Ik constateerde een schroef in mijn band. Daarvoor het schadenummer gebeld en binnen 45min kwam een monteur van een bedrijf uit Weert. Die constateerde al snel dat een prop in de band niet kon en dat de auto opgehaald moest worden. Daarvoor belde hij met een collega en er zou iemand gestuurd worden om de auto op te halen. De monteur vroeg wanneer ik de auto nodig had. Morgenochtend om 10:30 zei ik en na een belletje met een collega zou de auto 10:30 de volgende dag terug gebracht worden. Na een uur werd de auto opgehaald door een iemand van een ander bedrijf uit Valkenswaard. Betreffende man vroeg waar de auto in onderhoud was. Omdat het een nieuwe auto is (6maanden), is hij nog niet voor een beurt o.i.d. weg geweest. Ik vertelde dat er iemand geweest is van het bedrijf in Weert en dat ik met hen afspraken had voor het terugbrengen van de auto. De volgende dag was de auto om 10:30 niet terug. Heb een afspraak moeten verzetten voor mijn werk en gebeld met het bedrijf in Weert. Daar vertelde ze mij dat de auto daar helemaal niet stond. Hij stond wel op de planning i.v.m. de afspraak die de vorige dag gemaakt was. Vanaf dat moment heb ik het spelletje zoek mijn auto moeten spelen. Uiteindelijk bleek hij elders in Valkenswaard te staan. Begin van de middag kreeg ik een telefoontje van de monteur. Die vertelde dat de kosten voor de band rond de 230 euro waren. Ik had eerder daarvoor contact gehad met RCI en die zeiden dat de monteur de factuur moest opsturen naar de verzekering en dat ze het dan zouden regelen met het eigen risico. Ik heb toen meerdere telefoontjes moeten plegen tussen verschillende partijen om het opsturen van de factuur mogelijk te maken Er zijn nog meer dingen die helemaal goed gegaan, maar die zal ik u besparen. Nu neem ik aan dat dit niet de normale gang van zaken is mbt het wisselen van een band, maar heb verschillende afspraken moeten afzeggen en ben bijna anderhalf uur bezig geweest met verschillende telefoontjes. Dus echt tevreden ben ik niet.
Een geweldige service,haretelijk dank Stern,
Stern Valkenswaard is een fijn bedrijf die zorgt voor goede service en kwaliteit. Tevens duidelijke uitleg over wat er gaat gebeuren en wat het gaat kosten. Ik zou zeggen echt een aanrader! Mvg Stanley.
Prima
Prettige ontvangst door de verkoper (Ad Straver) Niet opdringerig maar wel doelbewust, goede verkoper.
Heel vriendelijk en professioneel. Kwaliteit gegarandeerd. Met de leenfiets terug naar huis en meteen 30 km gefietst! Fantastisch.
Goede garage met goede service en vakmanschap
Vooropgesteld... auto prima onderhouden, zoals gebruikelijk. De receptiemedewerker groette niet bij binnenkomst en deed geen enkele moeite me überhaupt te woord te staan. Jammer!
Stern Valkenswaard= deskundig en prima service.
Prima service. Plezierige ervaring.
Zeer goed geholpen, ben echt tevreden
goede uitleg wat ze doen en als iets bezonderis bellen ze m te overleggen
Tevreden over onderhoud en auto was volledig door de wasstraat gegaan en uitgestofzuigd als extra service
Ik ben goed geholpen alles volgens afspraak
Mijn auto voor een ontwinterbeurt gebracht naar de werkplaats. Werd aangeboden Complete conditiecheck op 32 punten; Grondig ontpekelen van onderzijde auto, wielkasten, scharnierkolommen en velgen Reiniging van in- en exterieur Voorruit op steenslag controleren Inspectie en schoonmaken motorruimte Accu conditie Vloeistof controle, inclusief bijvullen Banden voorzien van bandenzwart Optioneel: bandenwissel met 15% korting Image Ook in tijden waarin u minder kilometers rijdt is het van belang dat u goed voor uw auto zorgt. Voor € 74,95 voeren wij de ontwinterbeurt voor u uit en ontvangt u van ons een complete checklist voor in uw onderhoudsboekje.! Af te rekenen bedrag werd verhoogd met 21% btw, velgen goed gereinigd, scharnieren ingevet, vuil wat er rond zat bleef zitten, reiniging interieur alleen de matjes gestofzuigd bij de voorste stoelen, exterieur zelfs ramen en spiegels waren nog vies, je zag waar de ruitenwissers over de ramen waren gegaan, rest van de buitenkant maar de helft van het dak zuiver, banden wel zwart. Kreeg de opmerking dat ik voor het vullen van de ruitensproeier vloeistof niets hoefde te betalen, was speciaal voor mij gratis! Voel me opgelicht, twijfel of ik de rest van periodieke beurten nog wel daar laat doen. Ik kan natuurlijk niet zien als leek of alles wat ze opschrijven wel gedaan is. Daarom geen vertrouwen meer in dit bedrijf.
Ondanks dat ik al een paar keer heb aangegeven dat bij het starten het grote display pas na een paar minuten aan gaat is deze klacht niet verholpen. Ik snap dit een moeilijk op te lossen probleem is maar dit moet wel worden opgelost.
goede service
Ondanks tegenvaller bij onderhoud ben ik steeds keurig van te voren op de hoogte gebracht van de reparatie Heel goed gevoel hierover
Netjes, super super super!!!! Gekloot met mn auto, stern heeft alles van a tot z super netjes geregeld voor mij, ook een foutje wat ik met sleepdienst per ongeluk had gedaan, geen gemaar of gezeik, komt in orde en eerlijk is eerlijk dat komt in orde hebbe ze meer dan dat in orde gemaakt, na 1 dag kon ik mn tuut tuut alweer gemaakt en al en zelfs vallend onder de garantie weer op halen, beste keus ooit om daar mijn auto te kopen, zou het zo weer doen.... klasse!!!!
Erg tevreden.
Goede Service
de kwaliteit kan ik niet beoordelen maar de klantvriendelijkheid is PERFECT
Deed volkomen aan de verwachting.
geen opmerkingen
Goed contact over kosten en advies. Alles top gemaakt
De Vest 52 A
5555 XP Valkenswaard
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.