Volgens afspraak bestelwagen gehaald en keurige/nette afhandeling

Reserveren was zo geregeld en bevestiging hiervan kwam ook snel binnen. Prima bestelwagen. Ook de gereserveerde accessoires (steekwagen en 2-tal hondjes en verhuisdekens) waren reeds in de vrachtruimte aanwezig. Ook top dat het aftanken kon plaatsvinden op de afhaal locatie (Leiderdorp) en dat mogelijkheid er was dat het voor je geregeld kon worden.

• Medewerkers

prima geregeld zeker op het laatste moment

Had een busje nodig voor transport van enkele meubelstukken. op het allerlaatste moment hebben zij nog een busje geregeld. half puntje aftrek omdat bij het ophalen van het busje mij twee zaken niet verteld zijn, overigens kleine zaken.

• Medewerkers

Auto's en controle op krasjes zijn uitstekend! Communicatie is prettig en ontspannen.

Doordat mijn eigen auto het af heeft laten weten, heb ik een aantal keren een Renault Mégane Bose gehuurd en een Citroen C1 met hun reclame. De Renaults verbaasden mij: zowel de Benzine als Diesel auto's hadden sterke en heel stille motoren. En bij de C1 reed ik met een glimlach weg. Het is gewoon een heel leuk autootje. Een soort rugzak gevoel. De huurprijzen vind ik goed aansluiten en zeer acceptabel. Vooral gezien zij vrijwel nieuwe uitstekende auto's meegeven. Wat mij ook heel positief opviel, dat bij oplevering naar ieder putje en krasje gekeken werd en ook op hun 'Apple telefoon genoteerd. Heel nauwkeurig, om geen enkele discussie te krijgen. Al met al: een tevreden klant. :-).

Great Experience

Great experience 5⭐️

• Medewerkers

Prima service maar moet toch proberen

Een prima service 2 keer een bestelbusje gehuurd niet duur maar de 2de keer krijg je een busje mee die is best nieuw na prima maar was met uitgifte een beschadiging bij bestuurders-portier en daar was geen documentatie van opgemaakt dus gaan ze met inleveren toch nog proberen om de schuld in jou schoenen te gooien

Perfecte dienstverlening

Auto reserveren was online snel te regelen. De volgende dag de auto (Ford Transit) opgehaald. Prachtige auto, rijd goed en was erg schoon. Tevens heeft het filiaal in Leiderdorp splinternieuwe auto's die zij verhuren.

Positief

Met uitzondering van wat communicatie foutjes

• Medewerkers

staan altijd voor je klaar en service is prima

Prettig bedrijf om een auto bij te huren. Goede service en prettig personeel.

• Medewerkers

Geweldig geholpen. Duidelijke uitleg. Snelle communicatie per mail.

betrouwbaar adres

Goede service en dienstverlening. Klantvriendelijk en eerlijk. Heel duidelijke afspraken en geen verrassingen. Vertrouwd.

• Medewerkers

Vertrouwelijk en familiair en intiem

Als of je kind aan huis bent. Zo wordt je behandeld

Goede en vriendelijke service

Ik werd goed geïnformeerd, de was vriendelijk en achteraf ben ik nog even gebeld omtrent een mailtje. Uitstekende dienstverlening!

Voldoende

Eigenlijk wel goed alleen jammer als je zelf de tank echt helemaal vol aflevert er toch nog 2,4 liter diesel bij getankt zou zijn volgens de afrekening.

Fijn .... ging goed

Goed geduldig en duidelijk .... werd mij de nodige uitleg gegeven over gebruik hybride auto .... toen ik erom vroeg goede ervaring ik kom graag weer auto bij jullie huren ... als ik auto nodig heb Toppie Dank jullie hartelijk voor jullie inzet ! Els

• Medewerkers

Schone auto's, vriendelijke en behulpzaam personeel, scherpe prijs.

Perfect geholpen. kom zeker terug.

Goed geregeld en duidelijk

- Makkelijk reserveren. - Vriendelijk - Behulpzaam - Snelle service bij het ophalen en terug brengen.

• Medewerkers

Ruitenwissers functioneerden niet naar behoren

Het regen de en de ruitenwissers aan de bestuurders kant, veegden de ruit niet droog, dikke strepen en vette natte plekken, dit had echt eerder kunnen worden opgemerkt

• Medewerkers

betaalbare auto en een goede service

We hebben niet veel goedkopere opties gevonden waar je nog steeds een goede auto kreeg en waar je onder de 21 voor kon zijn. het was erg fijn dat we na sluitingsuren nog de auto konden afleveren en de sleutel in de kluis konden doen. ook was het fijn dat we de auto niet nog hoefden af te tanken. al met al erg makkelijk en snel. geen onverwachte kosten achteraf en alles was goed voorbesproken.

Ontzettend goed

Erg vriendelijk personeel, een schone nieuwe bus meegekregen. Alles verliep vlekkeloos! Erg fijn!

• Medewerkers

Altijd goede service en vriendelijk personeel,ook in filiaal Leiden!!

prima , adequate service

• Medewerkers

Voor de 3e of 4e keer naar huurmij geweest. Degene voor me was niet op tijd terug maar ze regelden snel een vervangend vervoertje dat ik wel naar mijn afspraak kon. In Leiden staan er nog weleens rijen maar in Leiderdorp niet dus als je haast hebt ga daarheen.

• Medewerkers

Fijne dienstverlening, aardige mensen, helder.

Fijn en kordaat.

• Medewerkers

Goede service, aardige medewerkers.

• Medewerkers

Vriendelijk personeel en schappelijke prijzen

Personeel was vriendelijk, behulpzaam en attent. Het gaf een fijn gevoel en ik raad iedereen om met dit bedrijf zaken te doen.

Lijnbaan 12

2352 CK Leiderdorp