zeer vebaasde medewerkers, die uiterst perplex en beschaamd niks meer kon zeggen. Dit hele voorval heeft mij 2 uur extra vertraging opgeleverd waarvan 46 minuten op zijn gegaan aan telefoonverkeer! Ik was op z\'n zachtst gezegd behoorlijk geirriteerd aan het einde van deze dag. Ik hoop dat in de toekomst een gestrande klant uit de brand wordt geholpen in plaats van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
Goede service, wij misten op de website een duidelijker overzicht qua tarieven en keuzes.
Goede en snelle afhandeling van facturatie. Flexibel ondanx dat ik iets te laat was met inleveren. Goede en snelle communicatie.
Prettige bediening, mooie nieuwe auto en redelijke huurprijs
ZEER GOED!!!
Alleen maar goede ervaringen zowel in huren als in onderhoud van eigen auto
Prima service. Alleen auto was had een tmankement aan het slot.
Prima
Zoals altijd zeer naar wens. Fijne auto en goede, duidelijke service. Goede prijs voor het hele weekend huren.
Winand Stut Fotografie
Prima
Snel geholpen, goede service, mensen zijn behulpzaam. Enige minpuntje is dat bij zowel de boeking als de eindafrekening de medewerkers zelf niet op de hoogte waren van de voorwaarden voor de verhuur, en dus teveel kosten in rekening werden gebracht. Uiteindelijk wel snel weer opgelost.
The Car was nice and Clean. In the factuur, Was charged for 3 litres of Diesel even though i filled the tank full from the and drove only 1 KM afterwards.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.