Filters

10

Aardige mensen en goede service!

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg N.v.t.
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Ontzettend goed

Sinds 2013 kom ik al bij deze dealer voor onderhoud van mijn daar aangekochte Renault. De medewerkers van de receptie bij werkplaats zijn zeer vriendelijk en bekwaam. Één medewerker, Carlo, steekt er met kop en schouders bovenuit. Met het maken van een afspraak voor onderhoud denkt hij mee omdat ik niet zoveel kilometers maak met de auto. Hij overlegt altijd en indien nodig belt hij zoals afgesproken altijd terug. Voor Stern echt een aanwinst! Hij is vriendelijk, klantgericht, kundig en neemt opmerkingen over de auto van de klant zeer serieus. Het callcenter van Stern om een afspraak te maken is waardeloos, maar door verkoper auto rechtstreeks nummer gekregen van de receptie om Carlo te bellen voor afspraken te maken, geweldig. In afgelopen voorjaar pech met accu, Carlo gebeld met advies Renault Hulp te bellen ( heb Renault pasje). Gedaan, hulp snel ter plaatse, door naar de dealer met medewerker die voor mij bleef rijden (stel dat auto afsloeg), en in overleg met Carlo besloten welke nieuwe accu te plaatsen. Topservice door Carlo.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Good

The service was good. I was expecting the car to be cleaned from inside also, but that was not the case.

  • Would you recommend us? Yes
  • no
  • No
  • N/A
9

Snel geholpen, duidelijke afspraken

Snel geholpen, duidelijke afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Heel goed

Ben netjes samen met de planning tot een afspraak gekomen die ons beide schikte. Netjes op tijd ontvangen op de receptie werkplaats en werd er aan mijn auto begonnen. Werd gewaarschuwd dat mijn auto klaar was omdat ik erop wachtte Er werd correct uitgelegd wat er aan gebeurd is en de punten van de checklijst doorgenomen. Al met al zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Ja
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

uitstekend, zoals altijd

Zo hoort het te zijn bij een garage.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

professioneel

Prima geholpen. De garage die normaal het onderhoud aan mijn Espace doet, kon het euvel niet vinden. De medewerker die mij als eerste telefonisch te woord stond was eveneens een fervent oude Espace-rijder en had een soortgelijk probleem waar mijn Espace mee kampte eerder zelf gehad. Nadat de diagnose is gesteld, een keurige offerte gekregen en opdracht tot reparatie gegeven. Voor nu geen problemen meer met de auto en voor minder dan E 1.000 hoop ik weer te beschikken over een Espace waar ik nog lang plezier van kan hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

Gewoon goed

Het was de eerste keer dat ik met mijn auto in de werkplaats ben geweest. En de eerste indruk was meteen goed . Netjes behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Andere reden
10

vriendelijke bejegening, snelle reparatie, goede afstemming.

zie hiervoor

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Goede service

Snelle en goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Zoals altijd topservice

Zoals altijd netjes en vakkundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
4

Unexpected

Dear Sir/Madam, After having my car for regular maintenance, here are the problems I am encountering: 1- Major: I already asked to check my radio system because it wasn't working, but now nothing in the console is working! Even I cannot proceed with the password screen :-( 2- Minor: I think I was charged for cleaning of the car both inside and outside. If it is true, then I must say it was a very poor job inside. I have already taken some photos where clearly shows almost not cleaning for the back seats. I thought attending your center I pay more but get a good quality. Looking forward to hearing from you. Best regards, Hani

  • Would you recommend us? No
  • how can I resolve my console issue now?
  • Yes
  • N/A
8

Goed

Ik word goed geholpen en altijd vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf onderdelen en/of accessoires
1

Niet klantvriendelijk

Ik heb 1 juni gebeld voor advies over mijn auto, wat voor beurt deze nodig heeft aan de hand van kilometerstand. De persoon aan de lijn kon me niet helpen en doorverbinden lukte niet maar ik zou worden teruggebeld. NIETS meer van ze gehoord en dat is niet de eerste keer. Inmiddels een andere garage gevonden waar wel aandacht aan je wordt geschonken en waar je je geen nummer voelt. Daarnaast merk ik dat ze mijn Google review meteen verwijderen omdat deze negatief is. Zo kan ik de sterren ook hoog houden... Slechte zaak ! Mark

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Goede betrouwbare service met heldere communicatie

Goede betrouwbare service met heldere communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
5

Jammer

Bij Stern voor de tweede maal een occasion gekocht Een jaar na aanschaf komt op de achterklep spontaan de lak los. Mitsubishi geeft vijf jaar lak garantie en geeft niet thuis. Stern helaas ook niet, de verkoper vond dat de auto met garantie is verkocht en dat die nu voorbij is. Pas na een voorstel van mijzelf komt er een regeling op tafel en kan de schade hersteld worden. Voor een aankoopbedrag van 13000 euro mag ik mijns inziens wel iets meer service en inzet verwachten. Heel sympathiek is het allemaal niet en het staat haaks op de ervaringen die ik eerder met Stern had en waardoor ik vorig besloot nog een auto bij Stern te kopen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg N.v.t.
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
5

Onderhoud goed maar telefoontje erna heel slecht

Onze auto weg voor een tweede beurt. Mijn man wacht bij de vestiging. Auto was klaar mijn man kreeg vriendelijke uitleg en liep weg. Ik word gebeld met de mededeling dat mijn man is weggelopen zonder te betalen of hij een dief was dat gevoel kreeg ik. Ik zei het is een leaseauto. Van welk bedrijf vroeg de man. Ik zei van Stern. Oh dan zoek ik het wel uit want dat zou het verklaren en zonder excuses of uitleg gesprek beeindigd. Ik heb daarna teruggebeld om uitleg en excuus. Die heb ik daarna wel gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

De service en deskundigheid maken het goed !

Helaas al veel vervangen aan mijn nieuwe Zoe ZE50 R135 intens ! Niet prettig, en valt voor een nieuwe auto tegen. Gelukkig een erg goede service en goede deskundigheid...dat maakt het dan weer stukken goed. Ik hoop dat de problemen nu dus over zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nu even niet, twijfel nog beetje aan de scherpte v/jh beeld v/d achteruitrijcamera die vervangen is, kijk het even aan.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

Goed geholpen

Goede en vriendelijke service. Ze hebben vlug tussendoor een kleine reparatie aan mijn auto gedaan zonder dat ik een afspraak had.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

tevreden

wij zijn erg tevreden over Stern Eindhoven. Vriendelijk personeel, behulpzaam, goed geinformeerd, meedenkend. Sinds 2013 vaste klant en erg tevreden. Minpunt Stern landelijk: Je krijgt een landelijke klantenservice aan de lijn als je probeert Stern Eindhoven te bellen die dan weer gaan bellen met Eindhoven voor een antwoord. Zo niet fijn! Overbodig wat ons betreft! Tip: leenfietsen die bij de tijd zijn. Met versnellingen bijvoorbeeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
8

goed

ik werd goed ontvangen en te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Zeer accuraat geholpen

Ik werdt zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Prima werk.

Behalve waar ik voor kwam ook meteen geholpen met een voorportier die heel erg kraakte. Klacht bekeken en beoordeelt. Bleek eenvoudig op te lossen door aandraaien van een paar bouten. Ook nog gratis opgelost! Erg tevreden klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

prima service

auto gewassen: boven verwachting.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede apk beurt

ik was hier voor de eerste keer en alles is weer bijgevuld en de auto is zelfs gewassen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg N.v.t.
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.