Snelle service, makkelijke service, goede bus

Op zo een korte termijn een bus huren met vriendelijke en goede service. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Snel en prettig

Ik had een paar keer gewijzigd (qua locatie en soort bus) en dat ging allemaal heel soepel. Op de dag zelf netjes geholpen en keurig de sleutels overhandigd. Prima verhuisbus met laadklep en veel ruimte. Daarna weer in de avond ingeleverd en sleutel in de dropbox, maandag netjes gebeld en alles in orde. Rekening viel reuze mee, goedkoper dan andere aanbieders en zo super gereden die dag !!

• Medewerkers

Prima zaak, vriendelijke behulpzame mensen

Wordt altijd netjes te woord gestaan, goed geholpen en is nog nooit fout gegaan.

Perfect!

Mijn ervaring is zeer positief. Ze zijn erg behulpzaam en denken in oplossingen.

• Medewerkers

Prima service, prima bestelbus, redelijke prijs!

Prima service, prima bestelbus, redelijke prijs!

• Medewerkers

Goede service en handig bedrijf

Huren van een voertuig ging erg makkelijk via de duidelijke website. De service was goed, contact via de mail erg duidelijk en bij ophalen en inleveren ook bevestigingen in de mail. Bij het ophalen kreeg ik een duidelijke uitleg over de schade en kreeg ik in de mail een overzicht van de schade die al te vinden was.

Goede snelle service

Perfect geholpen, snelle service.

Vriendelijk en correct

Gastvrije ontvangst, prettige communicatie en alles vlot en duidelijk afgewerkt.

• Medewerkers

Snel vriendelijk en goed geholpen

Vriendelijke ontvangst snelle afhandeling prima auto en meegedacht toen bleek dat ik de auto iets langer nodig had. Kortom prima.

Klasse. PERFECT

Side is duidelijk. Vlot antwoord op mijn mail. Concurrerende prijzen. Vriendelijk personeel. Nette auto, goed onderhouden en schoon. Binnen een week restant borg terug op mijn rekening.

• Medewerkers

Naar behoren, alles was goed geregeld

Weinig op aan te merken. Het was druk, ondanks dat kon er toch een busje beschikbaar worden gevonden. Deze bleek zelfs twee uur eerder beschikbaar dan verwacht. Alles was in orde met de apparatuur e.d., de service was goed.

• Medewerkers

Snelle afhandeling en tevreden over de huur.

Goed geholpen, prijs is goed en duidelijk waar je de auto weer moet inleveren. De auto was schoon en verder geen opmerkingen.

• Medewerkers

Waardeloze service en onvriendelijk personeel!

Bij het terugbrengen van de bus was de prijs hoger als vooraf gezegd. Toen ik hier naar vroeg werd ik afgesnauwd door het zéér onvriendelijke personeel. De bus is 300 meter voor het verhuurbedrijf vol gegooid met diesel. Bij het bedrijf ging er ineens nog voor 5€ in, en de rede die ze gaven was dat de pomp anders afgesteld is. Dat is wel lekker makkelijk geld verdienen! Er lag een lijst met alle bussen die terug gebracht waren en ik was degene met het laagste bedrag op die lijst, dit terwijl de prijs voor een liter een stuk hoger lag dan bij een normale pomp. Belachelijk en weer zeer onvriendelijk te woord gestaan door de 2 personeelsleden, waar vooral de vrouw zeer kortaf en onprofessioneel reageerde. Aangezien ik geen keus had omdat ik anders mijn reservering niet terug gestort zou krijgen heb ik het met tegenzin betaald. De reservering is geannuleerd, maar nu 2 weken later heb ik dit bedrag nog steeds niet terug ontvangen van sloothaak. Ik heb contact gehad met het bedrijf en, wederom zeer kortaf en onvriendelijk, verwezen ze me naar mijn eigen bank. Echter is het zo dat het bedrijf, sloothaak, deze reservering moet terugstorten en dat de bank hier los van staat, enkel na 20 dagen pas. Ik kom hier absoluut niet meer terug, waardeloze service, onvriendelijk personeel en bussen die helemaal onder de deuken en krassen zitten!

• Medewerkers

Prima auto en makkelijk te regelen

Ik had de promo-auto, goedkoop en prima. Ophalen en retour brengen is ook simpel.

• Medewerkers

Zoals ik elke keer door Raymond Zevenbergen geholpen word....ronduit fantastisch

• Medewerkers

Zoals altijd, vriendelijk en behulpzaam personeel in leiderdorp

Vroeger huurde ik regelmatig een auto voor zakelijk gebruik. Tien jaar later is de service nog steeds perfect. Ik word hier altijd uitstekend geholpen. Het materiaal is in orde en ze doen niet moeilijk.

• Medewerkers

Fijn bedrijf om zaken mee tedoen

Gladjes, behulpzaam

• Medewerkers

Zeer goede service, goed materieel en lage prijzen

De afgelopen tweemaal een grote bestelbus gehuurd. Ik kreeg beide keer een redelijk nieuwe Mercedes mee, goedkoper dan bij de concurrent. Ik werd direct heel snel en kundig geholpen. Het terug brengen verliep heel snel en zonder problemen.

Uitstekende service!

Ik had een bus besteld op het allerlaatste moment. Dat was niet meer beschikbaar. Huurmij heeft toen een slag grotere bus aan mij verhuurd voor dezelfde prijs van de bus die niet meer beschikbaar was. Heel fijn dat ze met je meedenken. Bedankt voor de goede service

Een 10 goede service

Prima service van de medewerkers.

Probleemloze Autohuur

Vriendelijke service, makkelijk (telefonisch) reserveren. Scherpe prijs.

Professioneel, vriendelijk, attent.

Voor de verhuizing een wagen gehuurd, waarbij van te voren keurig alle schade was vastgelegd en schade die bij de eerste inspectie alsnog werd geconstateerd werd alsnog vastgelegd zodat deze niet op mij verhaalt kon worden. Na het inleveren moest ik even op mijn lift naar huis wachten, omdat het koud was werd mij aangeboden om binnen te wachten daar kreeg ik een kopje koffie aangeboden en praatte ik wat met de medewerkers. De borg werd netjes na het weekend overgeboekt zoals was verteld.

Snel, vriendelijk en betrouwbaar

Prettige dienstverlening, zeer tevreden.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Medewerkers

Goede service en een snelle afhandeling

werkelijk fantastische.....

donderdag 9 July ,net voor sluitingstijd een bus via de site gereserveerd voor de dag erna,3 minuten later via de telefoon een bevestiging van de receptie ontvangen. vrijdag 10 July ,10 voor 8 op de receptie,3 voor 8 reed ik weg met de bus. wel eens meer een auto voor 3 weken bij dit bedrijf gehuurd voor vakantie naar Spanje ,ook dit ging zonder enig slag of stoot. deze mensen zijn betrouwbaar en zijn er NIET op uit om zoveel mogelijk van je borg in te houden.........een aanrader dus.

Lijnbaan 12

2352 CK Leiderdorp