Uitstekende service, vriendelijke en kundige medewerkers

Alles volgens afspraak geregeld, vriendelijke en kundige medewerkers, goede uitleg van de bediening van de wagen, goed materieel.

Netjes, goed vriendelijk behandeld

Bij aankomst waren ze zeer vriendelijk, gezellig gepraat. Ze hebben alles goed uitgelegd ook het voertuig. Snelle afwiķkeling. Ja echt goed. Thanks

Fijne service

Voor 1 uur een auto nodig. Helaas was reserveren niet mogelijk maar ik werd goed te woord gestaan en ook alle mogelijkheden werden doorgesproken. Ook over 10 minuten extra tijd werd niet moeilijk gedaan. De auto was schoon en reed prima.

Super bedrijf!

Een meedenkend bedrijf met erg duidelijke communicatie, ook met vriendelijke medewerkers. Iedereen stond klaar om te helpen waar nodig was. Busje opgehaald in Leiderdorp en afgeleverd in Alphen aan den Rijn.

Snelle en vriendelijke service.

Probleemloos huren, snelle en vriendelijke service

Ik huur regelmatig bij Huurmij in Leiderdorp. Service is altijd snel en probleemloos. Op korte termijn huren ook nooit een probleem. Handig dat je de auto na sluitingstijd kan inleveren (sleutel in een beveiligde box). Aanbevolen!

Bijzonder vriendelijke mensen.

Mocht iemand een auto willen huren, dan zal ik jullie zeker aanbevelen

Alles is keurig geregeld.

Reserveren ging simpel; Afhandeling door medewerkers prima, met korte wachttijd; Bus was schoon en afgetankt; Uiterlijke inspectie op schade door ochtenddauw vrijwel onmogelijk; Bus reed prima; Inleveren verliep probleemloos; Borg werd vlot terugbetaald.

Great service and prices

I rented couple of times at HuurMij and always had good experience. Highly recommend.

Gewoon TOP

Altijd goede service en persoonlijk contact.

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen heel vriendelijk

Prima!

Snelle en correcte afhandeling. Geen gedoe. Goed wagenpark. Altijd wat beschikbaar. Ik wil niet meer ergens anders.

Het is altijd prima om op een eenvoudige manier, vlakbij huis een auto te huren.

De auto is gemakkelijk gereserveerd. De auto is altijd netjes. Ik ben wel verbaasd dat vrij nieuwe auto’s vaak vlekken hebben op de bekleding: wat doen mensen? Afhandeling is altijd correct. Ik ben een tevreden klant en kom zeker terug.

Prima auto's, beetje prijzig

Altijd netjes geholpen en goede service, maar niet goedkoop.

Makelijk te huren

Driegangen ervoor de reservering gedaan. Op de dag van afhalen ging alles soepel en vriendelijke personeel

Snel geregeld, goede service.

Geen 10 maar één 8 omdat Leiden verzuimd heeft alle bestelde spullen in de offerte door te geven aan Leiderdorp. Het betrof een steekwagen en karretje

Supergoed geregeld

Alles was supergoed geregeld bij Huurmij in Leiderdorp. Auto stond klaar, administratie liep vlot en ook de financiële afwikkeling achteraf was netjes en snel.

Alles weer tot in de puntjes verzorgd

Hoe fijn zou het zijn als weer in vestiging in Hoofddorp terugkeert.

Prette ervaring

Voor het eerst heb ik hier voor enkele dagen een autootje gehuurd. Deze voldeed prima aan mijn verwachtingen. De service is goed en het personeel is vriendelijk. Vooraf wordt goed duidelijk gemaakt wat één en ander gaat kosten dus geen verrassingen achteraf. Al met al een professionele en prettige ervaring. Hier kom ik zeker nog een keer terug.

Pesoonlijke benadering van mensen die méédenken

Reeds jaren huren we af en toe een auto bij Inqar HuurMij in Leiderdorp. De uiterst prettige en competente werkwijze van Raymond en Jasper zijn hartverwarmend (met hen heb ik ervaring). Je zou bijna vergeten dat ze voor een groot bedrijf werken - het persoonlijke contact, het meedenken en het NIET-opwerpen van barrières worden door mij zeer gewaardeerd!

Prima dienstverlening.

Servicegericht!

Flexibel

Super geholpen

Vriendelijke en meedenkende mensen, Afspraken worden altijd nagekomen Kortom prima zaak om een auto/ bus te huren. Top.

Goede bediening en afhandeling.

Zeer goed.

Soepel en correct volgens afspraak

Vlot en soepel geregeld. Duidelijk in de afspraken.

Lijnbaan 12

2352 CK Leiderdorp