Filters

10

Top service

Vlot en netjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Andere reden
10

Wederom prima!

Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens de reparatie. Prima voorzien van koffie oid en de krant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
8

Vriendelijk en vakkundig

Ondanks dat ik schrok van de enorme prijsstijging blijft personeel altijd vriendelijk en vakkundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Andere reden
10

Snel vriendelijk professioneel

Ik kon wachten op mijn apk binnen een uur was het klaar en werd ik al gebeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Uitstekend

Goed meedenken van vriendelijk personeel inzake onderhoudsbeurt en deze ook snel en goed uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Vriendelijk en attent

Telefonisch werd goedkeuring gevraagd voor vervanging van het koppelingspedaalrubber. Dat was ook zonder toestemming te vragen wel goed geweest, maar niettemin heel attent. Geldt tevens voor het (ongevraagd) schoonmaken van het interieur en wassen van de auto. Wat mij wel enigszins stoort is dat er wordt 'aangedrongen' om bij het invullen van een (eventuele) enquete minimaal te gaan voor een 8 vandaar en 8 anders was het een 9 geworden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Geweldig goede service, goede communicatie naar de klant

Afspraken worden nagekomen goede en duidelijke communicatie, geen verassing m.b.t. de rekening

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Erg tevreden

In november bij STERN een zoe gekocht tweedehands. Nu (maart) was er af en toe een ratelend geluid te horen uit het ventilatie systeem. Na een telefoontje kon ik dezelfde dag terecht, 2 beukenootjes waren bij een ventilator terecht gekomen, was toch wel even werk om ze eruit te kunnen halen. Het probleem is onder de garantie opgelost. Dank hiervoor!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

Erg plezierig geholpen

Perfect geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Ja
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

snel afspraak gemaakt en bevestiging gekregen.

APK keuring, auto in ochtend gebracht, rond middaguur melding ontvangen dat alles okay is en auto weer opgehaald. Vriendelijke goede ontvangst, prima afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goed geholpen afspraak is afspraak

super

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Top

Zorgvuldig, klant staat voorop

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Alles plezierig en correct

Prima dienstverlening

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Andere reden
10

100 % tevreden

Prima communicatie vooraf: - bijtijds e-mail m.b.t. de te plannen onderhoudsbeurt; - e-mail m.b.t. het aflopen van de garantieperiode (evt. problemen dus op tijd aankaarten); - het maken van de afspraak voor de onderhoudsbeurt. Op de dag van de onderhoudsbeurt: - uitstekende ontvangst door de servicemedewerkster; - heldere uitleg van de te verrichten werkzaamheden; - telefoontje van de servicemedewerker over de staat van de auto: geen problemen tegengekomen m.u.v. de ruitenwisserbladen die vervangen zouden moeten worden. Ophalen van de auto aan het eind van de middag: - uitleg van de verrichte werkzaamheden; - ruitenwisserbladen vervangen blijkt deze periode gratis te zijn ('cadeautje van de zaak'....); - uitstekende hulp bij het terugzetten van de krik van de auto (iets wat mijzelf enkele weken geleden niet gelukt was....) Al met al: uitstekende afhandeling van de onderhoudsbeurt!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee, geen vragen
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
5

Niet zorgvuldig genoeg

Auto ingeleverd voor na-winterbeurt, binnen en buiten schoonmalen en onderkant ook. Het zou ong anderhalf uur duren. Binnen t uur was de auto “ klaar”. Helaas was deze zowel aan de buiten als de binnenkant echt niet schoon. Zeepresten overal, stukken overgeslagen. Binnen lag nog nog overal stof en zand. Een heel groot verschil met de autowasserette kare4krz waar ik m normaal naar toe breng. Erg jammer dit. Nadat ik geklaagd had werd t wel opgelost.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Andere reden
10

Uitstekende service

Goede afspraken en afwerking onderhoud

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

100% tevreden

Vooraf ben ik benaderd door de centrale klantenservice ivm de afloop van mijn garantie. De opgegeven prijs voor de onderhoudsbeurt verschilde ruim met de vaststaande prijs die ik moest betalen bij het filiaal aan de Europalaan te Eindhoven. Dit heb ik besproken en het werd door Patrick Jonker, serviceadviseur, naar volle tevredenheid opgelost. Afgesproken is dat ik bij een volgende onderhoudsbeurt rechtstreeks contact opneem met het filiaal in Eindhoven

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Geen
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Zoals het hoort te zijn

Geen verdere opmerkingen, gewoon goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

je word goed en snel geholpen

wij hebben pas een nieuwe Captur plug en hybride gekocht maar ervaren veel software problemen na 2200 km is hij al 4x terug geweest telkens met een andere melding wel moet ik zeggen dat ze er alles aan doen om dit op te lossen ze staan meteen klaar en ze doen er ook alles aan onze bijzondere dank gaat ook uit naar Mark de monteur die er alles aan doet om hem weer goed te krijgen en dat wij zonder problemen kunnen rijden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? hopelijk zijn wij nu klaar met de problemen anders moet er toch eens gedacht worden aan een nieuwe auto zodat wij niet iedere week in de garage staan is ook niet prettig voor het personeel wat erg zijn best doet
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Ja
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
9

very good

Service and people are great and reasonable in price, appointment made quickly. I have one tiny improvement suggestion: please set the lights of the car back to the same position as it was originally. Especially setting to "auto" means the driver will not check for the lights - and may be going to drive w/o lights at night after the service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Duidelijke diagnose. Snelle reparatieafspraak.

Probleem was snel gevonden (defecte electronische module ruitbediening). Nieuwe moest besteld worden maar reparatie kon al 2 dagen later. Uiteindelijke kosten waren wel hoger dan bij eerste bezoek was begroot.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
9

Probleem snel verholpen

Er was een clignoteur stuk van het spatbord. Er is een nieuwe besteld en meteen vervangen. Dit viel nog onder de garantie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee, geen vragen
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
9

Weer super goed geholpen

Weer super goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

TOP

GOEDE SERVICE

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? NEE
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.