Prima dienstverlening, door professionals.

's Ochtends vroeg de bus opgehaald. Na zorgvuldige uitleg op pad en in de middag weer terug na een rit naar Antwerpen.

Top verhuisbusje en geweldige service, aanrader!

alles liep erg makkelijk en goed

busje gehuurd en was perfect

Vlot en coulant

Prima service. Goed geregeld, Gemak dient de mens

Top geregeld alles , duidelijke & goede service !

Enkel het terug storten van de borg zou sneller mogen dan 4 werkdagen .

Klantgericht en professioneel!

Prima service: filiaal Leiden verwees naar collega's in Leiderdorp voor een passend alternatief. Schone, vrijwel nieuwe auto.

Uitstekende en vriendelijke dienstverlening

Voor de verhuizing van onze dochter een busje gehuurd. Duidelijke informatie op de website en eenvoudig reserveren. Ik ben uitstekend en vlot geholpen. Kom hier zeker terug bij een volgende verhuizing.

Toppers

Ik had snel een witte auto nodig voor uitvaart van mijn Tante. Gelijk door Ronald geholpen en mijn zorgen waren opgelost. Klantvriendelijk en heel proffesioneel. Jullie zijn kanjers!

Goede servoce met een prima auto!

Duidelijke uitleg bij de verhuur, en keurig verzorgde bestelauto. Extra pluspunt: bestaande kleine schades goed vastgelegd. En schappelijke prijs.

Zeer aardige mensen en auto wordt netjes geleverd

Kon de auto vrij snel ophalen op de afgesproken datum, wordt netjes geleverd en snel lekker weg rijden!! Zeker tevreden

Klantvriendelijk en heldere uitleg

Huurmij Leiderdorp een goed bedrijf om een bestelbusje te huren. Duidelijke uitleg bij afhalen en afhandeling eenvoudig met de creditcard en tegen een goed tarief.

Mooie nieuwe bus, goede service

Bus gehuurd voor de verhuizing. Dinsdag geïnformeerd voor het huren op zondag. Was nog mogelijk. Mooie bus gekregen, reed super. Eerdere beschadigingen waren goed in kaart gebracht zodat er duidelijkheid was bij eventuele nieuwe schades.

Alles ging prima

Online de bestelbus gereserveerd voor een dagdeel. Ophalen en afleveren ging vlot en probleemloos. Prima bus Dus klus succesvol geklaard

Prima dagje verhuizen

Op de dag van het reserveren kreeg ik te horen wat de borg was en wat de de huur bedroeg. Bij de dag van het ophalen kreeg ik te horen dat er ook een eigen risico aan vast zat. Misschien wel beter om dit te horen bij het reserveren, ik werd er enig zins door overvallen. voor de rest prima service

Top bus en super vriendelijke Raymond!

Makkelijke reservering. Duidelijke bevestigingsmail. Nette bus, stond klaar op tijd, schoon, met de extra’s zoals besteld. Ook inleveren ging heel makkelijk. Dank je Raymond!

Geweldige service

Een heel klantvriendelijk bedrijf wat een geweldige service biedt!

Mooie bus, goed geregeld allemaal

Perfect zoals gewoonlijk

Last minute aanvraag maar perfect geregeld,

Vriendelijk snel en fijn met mij meegedacht

Bij de vestiging in leiden lukte het niet een vrachtwagen te huren. Ik kreeg een nette mail dat er wel in Leiderdorp 1 beschikbaar was. Ik hoefde hier niks voor te doen om hem in Leiderdorp te halen. Ik werd in de vestiging vriendelijk en snel geholpen. Zeer fijne ervaring ga zo door!

Prima en snelle service

Even een bedrijfsauto huren gaat hier makkelijk en ik hoef nooit lang te wachten.

Klantvriendelijk, professioneel en deskundig

Vanaf het eerste telefonisch contact tot en met het slotgesprek ben ik correct, klantvriendelijk en professioneel te woord gestaan door Raymond Zevenbergen. De auto was in goede staat.

Top service!

Vriendelijk personeel en altijd een top service =)

Van begin tot eind keurig geregeld

Duidelijke uitgifte met fotos en bij inname dezelfde procedure

mooie scone bus en aardige mensen

heel goed

Lijnbaan 12