Vriendelijk personeel, superauto zonder problemen een auto gehuurd, zeeeer tevreden

Goede informatie

De bestelbus was piekfijn in orde . En hij was goed onderhouden.

Perfecte customer service

Goed onderhouden auto en goede customer service maakt dit mijn auto verhuur bedrijf bij voorkeur

Vriendelijke en snelle service

Ik huur regelmatig en afhandeling is altijd vlot en correct.

Vrachtwagen was top geen problemen met ophalen en inleveren, kwaliteit voertuig uitstekend

absoluut geweldig

alles klopt snel en behulpzaam, aanrader

Goede auto lange wachttijd

Alles prima, wel weinig personeel op druk moment - zaterdag vroeg - waardoor rij kwartier duurde. Vervelend als je aan de slag wilt.

Heel goed en vriendelujk geholpen

Ik werd netjes geholpen en mocht de bus ook nog na sluiting terug brengen. Heel fijn

Helpful, cost, easy and efficient.

The staff are friendly and efficient. They help with any query and make sure it is the most cost effective solution for your needs, from a van to a car. I shall continue using them.

Meedenken

Meedenken over tijd terug brengen en gebruikte kwh

everything is perfect

The staff are friendly and the cars are always clean and new. No old cars.

Kon binnen een uur een mooie bus huren. En hele fijne service dat deze ook per uur te huur zijn

Alles prima geregeld en acceptabele prijzen

Zie ervaring

Beste service

Ondanks de afstand de beste autoverhuurbedrijf

Zoals altijd zeer goede service!

Ik huur hier al jaren en ben altijd zeer tevreden over de geleverde service en kwaliteit van het wagenpark.

Vriendelijk personeel

Prima geholpen, Flexibel Auto’s zien er netjes en verzorgd uit.

Ik moest op het laatste moment nog een auto regelen. Gelukkig kon Huurmij helpen. Prima auto met laadklep.

Fijne service

Vakkundig en vriendelijk

Super vriendelijke & snelle service

Perfecte auto, goede prijs, snelle service

Absoluut aanrader. Prima prijs/kwaliteit

Zeer klantvriendelijk bedrijf, waar we al meerdere malen voor korte periode de voordeligste auto huurden. Auto's zijn zo goed als nieuw en rijden zuinig. Niets dan lof.

Snel en vriendelijk geholpen

Fijn dat er gekeken wordt naar mogelijkheden als je zeer snel een huur auto nodig hebt. Vriendelijk en snel geholpen.

Fijn bedrijf

Fijn geholpen door de medewerkers

Vlotte afhandeling

De 11 kuub bestelbus was grandioos. Achteruitrij camera aanwezig. Vlotte afhandeling. Ik had een foutje gemaakt met de reserveringsdatum en daar werd geen probleem van gemaakt.

Echt een super goede ervaring!

Bij HuurMij Leiderdorp heb ik echt een super goede ervaring gehad. Erg vriendelijk personeel, professioneel en fijn in de omgang. De bus die ik gehuurd heb was ook erg fijn!

Lijnbaan 12

2352 CK Leiderdorp