Vlot en netjes
Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens de reparatie. Prima voorzien van koffie oid en de krant.
Ondanks dat ik schrok van de enorme prijsstijging blijft personeel altijd vriendelijk en vakkundig.
Ik kon wachten op mijn apk binnen een uur was het klaar en werd ik al gebeld.
Goed meedenken van vriendelijk personeel inzake onderhoudsbeurt en deze ook snel en goed uitgevoerd
Telefonisch werd goedkeuring gevraagd voor vervanging van het koppelingspedaalrubber. Dat was ook zonder toestemming te vragen wel goed geweest, maar niettemin heel attent. Geldt tevens voor het (ongevraagd) schoonmaken van het interieur en wassen van de auto. Wat mij wel enigszins stoort is dat er wordt 'aangedrongen' om bij het invullen van een (eventuele) enquete minimaal te gaan voor een 8 vandaar en 8 anders was het een 9 geworden!
Afspraken worden nagekomen goede en duidelijke communicatie, geen verassing m.b.t. de rekening
In november bij STERN een zoe gekocht tweedehands. Nu (maart) was er af en toe een ratelend geluid te horen uit het ventilatie systeem. Na een telefoontje kon ik dezelfde dag terecht, 2 beukenootjes waren bij een ventilator terecht gekomen, was toch wel even werk om ze eruit te kunnen halen. Het probleem is onder de garantie opgelost. Dank hiervoor!
Perfect geholpen
APK keuring, auto in ochtend gebracht, rond middaguur melding ontvangen dat alles okay is en auto weer opgehaald. Vriendelijke goede ontvangst, prima afspraak.
super
Zorgvuldig, klant staat voorop
Prima dienstverlening
Prima communicatie vooraf: - bijtijds e-mail m.b.t. de te plannen onderhoudsbeurt; - e-mail m.b.t. het aflopen van de garantieperiode (evt. problemen dus op tijd aankaarten); - het maken van de afspraak voor de onderhoudsbeurt. Op de dag van de onderhoudsbeurt: - uitstekende ontvangst door de servicemedewerkster; - heldere uitleg van de te verrichten werkzaamheden; - telefoontje van de servicemedewerker over de staat van de auto: geen problemen tegengekomen m.u.v. de ruitenwisserbladen die vervangen zouden moeten worden. Ophalen van de auto aan het eind van de middag: - uitleg van de verrichte werkzaamheden; - ruitenwisserbladen vervangen blijkt deze periode gratis te zijn ('cadeautje van de zaak'....); - uitstekende hulp bij het terugzetten van de krik van de auto (iets wat mijzelf enkele weken geleden niet gelukt was....) Al met al: uitstekende afhandeling van de onderhoudsbeurt!!
Auto ingeleverd voor na-winterbeurt, binnen en buiten schoonmalen en onderkant ook. Het zou ong anderhalf uur duren. Binnen t uur was de auto “ klaar”. Helaas was deze zowel aan de buiten als de binnenkant echt niet schoon. Zeepresten overal, stukken overgeslagen. Binnen lag nog nog overal stof en zand. Een heel groot verschil met de autowasserette kare4krz waar ik m normaal naar toe breng. Erg jammer dit. Nadat ik geklaagd had werd t wel opgelost.
Goede afspraken en afwerking onderhoud
Vooraf ben ik benaderd door de centrale klantenservice ivm de afloop van mijn garantie. De opgegeven prijs voor de onderhoudsbeurt verschilde ruim met de vaststaande prijs die ik moest betalen bij het filiaal aan de Europalaan te Eindhoven. Dit heb ik besproken en het werd door Patrick Jonker, serviceadviseur, naar volle tevredenheid opgelost. Afgesproken is dat ik bij een volgende onderhoudsbeurt rechtstreeks contact opneem met het filiaal in Eindhoven
Geen verdere opmerkingen, gewoon goed.
wij hebben pas een nieuwe Captur plug en hybride gekocht maar ervaren veel software problemen na 2200 km is hij al 4x terug geweest telkens met een andere melding wel moet ik zeggen dat ze er alles aan doen om dit op te lossen ze staan meteen klaar en ze doen er ook alles aan onze bijzondere dank gaat ook uit naar Mark de monteur die er alles aan doet om hem weer goed te krijgen en dat wij zonder problemen kunnen rijden
Service and people are great and reasonable in price, appointment made quickly. I have one tiny improvement suggestion: please set the lights of the car back to the same position as it was originally. Especially setting to "auto" means the driver will not check for the lights - and may be going to drive w/o lights at night after the service.
Probleem was snel gevonden (defecte electronische module ruitbediening). Nieuwe moest besteld worden maar reparatie kon al 2 dagen later. Uiteindelijke kosten waren wel hoger dan bij eerste bezoek was begroot.
Er was een clignoteur stuk van het spatbord. Er is een nieuwe besteld en meteen vervangen. Dit viel nog onder de garantie.
Weer super goed geholpen.
GOEDE SERVICE
Goed
Europalaan 2
5623 LJ Eindhoven
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.