Filters

10

weer geweldig zoals altijd prima geholpen bij Stern Eindhoven.

Ik ben met mijn auto voor een beurt geweest omdat de auto alweer 2 jaar oud was. En zowel bij het brengen als bij het ophalen van de auto hele goede informatie gekregen wat betreft de kosten en goede info wat betreft de auto door Carlo die dat altijd voortreffelijk doet. Ik wil niet alleen Carlo een groot compliment geven maar ook de rest van het team van de werkplaats. Dus de service was weer super en dat dan je auto ook nog is gewassen,dat is top. Dus Stern Eindhoven een dikke 10 voor jullie!

  • Aanbevelen? Ja
8

Gratis zomer check geeft gerust idee voor zomer vakantie

Controle door een expert voor de zomer vakantie is een rust gevend gevoel. Preventief onderhoud werd goed opgepakt en meegedacht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gastvrij en klantgericht

Positief, snelle reactie en reparatie. Toen reparatie minder aan tijd koste werd dat ook in factuur zichtbaar. Erg goede service

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed geholpen!

Vind het alleen jammer, dat een euvel wat een bekend iets is, niet gewoon aangepast wordt zonder betaling door de klant! Kijk, ik vind het echt niet erg om te betalen voor dingen waar ik zelf wat aan kan doen, maar iets wat veelvuldig (woorden van medewerker) voorkomt, een bekend probleem, zou kosteloos gerepareerd moeten worden! Verder prima geholpen zoals altijd! Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
4

niet zo geweldig !!

gevraagd om de meldingen uit de boordcomputer ter verwijderen op geschreven en wat blijkt ?? niet gedaan waarom word het überhaupt op geschreven op de week bon als er toch niks mee gedaan word tja dan vraag je je af wat ze wel gedaan hebben bij de GRATIS beurt ? dus mijn ervaring met stern is niet goed nee !!

  • Aanbevelen? Ja
10

fijn en vriendelijk behandeld

netjes geholpen en goed uit gelegd wat er gedaan is aan de auto en netjes gebeld of het goed was om andere dingen uit te voeren die niet bij de beurt zaten

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service, vriendelijk personeel

Enigzins sceptisch moest ik naar de dealer terug met mijn pas drie weken geleden gekochte occasion. Oorzaak was in 1e instantie een foutieve melding over de bandenspanning. Na controle bleek er toch een miniem klein gaatje in een band te zitten. Dit is naar mijn volle tevredenheid gerepareerd. Vervolgens merkte ik dat de start and go functie niet werkt, hij blijft aangeven: optimaliseren accu. Navraag bij de dealer leert, dat dit normaal zou zijn!? Twee dagen later merkte ik dat o.a. de dagteller (die ik na elke tankbeurt op nul zet) automatisch gereset was. Ook miste ik plots twee items op mijn dashboard: de dagteller links boven en het kompas rechts boven. Er is dus, tot mijn grote schrik, inderdaad iets mis met de software. Aanstaande donderdag staat er dus weer een afspraak gepland bij de dealer om de software te updaten. Ik hoop echt dat dit de oplossing is, want het scepticisme begint toch weer te knagen. Maar tot nu toe erg tevreden over de service en vriendelijkheid.

  • Aanbevelen? Ja
9

vriendelijk en deskundig

Heldere uitleg wat er was gedaan en de checklist geeft inzicht in de gecontroleerde onderdelen

  • Aanbevelen? Ja
10

Weer helemaal blij

Ik had een opknapper gekocht die helemaal in orde is gebracht en omdat ik m'n voet gebroken heb werd hij ook nog aan de voordeur afgeleverd. Jongens, geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service

afspraken kloppen, nette bediening geen opmerkingen

  • Aanbevelen? Nee
7

Doen wat ze moeten doen

Het standaard werk wordt prima uitgevoerd. Wat meer speciale verzoeken landen niet direct en worden niet of met zeer veel moeite opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

Een luisterend oor en gode beoordeling van de klachten. Ook al waren de gevolgen voor de garage en Renault groot zijn deze perfect opeglost!

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijn bedrijf

goede behandeling zowel bij de verkoop en de werkplaats. mijn Duster had weinig kilometers gereden en werd gezegd dat hij geen complete onder houdsbeurt nodig had maar kon volstaan met de olie te verversen . denken met je mee. Geen onnodige kosten.

  • Aanbevelen? Ja
9

Klant is koning

Een terugkerende "hapering" aan de ramen bracht mij verschillende keren bij Stern in Eindhoven. Het begrip voor mijn reactie en de wil om de auto zo snel mogelijk in orde te brengen haalde alle wind uit de zeilen. Dat de betreffende onderdelen even op zich lieten wachten, lag niet aan de garage.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Uitstekende service. Een onderdeel moest vervangen worden. Het onderdeel moest besteld worden. Het werd de volgende dag meteen vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

betrouwbaar

alles wordt van tevoren netjes besproken. Geen nare verrassingen / onverwachte kosten.

  • Aanbevelen? Ja
10

primadeluxe

Op afgesproken tijd meteen aan de beurt. Duur was circa 1,5 uur conform verwachting. Prijs was zeer redelijk (B-beurt)

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Ervaring goed Alleen jammer dat een kapotte accu van een auto die nog onder de BOVAG garantie valt ,niet vergoed wordt. Wel best gedaan om wat van het bedrag af te krijgen bij de dealer waar de auto gekocht was.(Stern Tilburg)

  • Aanbevelen? Ja
8

Persoonlijke aandacht

Tijdens de onderhoudsbeurt van mijn auto heb ik gewacht onder het genot van een bakkie thee. Ik ben echt Atechnisch en ze staan altijd klaar om me te helpen. Geweldig toch.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed geholpen , service was super.

Goed en snel gehopen Gratis fiets gebruik. Vriendelijk en jovial personeel,die op verzoek ook even naar extra dingen hebben gekeken. De prijsopgave voor reparaties on de toekomst gedaan . Gewoon super!

  • Aanbevelen? Ja
1

Call centrum klant onvriendelijke

Het centrale call centrum heeft geen toegevoegde waarde en is klant-onvriendelijk. Als je bet naar mijn Renault garage dan kom ik altijd uit op de centrale call centrum. Dit lijkt handig voor jullie maar is dat niet voor de klant! Zal wel een kostenbesparing zijn voor jullie maar is hoogst irritant. De telefonist is een doorgeefluik zonder kennis en geen klantengevoel. Toen ik daar van de week iets van zei met de vraag om dit met de leidinggevende te bespreke en de vraag of ik teruggebeld kon worden, werd als reactie de verbinding verbroken. Dit is niet de manier waarop zaken gedaan moeten worden met klanten die een waardevol producten kopen, € 25K of meer. Ik wens graag een reactie. 06 53 678 318

  • Aanbevelen? Nee
10

Toppie!

Klantgerichte en vriendelijke service met een goede prijs kwaliteit verhouding!

  • Aanbevelen? Ja
5

Balend

3x Onroute laten komen en wetende dat de accu stuk is Uiteindelijk maandag bij de garage stern een nieuwe accu laten plaatsen Weet niet hoe de samenwerking tussen jullie is maar kost mij veel tijd zo

  • Aanbevelen? Nee
10

Top

Top bedrijf

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.