Gewoon in 1 zin een dikke 10 voor alles.
Maken duidelijke afspraken en denken mee. Bellen vantevoren als er iets aparts is en overleggen en adviseren dan voor de beste oplossing. Leggen duidelijk uit aan de hand van de nota wat er is gedaan en vervolgens is de auto ook nog als service door de wasstraat gegaan.
Ruim twintig jaar ben ik klant van Renaultgarage eerst in Uden daarna in Veghel, en nog steeds, ben ik zeer tevreden, En ook nu weer, laat Renault zien, dat verandering van naam en team de klantvriendelijkheid, die altijd groot was, altijd gebleven is, ook u weer. Heel veel waarde hecht ik aan de eerlijkheid waar mee advies wordt gegeven., Dit geeft vertrouwen.
Hele vriendelijke medewerkers. Goede service verleent.
Vriendelijk personeel, goede service.
Snel correct
Zie boven
Op tijd weer gereed in goede entourage , lekkere koffie tijdens wachten en auto gewassen.
Was hele goede service kan stern Veghel aan iedereen aanbevelen.
Mijne Heren, Op 2 februari j.l. meld ik bij een onderhoudsbeurt dat de handsfree belfunctie niet goed werkt. Op 8 februari heb ik een afspraak met de garage en ik krijg een leen-auto toegezegd, maar ik moet die afspraak afzeggen. Op 17 februari maak ik een nieuwe afspraak, maar er wordt nogal moeilijk gedaan over een leen-auto. Ik word teruggebeld en men zegt: Op de eerste plaats heb je die auto niet bij ons gekocht en op de tweede plaats is die auto van 2018, dus heb je geen garantie meer. Ik ben op dat moment not amused. Men heeft kennelijk niet in het computersysteem gekeken, want ik heb 2 jaar garantie bijgekocht, toen we onze auto bij een familie-lid in Zutphen kochten. Er wordt vervolgens een nieuwe afspraak gemaakt voor 23 februari. Alles is nagekeken, volgens de medewerker, maar jouw telefoon is verouderd. Helaas neemt men niet de moeite om even mee naar buiten te lopen om dit in de auto te kontroleren. Gelukkig is deze constatering onjuist, want handsfree-bel functioneert. Vervolgens is er zonder overleg de naam van Segerink & Wolbers van mijn kentekenplaat vervangen voor die van Stern. Ik heb altijd gedacht dat de garantie van onze auto Renault-garantie is en dat ik me kan wenden tot elke Renault-dealer?!? Met vriendelijke groeten, Frans van de Werken
Onze auto gebracht voor een ontwinterbeurt. Kon erop blijven wachten zelfs. Kreeg 'm daarna helemaal goed nagekeken en als nieuw (in- en exterieur etc. grondig gereinigd) weer mee. Een aanrader !
Zie hierboven
Prima geholpen en geïnformeerd met de te verrichten acties. Ook prijs vooraf doorgegeven.
In de ochtend gebeld dat er een stop lampje in mijn auto begon te branden, waarna ik meteen kon komen en binnen een uur weer kon vertrekken naar mijn werk. Super!
Ik ben geweest voor een ontwinterbeurt en ben er zeer tevreden over
Zeer goed vriendelijk personeel
Afspraken worden goed nagekomen
Afspraak, ontvangst en service allemaal prima geregeld!
Goed
Volledig tevreden over dienstverlening
Van het maken van een afspraak tot en met het ophalen van de auto zijn we zeer tevreden over de helderheid van de communicatie, het nakomen van de afspraken en het bieden van extra service voor de klant.
Prima
Afspraken nagekomen. En met bonus auto schoon gemaakt. Èn nummerplaat omranding aangepast met Stern opschrift... Opmerking: Bij entree staat: wij dragen een mondkapje u ook? Ik ook, maar niet door de mannen aan de receptie balie toen ik in gesprek was. Opmerkelijk. Afstand was ruim voldoende overigens.
prima servicie korte wachtijd goede afhandeling
Geweldig goed geholpen
Mountbattenweg 6
5466 AX Veghel
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.